خانه کوچک روستای برای باز کردن 26 خانه برای برکلی، اوکلند جوانان بدون خانه در پاییز

جوانان روح آثار هنری، یا YSA، قصد دارد برای باز کردن اولین جوانان ایالات متحده در روستای خانه کوچک در پاییز ای

توسط NEWSWORLDS در 30 مرداد 1399

جوانان روح آثار هنری، یا YSA، قصد دارد برای باز کردن اولین جوانان ایالات متحده در روستای خانه کوچک در پاییز این پاییز برای جوانان بی خانه در برکلی و اوکلند.

YSA خانه های "کوچک" را فراهم می کند که با یک اتاق خواب 8 فوت در 10 فوت با برق و مبلمان مجهز شده است. پس از اتمام، روستای خانه کوچک جوانان از 26 خانه در اوکلند تشکیل شده است. ساکنان قادر خواهند بود برای یک دوره دو ساله بخواهند در حالی که در YSA شرکت می کنند و به سمت استقلال مالی حرکت می کنند.

سالی هندمن، بنیان گذار YSA و مدیر اجرایی فعلی می گوید: «پروژه روستای خانه کوچک توسط جوانانی که در پناهگاه جوانان زندگی می کنند در سال ۲۰۱۶ آغاز شد. "آنها پروژه را آغاز کرده به منظور پاسخ به اشتیاق خود را که نیاز به راه مسکن مقرون به صرفه تر برای جوانان در دسترس وجود دارد."

طراحی شده توسط رهبران جوانان، یک خانه کوچک حدود شش آخر هفته و 12500 دلار برای تکمیل طول می کشد. هندیمن افزود که روح، نیت و کیفیت هر خانه مهم تر از سریع رفتن است.

UC Berkeley junior Virgil Warren چند هفته پیش با YSA کار کرد تا نقاشی دیواری را طراحی و ارسال کند تا روی خانه های کوچک نقاشی کند.

وارن گفت: «ما باید چیزی را پیدا کنیم که الهام بخش باشد، خوشحال بود، که کسی می خواهد در آن زندگی کند، بلکه به مسائلی که جوانان را در سطحی تحت تأثیر قرار می داد، نیز صحبت می کرد»

در اوکلند، وارن افزود: "دیوارهای او ندری که او روی آن کار می کرد، پلنگ سیاه و پرچم پان آفریقایی بود، اشاره ای به حزب پلنگ سیاه که در اوکلند در حال راه اندازي بود.

پروژه دهکده خانه کوچک در حال دریافت ۷۸۰۰۰ دلار بودجه از شهر برکلی و کمک هزینه ۳۶۰ ۰۰۰ دلاری از شهر اوکلند است.

YSA هماهنگ کننده پروژه جیلی د لا تور گفت : داوطلبان خواهد شد راه اندازی yurts که به عنوان فضاهای مشترک با مناطق ناهار خوری و آشپزخانه عمل می کنند ، و همچنین در محل حمام های عمومی و دوش. د لا تور افزود که او همچنین در حال کار با جامعه در گرفتن دوچرخه و مبلمان برای ساکنان فردی.

به گفته ٔ د لا توره، سایت اوکلند سه سال است که در این کارها بوده است و YSA در اصل یک سایت را در حیاط اوهمگا سالواگه در برکلی دنبال می کرد. Hindman افزود که پس از مواجه شدن با pushback محله و عدم امنیت سایت پس از یک سال و نیم ، YSA تصمیم گرفت به دنبال یک سایت در اوکلند به جای.

د لا تور گفت: «یافتن یک سایت که می خواست میزبان ما باشد، بسیار چالش برانگیز بود. مردم می خواهند از پروژه های اینجوری حمایت کنند، اما وقتی که در واقع به وجود آن در جامعه شما می آید، اغلب مردم کمی کمتر حمایت می کنند."

به گزارش د لا تور، YSA همچنان به دنبال یک سایت در برکلی نزدیک تر به برنامه خود به عنوان بخشی از هدف بلند مدت خود برای ایجاد "100 خانه برای 100 جوانان بی خانمان" در خلیج شرق در 10 سال آینده است.

تماس با کاترین Hsu در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب