هزاران نفر در سانتا باربارا دادگاه در اعتراض به قتل جورج فلوید

پیام شفا و خشم رسید از طریق دریا از هزاران نفر از معترضان با حضور در سانتا باربارا دادگاه این بعد از ظهر یکشنب

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

پیام شفا و خشم رسید از طریق دریا از هزاران نفر از معترضان با حضور در سانتا باربارا دادگاه این بعد از ظهر یکشنبه خواستار پایان دادن به خشونت پلیس علیه سیاه آمریکایی است. سازمان یافته توسط اعضای منطقه سیاه زندگی توجه به فصل و Juneteenth سانتا باربارا سخنرانان لعنتی شهرستان و اداره پلیس و خواستار محلی اعلام می کند که نژاد پرستی بود و اضطراری برای بهداشت عمومی.

این تظاهرات مسالمت آمیز بود یکی از بسیاری است که باید مشتعل در سراسر ایالات متحده در طول چند روز گذشته در واکنش به قتل جورج فلوید یک غیر مسلح سیاه مرد سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس است. یک ویدیو که رفت و ویروسی در شبکه های خبری و رسانه های اجتماعی نشان داد که افسر سنجاق فلوید به زمین با زانو زدن در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است. فلوید می تواند شنیده شفاعت: "من نمی توانم نفس بکشم."

فیلم فلوید را وحشیانه, مرگ یکی دیگر از بی شمار غیر مسلح سیاه, افراد کشته شده توسط پلیس. آن را نهایی کلش تحریک شورش های خشونت آمیز و مسالمت آمیز تظاهرات در مینیاپولیس, New York, Los Angeles, و بسیاری دیگر از شهرهای آمریکا است.

"آن شده است paining پدربزرگ و مادربزرگ من به در خانه نشستن و دیدن این گه هنوز هم اتفاق می افتد" گفت: Krystle کشاورز Sieghart یک نسل پنجم سانتا باربارا, سیاه, زن و یکی از اصلی ترین سازمان دهندگان اعتراض. "ما فراموش می کنیم که MLK به ضرب گلوله کشته شد — قتل — و نه بیش از حد طولانی پیش. پدربزرگ و مادربزرگ من زنده بودند. آنها به یاد داشته باشید آن است. آنها به یاد داشته باشید درد آن را هنوز هم اتفاق می افتد امروز."

قبل از برآورد جمعیت بیش از 3000 بسیاری از آنها در لباس سفید کشاورز Sieghart و یکی دیگر از سخنران سیمون Ruskamp عاشقانه توصیف صدمات شخصی آنها را تجربه کرده اند به عنوان زنان سیاه. کشاورز Sieghart صحبت از چگونه سیاه تاریخچه پاک شده در سانتا باربارا و او سوگواری از دست دادن از نشانه های چنین به عنوان 2nd Baptist Church — قدیمی ترین آفریقایی-آمریکایی کلیسا در شهر.

عکس: Daniel Dreifussتظاهرات و راهپیمایی علیه خشونت پلیس و عدالت برای Breonna تیلور جورج فلوید و Ahmaud Arbery یکشنبه 31 مه سال 2020 است.

"من نمی بحث در مورد تروما برای شما. من این کار را برای بچه من" Ruskamp گفت: از طریق اشک. همراه با کشاورز Sieghart او و یک تعداد انگشت شماری از دیگر سخنرانان منفجر شد و با احساسات آنها خواستار تغییر برای مردم سیاه و سفید و همه افراد از رنگ. سفید و متحدان نیز دعوت به صحبت می کنند از جمله چلسی لنکستر که به نام چند نفر و موسسات در سانتا باربارا است که او گفت: همچنان به حمایت از نژادپرستی است.

"افسران که امروز با ما هستند و شما در اینجا برای محافظت از مردم سفید? حق شما در اینجا برای محافظت از مردم سفید" لنکستر گفت. "همه امروز اینجا خسته از آرام بودن.... سفید برتری نیست کوسه; آن را آب. تنها یک نفر می میرد از یک حمله کوسه در هر سال است. هزاران نفر جان خود را از غرق شدن است. سیاه مردمی در حال غرق شدن است."

او و دیگران متنبه سانتا باربارا رئیس پلیس لری Luhnow برای یک بیانیه او صادر شده مورد فلوید مرگ به دلیل Luhnow را شامل نمی شود هر کسی از جامعه برای ورودی.

پس از نزدیک به چهار ساعت از سخنرانی در دادگاه را غرق باغ معترضان در یک موج از پیراهن سفید شروع به راه رفتن بر روی خیابان ها شروع Anacapa خیابان و راهپیمایی را به فیگوئروا خیابان و تبدیل به خیابان دولت. تقریبا تمام معترضین عینک ماسک به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر COVID-19 ویروس اما جمعیت زیادی اندازه ساخته شده اجتماعی فاصله غیر ممکن است.

عکس: Daniel Dreifussتظاهرات و راهپیمایی علیه خشونت پلیس و عدالت برای Breonna تیلور جورج فلوید و Ahmaud Arbery یکشنبه 31 مه سال 2020 است.

در گوشه ای از فیگورا و سانتا باربارا خیابان معترضان دراز مدت هشت دقیقه — مقدار زمان آن افسر پلیس درک چوین که اخراج شد از زور و در حال حاضر به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس به زانو در Floyd گردن.

در مقایسه با برخی از تظاهرات خشونت آمیز که در دیگر شهرهای سانتا باربارا صلح آمیز بود. چند راهپیمایان برچسب گذاشته شده توسط ساختمان های همراه فیگوئروا با عباراتی مانند "از پلیس" یا "می گویند نام خود را." وقتی کسی شروع به خارج شدن از سوی دیگر معترضان خواهد deescalate این وضعیت گفت: "ما همین حالا انجام دهید که در اینجا" و "ما صلح آمیز است."

"من واقعا می ترسم که من قصد دارم به مرگ وجود دارد," گفت: یک مرد سیاه و سفید که خواست نامش اشاره به سمت جمعیت در Anacapa خیابان. "این است که حتی فقط یک زندگی ماده رالی. این یک مارس برای بشریت است. ایالات متحده ساخته شده است در پشت برده داری و بی عدالتی است. این سیستم اساسا ناقص است."

افسران پلیس ساخته شده یک انسان مانع در مقابل ایستگاه پلیس در فیگوئروا خیابان در حالی که معترضان شعار می دادند یک تقاضا که آنها زانو زدن در حمایت از جنبش و به عنوان یک واحد ژست محکوم فلوید قتل توسط یک افسر. سانتا باربارا پلیس حاضر به انجام این کار هر چند در شهرستانها مانند سانتا کروز و پورتلند, شهردار و پلیس را به زانو در حمایت از تظاهرات.

در یک نقطه سانتا باربارا شهردار کتی Murillo آمده از پشت خط از افسران پلیس ظاهرا به ایجاد یک بیانیه. کشاورز Sieghart که صحبت کردن با یک بلند گو حرف زدن حاضر اجازه می دهد تا شهردار به آدرس جمعیت را محکوم کرد او را برای رسیدن به جامعه سیاه و سفید. شهردار نه عقب براند.

عکس: Daniel DreifussKrystal کشاورز آگهی اعتراض به پایین خیابان دولت علیه خشونت پلیس و عدالت برای Breonna تیلور جورج فلوید و Ahmaud Arbery یکشنبه 31 مه سال 2020 است.

کشاورز Sieghart اصلی شکایت با Murillo او امتناع به زانو افتاده با وجود اینکه از او خواسته به توسط معترضان.

"این فقط معنی ندارد چرا که شهردار نمی خواهد با زانو زدن ما," او در مصاحبه ای گفت: پس از اعتراض. "چه نوع از پیام است که ارسال این جامعه? چه نوع از پیام است که ارسال به من مردم؟"

شهردار Murillo با صدور بیانیه نوشته شده است مورد اعتراض و قتل جورج فلوید مدت کوتاهی پس از آن روبرو می شوند. در آن او در حمایت از "خوبی به دست آورده صالح خشم" که فوران کرده است بیش از فلوید مرگ و سانتا باربارا در دولت محلی "می ایستد در همبستگی با کسانی که انتخاب می کنید از قبل مقدر حق اعتراض مسالمت آمیز."

بیانیه او توصیه می کند کتاب تاریخ نژادپرستی و ضد نژادپرستانه آثار موجود در کتابخانه های عمومی و نیز از همان Luhnow بیانیه ای که نیست به خوبی دریافت شده توسط کشاورز Sieghart و بسیاری دیگر در محلی سیاه زندگی مهم جنبش است.

"من این را تحسین سانتا باربارا رئیس پلیس لری Luhnow برای او شجاع رهبری به اطمینان حاصل شود همزمان با گفت و گو و عمل به آدرس نژاد در پلیس" Murillo گفت. "من را دیده اند دست اول چگونه ما ماموران پلیس درگیر در مهربان پلیس. به صورت روزانه آنها را به کمک یک جامعه معتبر ارتباط است که جامد اعتماد عمومی را."

اعتراض شکست تا حدود 6 بعد از ظهر یک لیست کامل از معترضان خواست به شهر و اداره پلیس را می توان در اینجا یافت نشد.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب