تهدید 1887 خرپا پل همچنان برای اتصال به مردم در طول coronavirus

پل Kuehnel York Daily Recordمنتشر شده 12:33 PM EDT Jun 24, 2020یک محله حفظ گروه امیدوار است برای دیدن آن تلاش

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

یک محله حفظ گروه امیدوار است برای دیدن آن تلاش رفتن به جلو برای نجات یک پل تاریخی در حال حاضر که هر دو کامبرلند و نیویورک شهرستان وارد کرده اید سبز فاز از بازگشایی.

دوستان از Sheepford جاده پل دریافت کمک مالی بررسی برای $300 از Cumberland County Historical Society روز سه شنبه با استفاده از این بسته 1887 ساخته و چدن خرپا پل به عنوان یک پس زمینه برای رویداد خبری در شهرستان فیرویو.

این گروه امیدوار به گسترش این کلمه است که آینده از شمال نیویورک شهرستان, پل هنوز نامشخص است. اعطای استفاده خواهد شد برای یک بنر و مواد دیگر برای ساخت آگاهی است.

در حال حاضر حیاط نشانه دفاع از پل حفظ دیده می شود در سراسر منطقه است.

این پل عبور زرد شلوار کریک در آرام پوشیده شده از درخت تعیین مرز زرد شلوار در پارک. چشم انداز تغییر زیادی نکرده در آن 133-سال وجود, اما این پل دیده است بهتر از روز است.

"حتی در آن زنگ زده و پوسیده وضعیت برای ما آن را واقعا زیبا کار" جانیس سیاهگوش گفت. او یک سازمان از مردمی که می خواهد برای حفظ مزین مهندسی مارول است که طراحی شده برای وسایل نقلیه توسط اسب ها کشیده.

مقامات بسته پل در ماه ژانویه پس از یک بازرسی نشان داد که طول نا امن است, با توجه به انتشار اخبار. دولت در بخش حمل و نقل ذکر شده در پلی استور برای فروش و هر کس اقدام به خرید آن خواهد بود مسئول برای هزینه آن جابجایی توانبخشی و نگهداری طولانی مدت.

"ما متوقف شد به دلیل همه گیر فقط مانند بسیاری از مردم ما به طور ناگهانی به فرش کشیده از زیر ما" سیاهگوش گفت: این گروه حفظ تلاش ها تا کنون در این سال است.

بیشتر: پل تاریخی: باید آنها را ذخیره و یا جایگزین ؟

بیشتر: تاریخی, نیویورک شهرستان, پل نتواند بازرسی و بسته است, آینده نامشخص

بیشتر: عکس: شش پل تاریخی در زرد شلوار Creek

این گروه امیدوار است به یاد بگیرند که به زودی چه گزینه برای این پل در حال حاضر که در نیویورک و کامبرلند شهرستانهای وارد سبز فاز از بازگشایی.

سیاهگوش می گوید که برخی از امکانات عبارتند از: حذف کامل نگه داشتن آن به عنوان یک پل عابر پیاده و یا طراحی مجدد این روش به طوری که تنها وسایل نقلیه می تواند عبور.

او گفت که قرنطینه نشان داده است که ارزش این پل به عنوان یک صلح آمیز نقطه کانونی زیبایی در جامعه است.

"مردم در جامعه در طول این بیماری همه گیر شده است پایین آمدن در اینجا به عنوان یک مقصد...دویدن و دوچرخه سواری به طور منظم و بازدید از پل...به جامعه بخشی از آن را از ما," او گفت:.

اطلاعات بیشتر در مورد پل حفظ و نگهداری پروژه را می توان در وب سایت سازمان savesheepfordroadbridge.org

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن