روزانه در کالیفرنیا راه اندازی هفتگی سخنران سری

شروع تاریخ 28 ژوئن روزانه کالیفرنیا خواهد به زندگی می کنند در 6 p. m. هر یکشنبه در Crowdcast و Facebook Live.

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

شروع تاریخ 28 ژوئن روزانه کالیفرنیا خواهد به زندگی می کنند در 6 p. m. هر یکشنبه در Crowdcast و Facebook Live. هر هفته روزانه کال زنده خواهد شد از ویژگی های هیجان انگیز مکالمات بین روزانه کال فارغ التحصیلان و قابل توجه محلی و ملی آمار و ارقام. اتصال به اتصال در حالی که فاصله و سرگرم شود!

این برنامه رایگان برای مردم برای لذت بردن از, اما ما امیدواریم که شما خواهد شد الهام بخش برای اهدا و کمک به حفظ روزانه کال رفتن برای 150 سال دیگر. مانند بسیاری دیگر از رسانه های ما درآمد تبلیغات گرفته شده ضربه جدی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. وجوه مطرح شده از این سری کمک خواهد کرد که حمایت از عملیات ما به این معنی ما می تواند همچنان به ارائه پوشش به جامعه ما و یک زمین تمرین برای روزنامه نگاران دانشجویی. کمک های مالی نیز نسبت بورسیه به پشتیبانی کم درآمد کارکنان بسیار مهم است که به ایجاد یک عادلانه newsroom.

ما برای اولین بار پخش خواهد شد از ویژگی های یک مکالمه بین Kurt Streeter و مایکل نقره ای. قبل از نقره بود و ورزش نویسنده و NFL شبکه تلویزیونی تحلیلگر نوشت: به صورت روزانه Cal. قبل از Streeter شد نیویورک تایمز خبرنگار او برای کال تیم تنیس مردان — و در مصاحبه های نقره ای در سال 1987. به عنوان ما ورزش سردبیر در زمان نقره کردم Streeter علاقه مند به روزنامه نگاری!

این مقاله شامل نقره و مصاحبه از Streeter می تواند ما را در چاپ دیجیتالی archives و ما آن نوشته شده در روزانه Cal سایت. متاسفانه این موضوعات مورد بررسی در این مصاحبه هنوز هم مربوط به دهه های بعد. سازمان دیده بان ما برای اولین بار در پخش "خفه شو و دریبل?! ورزش در عصر نژادی حساب" به شنیدن آنها بحث تقاطع مسابقه و ورزش.

صف دوم برای پخش در جولای 5 را به ما پشت همه coronavirus عناوین که روزانه کال alumna و سان فرانسیسکو کرونیکل سلامت نویسنده ارین Allday به بحث با دکتر جورج رادرفورد UCSF اپیدمیولوژی. ما امیدواریم که برای دیدن شما هر پنج شنبه!

آخرین مطالب