دستمزد شاهدانه

من نوشتن در پاسخ به مقاله مقاله خود را به تازگی منتشر شده در مورد به اصطلاح ائتلاف برای مسئول شاهدانه پر کردن

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

من نوشتن در پاسخ به مقاله مقاله خود را به تازگی منتشر شده در مورد به اصطلاح ائتلاف برای مسئول شاهدانه پر کردن طرح دعوی در دادگاه در برابر شهرستان سانتا باربارا ادعا شهرستان ارائه نشده نظارت کافی از محلی شاهدانه مزارع و کسب و کار است که رونق در منطقه ما.

من و خانواده ام به نقل از لس آنجلس در سال 2009. ما در اینجا نقل مکان کرد به دلیل رکود اقتصادی برخورد کرده بود ما سخت است. من یک مادر جدید شرکت من تا به حال کوچک شده و شوهرم را از موقعیت حذف شده بود در شرکت او مشغول به کار در زمان.

زمانی که من زندگی و کار در لس آنجلس برگزار شد موقعیت های مهم در صنعت مالی (Lehman Brothers و U. s. Trust, Bank, N. A.). متاسفانه در حال حرکت به شمال شهرستان بدان معنی است که من می خواهم که به رفت و آمد در مسافت های طولانی برای پیدا کردن یک شغل است که من پرداخت می شود تا حدودی نزدیک به آنچه که من آخرین مستقر در لس آنجلس پرداخت. این برای من دشوار بود چرا که من رفت و آمد و کار کردم و در این راه از در دسترس بودن به عنوان یک پدر و مادر است.

من شده اند به کار گرفته شده توسط حشیش صنعت پس از سال 2018 است. من در حال حاضر مجبور به رفت و آمد در مسافت های طولانی برای دریافت پرداخت می شود چه کسی با مهارت و تجربه باید پرداخت کنید. این صنعت را فراهم کرده است من با مزایای حقوق و دستمزد خوب و توانایی ارائه برای خانواده من که من خود اشتغالی, شوهر, شده در بین تکالیف شغلی. ما می تواند به راحتی زندگی می کنند و من قادر به بود وجود دارد برای دختر من زمانی که او به من نیاز دارد.

با همه چیز است که رفتن در در جهان در حال حاضر, من شده اند نه در مورد شرکت من در حال کوچک شده و یا موقعیت من حذف شود. شاهدانه صنعت کمک کرده است و اقتصاد در شهرستان ما و ادامه خواهد داد به انجام این کار به عنوان طولانی به عنوان خوبی وجود دارد که افرادی که مایل به راه خود برداشت های منفی را کنار بگذارید و تحصیل کرده ما در صنعت و شیوه های کشاورزی.

ما همه سخت کار افراد در تلاش برای ارائه برای خانواده های ما در سال جدید و هیجان انگیز میباشد. ما همچنان به رعایت تمام قوانین و الزامات است که این شهرستان از ما خواسته است. ما کشاورزان که همان تعهدات است که دیگر کشاورزان به اشتراک بگذارید. من فقط می توانم امیدوارم که مردم مانند بلر پنس و ائتلاف می توانید متوجه است که ما با هم قوی تر و ما می توانیم جوامع ما به مکانی بهتر برای زندگی است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب