این کارشناس در پیری به حال گوش ایالت و سناتور " باب کیسی. در اینجا چیزی است که او گفت: در مورد کوروناویروس

نظرکتی بولینگر مدیر عامل استقبال از پیریمنتشر شده 6:41 PM EDT Jul 6, 2020سناتور می خواهد به یاد بگیرند که چگون

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

نظر

سناتور می خواهد به یاد بگیرند که چگونه خود را در جامعه انجام شده است و در طول همه گیر و شنیدن نگرانی های خود را برای او را به عنوان کنگره در نظر قانون رفتن به جلو. این کلمات در یک دعوت نامه دریافت کردم برای پیوستن به سناتور کیسی در یک تماس تلفنی به بحث COVID.

به عنوان عضو ارشد مجلس سنای ایالات متحده را به کمیته ویژه در پیری سناتور کیسی است رسیدن به ساکنان نیوکاسل که قبلا شهادت قبل از کمیته.

من برای اولین بار می خواست به صحبت می کنند با سناتور کیسی به نمایندگی از شهرستان نیویورک جامعه بنیاد در آغوش پیری ابتکار و بسیاری از همکاران در ماه ژوئن 2017. موضوع پیری با جامعه: ساختمان اتصالات است که یک عمر گذشته. سناتور می خواستم به شنیدن راه دولت فدرال می تواند بهترین پشتیبانی ایجاد جوامع قابل زندگی.

به عنوان افتخار بود که من به شهادت در سال 2017, من احساس مسئولیت عمیق تر به شرکت در اخیر بیشتر تماس بگیرید برای به اشتراک گذاشتن چگونه این بیماری همه گیر است که تأثیر ما و دولت فدرال می تواند بهترین پاسخ دهند.

استقبال از پیری پیش بینی پر جنب و جوش, نیویورک شهرستان که در آن همه سنین رشد می تواند. ما می خواهیم افراد مسن تر به زندگی می کنند به راحتی در خانه های خود و جوامع است. ما معتقدیم ساکنان مسن در نظر گرفتن نقش فعال و داشتن صدای آنها شنیده می شود مهم است که به افزایش کیفیت زندگی است.

این بیماری همه گیر است مختل معمول راه ما زندگی می کنند زندگی ما است. آن را نیز باعث افزایش ترس و انزوا و تنهایی و "ما در برابر آنها" تفکر. این درست است به خصوص برای برخی از افراد مسن است.

استقبال از پیری درگیر با بیش از پنجاه رهبران در سراسر همه بخش ها به کمک توصیه های ما کار می کنند. برای آماده شدن برای تماس با سناتور کیسی من رسیده به آنها و از آنها خواست برای به اشتراک گذاشتن چگونه COVID تأثیر است زندگی خود را همراه با ایده هایی برای چگونه دولت فدرال می تواند بهترین کمک کند.

"ترس از بیماری متعادل با انزوا و جدایی از خانواده مشقت بار" به اشتراک گذاشته یک فرد است. متاسفانه این یک موضوع مشترک در میان همه پاسخ ها.

به عنوان من در این نگرانی با سناتور کیسی من همچنین با اشاره به نمونه هایی از سن گرایی به خصوص در حوزه بهداشت و درمان مانند مراقبت طولانی مدت بودن گذشته در خط تجهیزات حفاظت شخصی (PPE). آیا می دانید حتی یک هشتگ روند اشاره به این واقعیت است که آن را خوب است که افراد مسن نهفته COVID?

ما باید در ذهن داشته باشیم که نه فقط سن دیکته COVID مرگ و میر; زمینه شرایط سلامت هستند یک عامل کمک. این درست نیست که فرض کنیم که همه مردم از سن 65 ساله و مسن تر در حال ضعیف آسیب پذیر و یا قربانیان. در واقع برخی از بازنشستگی به اشتراک گذاشتن عقل خود را در خط اول جبهه.

من از سناتور برای سازگار دستورالعمل های فدرال و رهبری در مورد COVID پاسخ و پیام رسانی. از من خواسته که ما در تلاش برای یادگیری از آنچه اتفاق افتاده در طول COVID کنید و سعی کنید به تمرکز بر روی جایگزین فیزیکی و انزوای اجتماعی و افراد مسن را شامل می شود در این بحث. من هم خواسته برای مقامات منتخب به تماس از سن گرایی و پاسخگو برای کلمات خود را و اقدامات و سیاست هایی که تداوم سن گرایی.

سناتور کیسی گفت که او حاضر به پذیرش مرگ و میر در خانه های پرستاری و متعهد به پرداختن به آن است. من قدردانی از فداکاری خود را برای یادگیری از این به عنوان فوری و قاطع عمل مورد نیاز است برای کاهش این میزان مرگ و میر. من همچنین متوجه است که تنها 3-4 ٪ از مقدماتی افراد مسن زندگی می کنند در خانه های سالمندان. من نگران 96-97% که خود به خود و تلاش برای تنظیم به حالت عادی. کوتاه مدت و دراز مدت اثرات این بی سابقه بار را ترک کرده اند بسیاری از ما احساس ناپایدار است.

من تشکر سناتور برای معرفی Coronavirus امداد برای سالمندان و افراد معلول و برای رای دادن به خانواده ها برای اولین بار Coronavirus عمل و مراقبت عمل می کنند و در نتیجه تماس با یک درخواست به تصویب سیاست برای حمایت از نیازهای افراد مسن است.

ما در حال پیری جامعه و داده ها نشان می دهد که هر نسل آینده ادامه خواهد داد به دیگر زندگی می کنند. تاثیر این تغییر هنوز به طور کامل منعکس شده در سیاست های دولت موثر بر جامعه زیرساخت های امنیت اجتماعی و مدیکر. بلند کردن اجسام سنگین برای حمایت از این تغییر باید از دولت و در عین حال ما یک نقش کلیدی است. این مسئولیت ما را برای به اشتراک گذاشتن نگرانی های ما و ایده های خود با مقامات منتخب و پاسخگو برای تصویب قوانین است که اطمینان در تمام سنین می توانید بهترین کیفیت زندگی ممکن است.

تماس با کتی بولینگر مدیر عامل پیری در آغوش cbollinger@yccf.org یا 717.848.3733 برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را در این, به پیوستن به EA گفت و گو در reframing پیری و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه شما می توانید به ارمغان بیاورد استقبال از پیری ارائه برای کسب و کار خود و سازمان مدرسه و یا رویداد.

نیویورک شهرستان, جامعه بنیاد در آغوش پیری است که در دراز مدت ابتکار است که با تمرکز بر بهبود چگونه مردم تجربه پیری در نیویورک شهرستان اخلال منفی نمایش در پیری و کار به سمت ایجاد یک جامعه پسند. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.yccf.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن