تنها تشییع جنازه بلوز

دوازده. این است که تعداد افرادی که فوت کرده اند از COVID-19 در سانتا باربارا شهرستان از فرماندار Newsom صادر s

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

دوازده. این است که تعداد افرادی که فوت کرده اند از COVID-19 در سانتا باربارا شهرستان از فرماندار Newsom صادر stay-در-خانه جهت است که در میان بسیاری از دستورالعمل های محدود تجمع بیش از 10 نفر. اما در پی همه گیر مدیران مراسم تشییع جنازه باید تعادل اجتماعی فاصله با غیر قابل انکار نیازهای یک خانواده در عزاداری. برای هر یک از 12 که نام باقی می ماند در قوانین حفظ حریم خصوصی وجود دارد و دوستان و خانواده و عزیزان که مجبور به پیدا کردن راه های جایگزین برای سرند با هم در واقع بدون با هم بودن. این یک معضل به اشتراک گذاشته شده توسط تمام خانواده هایی که عزیزان از دست رفته در دو ماه گذشته به طور میانگین هشت نفر روزانه در این شهرستان به دلایل مختلف.

"این بسیار مهم است برای ما به سرند اشتراکی" گفت: Jennifer پارک که مدیر کل McDermott-Crockett سردخانه. "برای قرن ها ما باید با هم جمع شده و ارائه راحتی اما در حال حاضر ما نمی تواند انجام دهد. بنابراین ما پیدا کردن راه های مختلف." پارک تشبیه یک مراسم تشییع جنازه به برنامه ریزی عروسی در سه روز — دو رویداد است که نمونه اهمیت جشن زندگی است.

یک خانواده که نخواست نامش فاش شود به یاد می آورد ترس خود که جشن پدربزرگ خود زندگی خواهد بود "عجیب و غریب و بی دست و پا" را به عنوان آنها در تلاش برای افتخار مسیحی خود را آرزوها و فرماندار فرمان. یکی از اعضای خانواده با این نسخهها کار به عنوان یک پرستار در بیمارستان کلبه coronavirus را واحد می داند و بیش از هر کسی به اهمیت این دستورالعمل. خانواده گفت: مراسم تشییع جنازه خانه تاریخی چپل ساده بود برکت به عنوان موعظه توسط کشیش خود و نشاط بخشی موسیقی از ارگان های هر دو شنیده و در فاصله. دوستان و خانواده بودند طلیعه در امواج 10 و هر یک با توجه به زمان غمگین تنهایی; تنها چیزی که پخش شد تسلیت و داستان و آهنگ از 10 فوت دور. فاصله اجتماعی بود که مورد احترام آنها گفت و کرامت پرداخت شد به پدربزرگ خود را بخواهد.

گورستان حال دست و پنجه نرم کردن با اثرات اقامت در خانه سفارش در graveside خدمات و بازدیدکننده داشته است. آنها باید حفظ اجتماعی فاصله میان عزاداران محدود کردن تعدادی از مهمانان به 10 و نظارت بر بازدید کنندگان است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در Goleta گورستان مدیر ریک باوئر گفت: کارکنان خود را نیز باید از مردم بازدید از قبر سایت برای اقامت شش فوت از هم جدا. در دفاتر خود بازدید کنندگان پوشیدن ماسک و محدود به دو در یک زمان. در مقابل سانتا باربارا گورستان جلسات تنها عملا و ممنوع گل و وسایل شخصی در gravesites و همچنین به عنوان سطل زباله پشت سر گذاشت. سانتا باربارا گورستان انجمن نیاز به تمام خدمات شرکت کنندگان باقی می ماند در اتومبیل های خود را برای ایمنی از هر دو کارکنان و خدمات را برانگیخت. تابوت قرار داده زیرزمینی "در اسرع وقت" سخنگوی گفت.

برای روبن ری است که برگزار می شود مجالس ترحیم با Pueblo del Rey برای 22 سال این مراسم به طور سنتی شامل "تعداد زیادی از گریه, بغل کردن و لمس کردن است." آنها تسلی و نشاط بخشی, اعمال, عشق, او گفت:. در خدمات او برگزار کاتولیک مراسم از یک تسبیح عزاداری دسته جمعی و یک گورستان خدمات منعکس کننده ایمان در تجلیل از زنده ها و مرده زندگی فردی و زندگی جامعه گفت: Rey که احترام زیادی کاتولیک و لاتین در جوامع است.

"برای جامعه لاتین نهایی بسته شدن بسیار مهم است به طوری که آنها می توانید ببینید که عزیزانشان را" ری گفت: خدمات مراسم تشییع جنازه. "و حتی اگر آنها ممکن است را دیده اند و نه آنها را در مدت زمان طولانی آن است که در آن آخرین لحظات پایانی آنها می گویند خداحافظ." او اشاره کرد که برخی از مشتریان خود را می خواهید به احترام فرد مایل به خاک سپرده شود در مکزیک است.

در حالی که ری مهمی مدافع در خانواده ها علاقه او هیچ غریبه ای به خطرات ناشی از این بیماری همه گیر. او خود را ضعف سيستم ايمنی با توجه به سن و سال او و موجود شرایط پزشکی.

محدودیت هایی که همراه گورستان خدمات وادار کردن برخی از خانواده ها به تصمیم دشوار بين دفن و سوزاندن است. دفن یک پنجره کوتاه دو تا سه روز پس از مرگ است. Embalming می تواند طولانی است که برای هفته ها یا حتی سال ها بسته به چه مقدار عزاداران در حال حاضر به صرف. هولوکاست را قادر می سازد یک پایان زندگی مراسم به تعویق افتاد تا زمانی که آن را بی خطر است برای مردم را به اتحاد دوباره اما آن را نامطلوب انتخاب در میان برخی از ادیان. و همچنین ادیان مانند اسلام و یهودیت نیاز به دفن در عرض 24 ساعت که کوتاه پنجره هایی حتی بیشتر.

در مبارزه برای تعادل ری گفت: او دیده می شود خانواده ها را انتخاب کنید به چوب با سنت و انجام یک گورستان خدمات. نه همه خانواده ها می توانیم انعطاف پذیری از گزینه های او مشاهده می شود. متوسط هزینه کفن و دفن در سانتا باربارا است $12,257 تقریبا شش برابر هزینه هولوکاست است که در حدود $2,250.

جنیفر پارک تخمین زده است که هولوکاست درخواست شده است حدود 80 درصد از زمان پیش بینی افزایش با توجه به همه گیر. به دلیل عفونت از COVID ناشناخته بود پس از مرگ, McDermott-Crockett در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی. کارکنان پوشیدن دنده محافظ برای بلند کردن اجسام در بیمارستان و تحویل سوزانده باقی مانده است. اگر وجود دارد هر گونه سوء ظن از coronavirus ناشی از مرگ بدن دهان و بینی پوشیده شده است و یک کیسه بدن ممکن است جایگزین را برای یک کفن.

در گذشته زن و شوهر, ماه, مراسم تشییع جنازه, مراسم تبدیل شده به جایگزین مانند زوم کنفرانس که می span جهانی فواصل; قلبی ویدئوها با خاطرات و آرزوهای خوب و حتی با قرار دادن گل رز در کرسی برای اعضای خانواده که قادر به بود وجود دارد.

در حالی که خدمات مانند زوم به عنوان بدنام غیرشخصی پارک اشاره کرد نوظهور پذیرش پدید آمده برای تعامل آنلاین پس از آن اجازه می دهد تا دوستان و خانواده برای حضور در جمع آنها می خواهم در غیر این صورت از دست ندهید.

چیزی که غیرممکن به نظر می رسید بیگانه تبدیل به یک معنی به افتخار یک زندگی و به اشتراک گذاری داستان های غم و شادی است. این تزلزل غریزه است که کمک به تعریف آنچه که در یک گردهمایی در حال رفتن به می شود تا یک واکسن ایجاد شده است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن