این Conowingo سد است نه علت خلیج مشکلات (نظر)

نظرگرد و خاکی McKeown منتشر شده 1:49 PM EDT Jun 12, 2020به عنوان مدیر کارخانه از Conowingo سد من مجبور به پاسخ

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

نظر

به عنوان مدیر کارخانه از Conowingo سد من مجبور به پاسخ دادن به شور و نادرست در ژوئن 9, نظر, قطعه ای از تد Evgeniadis پایین تر Susquehanna ice watch ltd. در حالی که من با احترام به نظرات و حسن نیت کار وکالت انجام شده توسط ice watch ltd خود اظهارات در واقع نادرست است.

ابتدا تصمیم ما به طور موقت تعلیق Conowingo ماهی آسانسور در ماه مارس ساخته شده در همکاری با کمیسیون تنظیم مقررات انرژی فدرال (FERC) ایالت مریلند و زیست محیطی منابع سازمان به عنوان بخشی از فرماندار COVID-19 فرمان اجرایی و سایر اقدامات احتیاطی و نه تصمیم خودسرانه و بدون ورودی ما از دولت فدرال و سازمان های نظارتی.

ماهی آسانسور تعلیق ناامید کننده ای بود برای همه ما است و ما مشغول به کار فعالانه با ایالت مریلند و منابع سازمان به بازگشت آسانسور به خدمات به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است در حالی که اتخاذ و اجرای فرآیندهای جدید و روش برای محدود کردن خطرات بهداشتی برای کارکنان و پیمانکاران است.

متاسفانه در مدت کوتاهی پس از ما از سر بلند کردن عملیات حضور افزایش تعداد snakeheads مشاهده شده در ماهی آسانسور مورد نیاز ما را به تعلیق عملیات بار دیگر به باقی می ماند در انطباق با ماهی ها و حیات وحش سازمان دستورالعمل.

دوم آقای Evgeniadis به اشتباه ادعا میکند که Conowingo است به نحوی کمک به کاهش سلامت و نشاط از خلیج. هیچ چیز می تواند دورتر از حقیقت است. مطالعات مستقل نشان داده اند که مواد مغذی آلودگی و رسوب باقی مانده از چند متحده بالادست عمده خطرات زیست محیطی رو به خلیج. بدون در نظر گرفتن شرکت Exelon نسل خواهد بود سرمایه گذاری بیش از 200 میلیون دلار به عنوان بخشی از اجرا relicensing توافق حل و فصل با مریلند برای کاهش تاثیر بالادست منابع سلامت از پایین رودخانه Susquehanna و خلیج Chesapeake. این تاریخی تعهدات شامل بقایای مدیریت مواد مغذی کاهش صدف مرمت و تابآوری طرح.

همکاران من و من بسیار افتخار از تلاش های ما برای حفاظت از سلامت خلیج چساپیک از طریق امن سازگار با محیط زیست مسئول عملیات و یک میزبان از برنامه های زیست محیطی. ما سخت کار هر روز به کار Conowingo سد با خیال راحت و در انطباق کامل با فدرال و ایالتی دستورالعمل های نظارتی و ما تعهد ما به طور جدی.

به سادگی قرار دادن ما هستند نه علت مشکلات خلیج - ما درگیر و متعهد بخشی از راه حل است. هر گونه پیشنهاد به خلاف بی اساس است و به سادگی نادرست است.

ما دعوت عمومی و آقای Evgeniadis برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما و اشتیاق ما برای جهانی عملیات و حفاظت از محیط زیست با مراجعه به وب سایت ما در https://www.exeloncorp.com/locations/power-plants/conowingo-hydroelectric-generating-station

گرد و خاکی McKeown است مدیر کارخانه در Conowingo سد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن