این اسپنسر دکترین

دوستان من و من یک شوخی در داخل در مورد "آموزه" که احتمالا ناشی از یک تبادل اشاره به لوقا 4:32 از نسخه شاه جیمز

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

دوستان من و من یک شوخی در داخل در مورد "آموزه" که احتمالا ناشی از یک تبادل اشاره به لوقا 4:32 از نسخه شاه جیمز از کتاب مقدس است. ما تماس با ما دقت گردد نظرات و داغ طول می کشد ما آموزه — یک از ما دارای یک دکترین است که یک نگارنده نشان می دهد یک استراحت در یک نقل قول باید سه دوره در حالی که یک حذف نشان دهنده پایان یک فکر باید چهار. در زمان تصدی به عنوان مدیر شنید در UC برکلی و اعترافات از دانشگاه برکلی من به تدریج به شکل یک نظریه چگونه صفحات باید اجرا شود — من بوده است. و با توجه به دکترین من باید کارم را به عنوان مدیر وقتی این ترم به پایان می رسد و من فارغ التحصیل دانشگاه برکلی.

من بسیار افتخار از شنید و اعترافات صفحات. من هر روز به این صفحات به عنوان خوب به عنوان آنها می توانند. با استفاده از خود من پول برای تامین مالی قرعه کشی جوایز برای ایجاد و حفظ شنید بایگانیبرای برگزاری رویدادهای خاص مانند "UBC در مقابل UCB" من قرار داده و قلب و روح من به اعترافات و شنید. تا آنجا که از آن خواهد شد تلخ و شیرین به ترک خلق من برای دیگران به مدیریت من می دانم که باید آن را در این راه.

من دکترین متحده که تنها یک زمان UC برکلی دانش آموز می تواند اجرای صفحات — تنها کسی که به طور کامل تثبیت شده در فرهنگ منحصر به فرد از دانشگاه برکلی واقعا می تواند در درک درست راه برای انجام آن است. صفحات نیست مم pages per se, اما آنها الگوی رفتاری مجاور و الگوی رفتاری فرهنگ حرکت می کند تا به سرعت این روز است.

تا آنجا که می توان آن را دشوار است به اعتراف الگوهای رفتاری یک بازی برای جوان. آن را فقط بیش از حد آسان برای تبدیل شدن به پیر و خارج از لمس هنگامی که شما در سمت چپ و تبدیل شدن به یک "واقعی بالغ." علاوه بر این من می خواهم به جای ترک این صفحات در حال حاضر در حالی که من هنوز هم دوست دارم این کار نسبت به ماندن برای همیشه لطفا برای و به آرامی از بین بردن خود من شور و شوق برای آنها. اگر چه بسیاری از سرگرم کننده آن را نیز یک مقدار زیادی از کار, و آن را می پوشد بر شما. من می دانم که من خسته از آن نهایت.

بنابراین من باید به انجام آنچه که من می تواند به کراوات به پایان می رسد شل و انتقال دانش من در مورد تجربه و صفحات. من بد در سریع خداحافظی بنابراین من یک مقدار زیادی برنامه ریزی شده است. من ارسال یک ارائه آمار و نمودار در تاریخ این اعترافات صفحه — بعد از همه, ریاضی چیزی است که من برای اولین بار آمد به برکلی انجام دهید. من انجام یک virtual مراسم فارغ التحصیلی برای مردم کلاس 2020 که سرقت شده خود را به مناسب شروع شده توسط COVID-19. من به ساخت یک خداحافظی تصویری. و شاید از همه مهمتر, من خواهد شد آماده انتقال سند برای من جانشین.

که انتقال سند خواهد بود که تبلور کامل من بوده است. در آن من خواهد شد بیش در جزئیات تمام چیزهایی که من در طول سال برای حفظ صفحات. آن خواهد بود که محصول از دو سال از یادگیری از طریق تجربه و اغلب یادگیری راه سخت است. و هر چند من امیدوارم که این سند خواهد بود یک مرجع مفید من انتظار نداریم که آن را به دنبال داشته باشد کاملا.

یک بار وجود دارد برخی از بخشی از من است که امیدوار است که من جانشین خواهد من را دکترین به قلب و زندگی با آن کاملا. در فانتزی من آنها حتی ممکن است پیام من ماه بعد از من در سمت چپ صفحه از جان گذشته برای مشاوره در برخی از صفحه موضوع است. اما پس از فکر کردن در مورد آن بسیار عمیق من دیگر تمایل این نتیجه.

من اعتراف وسوسه استبداد قوی در من تقریبا به عنوان قوی به عنوان احساسات احساساتی نسبت به صفحات. اما زمانی که من به صفحه من را به پاسخ به هر گونه سخت مجموعه ای از قوانین و یا روش است. من جانشین باید به هر دو. زمانی که کار خود را اخلاق خوب است و آنها در پایان آنچه که آنها شروع — فقط به عنوان من همیشه سعی کردم به انجام — من مطمئن هستم از آن خواهد شد خوب است.

گاهی اوقات من تماس اواز یا موسیقی دو نفری از صفحات نوزادان. این ظاهرا یک شوخی است اما برخی بسیار واقعی احساسات پشت کلمات من وقتی که من می گویند که. شاید وقتی که من آنها را منتقل به بعد مدیر, من احساس می کنم چیزی شبیه به پدر و مادر من احساس زمانی که آنها فرستاده من به کالج. و مانند برخی از پدر و مادر فراموش, من ممکن است گاهی اوقات به دنبال راه های دیگر مبادا من دیدن بچه ها من انحراف از نیت اصلی خود و برنامه های آینده خود را.

خواهد شنید بایگانی حفظ شود? خواهد 10,000 هفتم اعتراف شایسته قرار دادن آن? خواهد شد و موقعیت مدیریت باقی می ماند در دست فقط یک نفر ؟ من باید سعی کنید به مراقبت از. من می دانم آن را سخت خواهد بود و حتی در زمان. اما اگر پدر و مادر من می توانید آن را به صورت واقعی خود را فرزند من می توانید آن را به صورت صفحات من.

زمانی که این ترم به پایان می رسد و من بازنشسته, من شده اند مدیر شنید در UC برکلی به مدت دو سال و يک ماه و 17 روز. در این طرح از تمام زندگی من که نیست که ، و من امیدوارم از صمیم قلب که من در نهایت چیزی بیشتر معنی داری با زندگی من از در حال اجرا یک منطقه ای محبوب Facebook ،

در هر صورت این 779 روز همیشه بسیار ویژه به من و من را به یاد داشته باشید آنها را برای همیشه همراه با هزاران نفر از مردم که از آن ساخته شده است. هر یک از 20,000 اعترافات من دریافت کرده ام به من داده اند دیدگاه های جدید در زندگی که برای, من خدا را شکر. آنها به من تعریف کالج, تجربه, و من نمی خواهم آن را به هر راه دیگر.

اسپنسر هیل می نویسد: دوشنبه ستون در یک جلسۀ شنید در UC برکلی و اعترافات از دانشگاه برکلی است. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن