خسته از کتاب ؟ شروع به خواندن نمایشنامه

اگر وجود دارد یک پوشش نقره ای به بودن در قرنطینه ممکن است این واقعیت است که مردم در حال دادن جدید با توجه به ی

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

اگر وجود دارد یک پوشش نقره ای به بودن در قرنطینه ممکن است این واقعیت است که مردم در حال دادن جدید با توجه به یک تفریح و سرگرمی — خواندن. اما بسته به اینکه چقدر وقت شما را به خواندن هر روز و چه مدت این کتاب این است که گاهی اوقات کتاب ممکن است تا پایان نشسته ناتمام در میز خود و یا میز کنار تخت برای سنین. یکی از بزرگترین عوامل پیشگیری از مردم از چیدن یک کتاب ترس است که آنها نمی خواهد آن را به پایان برساند.

مرحله نقش اما اغلب بیشتر کنترل ظهر. اگر مغز شما بلافاصله می رود به "هملت" هنگامی که شما فکر می کنید "بازی" و سپس شما احتمالا آشنا با مدرن تر درام. آنها بسیار سرگرم کننده به عنوان خوانده شده و در دسترس تر از شکسپیر بود. نقش منحصر به فرد هستند که در آنها عمدتا شامل گفت و گو بنابراین شما می توانید — در واقع شما باید از آن لذت ببرید خواندن آنها با صدای بلند به گوش چگونه خطوط صدا در هنگام سخن گفته است. آنها همچنین بزرگ برای نویسندگان که می خواهند به کشف گفتگو و یا برای هر کسی که دوست دارد شخصیت محور داستان است.

اگر شما به دنبال چیزی به عنوان خوانده شده در اینجا برخی از مدرن بازی می کند شما باید در نظر بگیرید.

برای طرفداران درام: "Topdog/Underdog" توسط Suzan-لری پارک

این بازی برنده Suzan لری پارک 2002 جایزه پولیتزر برای درام. این مراکز در اطراف رابطه بین دو برادر های یک آپارتمان یک نام لینکلن و دیگر نام غرفه. آنها به عنوان حرکت به زندگی روزانه خود را در برخورد با فقر و نژادپرستی برادران تأمل در گذشته خود و به چالش کشیدن یکدیگر. خون شروع به جوش در این بازی ماهرانه گردد.

برای طرفداران, خانوادگی, کمدی: "وانیا و سونیا و ماشا و اسپایک" توسط کریستوفر Durang

کمدی نیست آنچه که من انتظار می رود از یک بازی با الهام از آثار آنتون چخوف, اما کریستوفر Durang موفق به ایجاد یک خنده-از-با صدای بلند خنده دار نشان می دهد که نشان دهنده تم کلاسیک. هنگامی که سه میانسال خواهر و برادر جمع آوری در خانه خانواده خود را با یک زن و شوهر از مهمانان و روانی خانه دار, پیر تنش بوجود می آیند و شوق و شعف تحقیق و بحث.

برای طرفداران وحشت: "این Pillowman" توسط مارتین مکدونا

در این تیره, هیجان انگیز توسط مارتین مکدونا, مردی که می نویسد وحشتناک داستان های کودکان به ارمغان آورده است برای بازجویی توسط پلیس در مورد یک سری از زندگی واقعی کودک قتل که شبیه داستان های خود را. این روایت به آرامی تنش به عنوان نویسنده بازجویی و پرسش در مورد آزادی بیان است. مجموعه ای در یک اتاق بازجویی و سلول برگزاری "از Pillowman" زیبا داستان پیچ خورده است که شما را تبدیل صفحات برای پیدا کردن آنچه اتفاق می افتد.

برای طرفداران angsty, نوجوانان, dramedy: "سگ را می بیند خدا" توسط برت سلطنتی

این مراکز بازی در اطراف "بادام زمینی" شخصیت در مدرسه بالا است. چارلی براون و لوسی است که در یک بیمارستان روانی. نیاز من بیشتر می گویند ؟

برای طرفداران رئالیسم جادویی: "شما برای من برای شما" توسط میا Chung

این زیبایی تغزلی بازی با معاملات دو خواهر' برنامه ریزی فرار از کره شمالی. در طول سفر خود آنها از هم جدا شدن. یک خواهر باعث می شود آن را به ایالات متحده سردرگم زمین دیده می شود از طریق چشم از یک مهاجر در حالی که دیگر می شود به دام افتاده در مبارزه با گذشته خود را. "شما برای من برای شما" یک داستان منحصر به فرد از سفر که پژواک آن از "ادیسه."

برای طرفداران عجیب و غریب: "مرد مرده با تلفن همراه" توسط سارا Ruhl

سارا Ruhl را بازی می کند همیشه refreshingly دمدمی اما "مرد مرده تلفن همراه" است در سطح دیگری است. بازی شروع می شود با یک زن شنوایی یک مرد زنگ تلفن را در یک رستوران تحقق این مرد مرده است و مصرف تماس بگیرید. از آنجا در این بازی یک madcap جیغ وداد بازی کردن با قاچاق اعضای بدن و عصبانی تک گویی در مورد سوپ تمام در حالی که بالا بردن سوال در مورد روابط ما با تکنولوژی.

برای طرفداران فیلم های مستند: "The Laramie Project" توسط تکتونیکی تئاتر پروژه

پس از قتل متیو شپرد اعضای تکتونیکی تئاتر پروژه سفر به, Laramie, وایومینگ, برای مصاحبه با ساکنان و ضبط و پس از این جنایت نفرت. این بازی را از متن تشکیل شده است به طور کامل از مصاحبه مجله مطالب و دادگاه رونوشت. قدرت صادقانه و کاملا انسان "The Laramie Project" یک مثال از نحوه درام می تواند یک رسانه مهم برای اشتراک گذاری داستان های واقعی.

وجود دارد شما آن را دارند! یک لیست کامل از مرحله پخش از مجموعهای از مقوله های است که هر کس لذت ببرید. پس مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به خواندن!

تماس با Fleurette مودیکا در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب