بازیکنان پست: چگونه یک محلی والیبال بازیکن تبدیل به یک رهبر در یک زمان سختی

Jason McSherry برای York Daily Recordمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 2, 2020این داستان بخشی از مجموعه

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

این داستان بخشی از مجموعه ما و بازیکنان در پست های که در آن دانش آموزان ورزشکار در GameTimePA منطقه تحت پوشش این فرصت را به خود را به ما بگویید دست اول داستان است. اگر شما می خواهم به شرکت اینجا را کلیک کنید برای اطلاعات بیشتر.

Jason McSherry ارشد در غرب منطقه نیویورک دبیرستان و یک عضو از تیم والیبال. این کلمات:

من می دانستم که این تیم یک ویژه وجود دارد و بسیار با استعداد.

ما غرب نیویورک پسران والیبال تیم آینده موفق 2019 فصل رفتن 10-10 در حالی که درد و رنج جراحات به بازیکنان کلیدی در طول فصل. که تیم فارغ التحصیل شد و نه از سالمندان و من می دانستم که در سال آینده — سال آخر من — من سال به گام تا. هر دو به عنوان یک رهبر و یک بازیکن برای غرب نیویورک تیم.

هنگامی که این مدرسه در سال نورد در اطراف مربی امی کفاش استعفا از مربیگری موقعیت. این آمد و به عنوان یک شوک به بازگشت بازیکنان با توجه به اینکه این تیم تا به حال یک فصل موفق که منجر به این لحظه. پس از اخبار آمد من می دانستم که ما تا به حال به قوی و اجازه نمی دهد این دست انداز سرعت پرتاب ما البته.

پس از اجازه دادن به برخی از زمان تصویب, من می دانستم که این تیم تا به حال به برخی از ورزشگاه زمان به منظور آماده سازی برای فصل.

آن را اواسط ماه دسامبر و ما هنوز هم باید یک مربی است. در سال گذشته ما شروع به آموزش وزن و باز کردن ورزشگاه در نوامبر است. پس از همکاری نزدیک با دستیار مدیر ورزشی و مربی برنت دافی ما قادر به راه اندازی باز کردن ورزشگاه در روز سه شنبه و پنج شنبه صبح در شش هستم. در حالی که تنظیم آن و گرفتن یک سرپرست برای این سخت بود, من می دانستم که بعد از کار دشوار بود و به نوجوانان تا ساعت 5 به منظور تمرین قبل از یک روز طولانی مدرسه.

جای تعجب وجود دارد که حدود هشت نفر از بچه ها که نشان داد تا به طور مداوم برای این باز ورزشگاه. گرگ Anstine (یکی دیگر از ارشد) و من از خواب بیدار زودتر از بسیاری از به منظور انتخاب کنید تا برخی از بازیکنان جوان و ما قادر به راه اندازی برخی از واقعی آموزش و بازی با این مشارکت مردم است. گرگ و من صرف زمان با هم خاموش دادگاه به منظور به آمده تا با تمرین, برنامه, پس ما باید یک مربی است و ما نیاز به برخی از ساختار به منظور به درستی آماده شود.

در زمان این نمی عادلانه به نظر می رسد چرا که گرگ و من قطعا نمی شد مربیان است. اما ما می دانستیم که ما تا به حال به مرحله و رهبران این تیم است.

مه نورد در اطراف و ما هنوز هم نیست که یک مربی در این مرحله شروع کردم به نا امید و بی تاب به دلیل آن بود که یک ماه دور از رطوبت و آن را مانند به نظر می رسید هیچ چیز انجام شد.

من خودم را در Duffy را چند بار درخواست که در آن مربی جدید بود و چه هستم من قرار است به انجام اگر ما نمی تواند یک مربی ، در طول این زمان دافی من آموخت بسیاری از درس های زندگی از جمله به عنوان یک رهبر با اعتماد به نفس نشان دادن شجاعت در حالی که ترس و در نهایت اعتماد به روند.

بیشتر: بازیکنان پست: دادن یک صدای دانشجو-ورزشکاران در حالی که ورزش باقی می ماند کنار

بیشتر: "این بهترین ما:" چگونه تیم های فوتبال در حال آموزش در سن اجتماعی فاصله

من برای همیشه سپاسگزار برای کسانی که درس های زندگی که برنت دافی تدریس من در مورد اینکه یک رهبر برای تیم من.

در اطراف اواسط ماه فوریه ما در نهایت دریافت کلمه ای است که ما تا به حال یک مربی و یک نفس امداد. Brittnie ابریشم و Gabby همیلتون شدت و تیم ما هیجان زده بود که آنها را در هیئت مدیره.

ما صرف بقیه از آن زمان تا لغو این فصل آماده شدن برای ما فصل به طور منظم. ما فقط تا به حال ده ها نشان می دهد اما این همه که نیاز به از آن لذت ببرید. هر کس مایل بود برای یادگیری و از آن لذت ببرید بازی والیبال. ما قطعا نمی باید استعداد ما در سال گذشته بود و بسیاری از این سال ها آمد تا از تازه وارد تیم اول دانشگاه یا دانشکده.

این بچه ها همیشه به گوش گرگ و من هر زمان که ما تا به حال مشاوره و یا عمل برنامه و آنها نیز به گوش مربیان هر زمان که آنها نیاز به کمک با مهارت های خود را. آنها در هیئت مدیره برای سوار rollercoaster و من برای همیشه سپاسگزار برای این گروه از مردان جوان که به من نشان داد آنچه در آن می خواهم به احترام و به طور کامل متعهد به ورزش ما عاشق.

ما فقط تا به حال این فرصت را به بازی یک داد و بیداد با هم, اما آن را سرگرم کننده ترین بازی والیبال است که من تا به حال. ما ممکن است شده اند اما داشتن سرگرم کننده است که بسیار مهم تر از برنده شدن است.

من می خواهم به تیم, مربیان, والدین و دولت بدانند که من بسیار سپاسگزار برای همه کار سخت است. در آن زمان به نظر می رسید مانند ما بودند رفتن به یک تیم و یا ما بودند رفتن به مربیان یا بازیکنان. این دوره زمانی به من بسیار آموخت و من خدا را شکر برای هر کسی که درگیر در این فرایند است.

برو Bulldogs!

تماس با ما

هر دانشجو-ورزشکاران علاقه مند در کمک به بازیکنان در پست می توانید با ما تماس بگیرید در اینجا.

نیویورک/آدامز شهرستان: مت Allibone (mallibone@ydr.com)

لبنان, شهرستان: پت Huggins (pathuggins@ldnews.com)

نیویورک/آدامز شهرستان: داستین لوی (dlevy@eveningsun.com)

نیویورک/آدامز شهرستان: Kevin Moore (kemoore@ydr.com)

فرانکلین/Fulton شهرستان: Dan Sostek (dsostek@publicopinionnews.com)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن