کولی دریا و Ikigai: دو مغازه در مرکز شهر هانوفر

دن Rainville Hanover Evening Sunمنتشر شده 12:11 PM EDT Jun 22, 2020اگر Collette Soullaird تا به حال به توصیف ج

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

اگر Collette Soullaird تا به حال به توصیف جدید هانوفر کسب و کار فقط در یک کلمه آن را بدون شک خواهد بود "التقاطی."

در داخل دریا کولی در 36 York St. یکی می توانید همه چیز را از آثار هنری به جواهرات از دست گیاهخوار سگ رفتار به اواسط قرن مبلمان. همه آن را با این نسخهها کار با هم برای تقویت هدف Soullaird ایجاد شده هنگامی که تصمیم به باز کردن مغازه: برای حمایت از به عنوان بسیاری از صنعتگران محلی و زنان متعلق به کسب و کار به عنوان امکان پذیر است.

در واقع وجود دارد در حال حاضر بیش از یک دوجین صنعتگران محلی که کالا برای فروش در دریا کولی. این لیست شامل یک جوشکار دو دستگاه های خانگی و یک آشپز شیرینی که همه بر اساس در هانوفر. نیز وجود دارد دستباف صابون از نیویورک هاون شیشه ای از Hampstead, باغ, زیور آلات از جدید آکسفورد و بسته به روز و تازه دسته گل از یک مزرعه گل در بهار بیشه.

بیشتر: هانوفر تئاتر عوض در آثار پس از منطقه کسب و کار صاحبان امضای توافق

Soullaird کشف بسیاری از صنعتگران در اینترنت و همکاری با آنها را از طریق عمده فروشی یا خرید و یا کمیسیون.

حتی مغازه پری دریایی با مضمون لوگو که به صورت برجسته نمایش داده شده در جلو پنجره ایجاد شده توسط یک هنرمند مستقر در غرب نیویورک.

پس از اجاره ساختمان در ماه فوریه امضا شد Soullaird و هارون رو به کار بازسازی این فضا است. موفق تجمع علاقه و هیجان برای فروشگاه در رسانه های اجتماعی منجر به یک مشغول افتتاح در ژوئن 13.

Soullaird گفت که او حتی تا به حال یک مشتری که در حال انتظار برای دریافت در 30 دقیقه قبل از آنها باز روز اول خود را.

بیشتر: عکس: Juneteenth جشن در هانوفر

فروشگاه - و الهام بخش برای نام خود را – به شدت تحت تاثیر Soullaird علاقه در همه چیز کولی غیرمتعارف و هیپی همراه با زن و شوهر عشق مشترک از ساحل.

تنقلات نیز می توان در آشپزخانه منطقه است که مشتریان دعوت به لذت بردن از سرد, نوشابه های گازدار, نوشابه, نوشیدن یک فنجان تازه دم داغ قهوه یا چای یا مونک بر روی انواع کالاهای خانگی پخته شده.

کسب و کار همچنین شامل یک بخش اختصاص داده شده برای کودکان و یک باغ در فضا با میز و صندلی.

Soullaird گفت: او متمرکز شده است که سازگار با محیط زیست آگاهانه و کاهش ضایعات در عملیات روزانه از فروشگاه در هر کجا که ممکن است.

"من عاشق این ایده از repurposing بازیافت redoing," Soullaird گفت. "همین دلیل است که من خوب با فروش بسیاری از چیزهایی که قبلا دوست داشت و به کار گرفته...آنها در حال رفتن به رفتن به یک خانه جدید است."

که فلسفه منعکس شده است در این ظروف که نوشیدنی های گرم در حال خدمت در (لیوان سرامیکی) به ثبت نام نقدی در شمارنده وارسی (اواخر قرن 19 زبان انگلیسی, نقدی, ثبت نام از چوب ساخته شده است).

کولی دریا

محل سکونت: 36 York St. هانوفر

ساعت: دوشنبه-پنج شنبه از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر

Ikigai قهوه

بعد از ترانس و Marcel van Niekerk نقل مکان کرد و خانواده خود را از آفریقای جنوبی به ایالات متحده در سال 2018 آنها می خواستند برای پیدا کردن یک راه برای تبدیل شدن به سرمایه گذاری خود را در جامعه جدید است.

این زن و شوهر تا به حال تجربه عامل یک کافه در استان لیمپوپو آفریقای جنوبی و تا زمانی که آنها پیدا کردن یک محل برای باز کردن یک کسب و کار در مرکز شهر هانوفر آنها شروع به پریدن کرد در این فرصت. پس از چند ماه از ساخت و ساز Ikigai قهوه رسما افتتاح شد برای کسب و کار در 10 ژوئن در یک فضای زیر McAllister هتل آپارتمان.

بیشتر: راهنمای رستوران های شما نیاز به بازدید در مرکز شهر هانوفر

Ikigai تمرکز بر خدمت تخصص قهوه و چای که بو داده برای فروشگاه بر روی تقاضا لازم قهوه یک شرکت خواهر لنکستر مبتنی بر مسافر قهوه.

خود را از منوی نوشیدنی همچنین ویژگی های طیف وسیعی از frappé بخار سرد قهوه و گزینه های کولر که آب گازدار نوشیدنی های مخلوط با میوه پوره سیب زمینی.

"هدف ما این است که به آرامی به آموزش مردم در قهوه خوب به آرامی از بین بردن همه شربت و تمام چیزهایی که ما تمایل به اضافه کردن قهوه به طوری که ما یاد بگیرند به فقط لذت بردن از قهوه خوب," مارسل گفت.

آنها نیز در خدمت یک چرخش انواع خانه ساخته شده پخته محصولات و رفتار از جمله یک کیک روز, لیمو, میله, کلوچه, کیک پنیر, parfaits و quiche.

کسب و کار به طور کامل متعلق به ترانس با مارسل کمک در هر راه او می تواند در حالی که هم کار یک روز ،

نام فروشگاه می آید از اصطلاح ژاپنی Ikigai (تلفظ e-کلید-مرد) یک مفهوم است که به معنی "یک دلیل برای بودن است."

"پس از آن ماموریت خود را به شور و شوق خود را حرفه خود و حرفه خود را - محل که در آن چهار چیز چین است به نام Ikigai," مارسل توضیح داد. "و آن را از یک محل تحقق است."

کیرمصنوعی یافت کلمه و فکر آن را نیز به سادگی با ایده داشتن یک دلیل به بالا در صبح است که در آن قهوه نقش مهمی برای بسیاری از مردم است.

این فروشگاه در دسترس است توسط مجموعه ای از پله ها در خیابان نیویورک در کنار ورودی اصلی مک آلیستر هتل آپارتمان. مشتریان همچنین می توانید با فشار یک دکمه در بالای پله ها برای دریافت کمک در استفاده از آسانسور در داخل McAllister.

Ikigai در اصل برنامه ریزی شده برای مارس 1, باز, اما این بیماری همه گیر کوروناویروس تاخیر buildout از فروشگاه و نصب و راه اندازی تجهیزات با کمی بیش از پنج هفته است.

در آینده آنها امید به شروع میزبانی نمایشگاه هنر و موسیقی زندگی می کنند.

مارسل گفت: آنها به خاطر استقبال گرم آنها را دریافت کرده ام از کسب و کارهای محلی و اعضای جامعه بسیاری از آنها را حتی به خارج بپرسید اگر آنها نیاز به کمک دارید با هر چیزی.

"ما فقط شده غرق است که پاسخ" مارسل گفت.

Ikigai قهوه

محل سکونت: 11 نیویورک خیابان سوئیت 602 C زير زمين هانوفر

ساعت: دوشنبه تا جمعه از ساعت 7 صبح تا 3 p.m و شنبه از 7 صبح تا 1 بعد از ظهر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب