سهشنبه, چهارشنبه, جشن تولد, جمعه

در برخی از نقطه در طول قرنطینه من عبور از آغاز روز از هفته تقویم من. به جای داشتن از دوشنبه تا یکشنبه هفته من

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

در برخی از نقطه در طول قرنطینه من عبور از آغاز روز از هفته تقویم من. به جای داشتن از دوشنبه تا یکشنبه هفته من در حال حاضر شامل -روز روز روز روز روز روز و روز.... چه هدف وجود دارد در افتراق آنها دیگر ؟

روز پرواز کرد و در عین حال احساس achingly آهسته در همان زمان. هر روز مخلوط را به یک بعدی تا زمانی که من حتی نمی تواند به یاد داشته باشید آنچه که ماه در آن بود. تا یک "روز" اتفاق افتاده بود که من 20 تولد.

پس از هفته trudging همراه به شدت در تلاش برای تمرکز بر روی زوم سخنرانی از تخت من جستجو ناامید کننده ای در فروشگاه مواد غذایی برای به ناچار فروخته مخمر به پخت نان و شراب خواری-تماشای "ببر پادشاه" با خانواده من, من می خواهم تبدیل به فرا گرفته در این زمان تاب روزمره خسته کننده در خانه و من تا به حال یک بار فکر تولد من یا اهمیت آن است.

این احساس ناعادلانه به جشن زندگی من یک سال دیگر در طی یک دوره از زندگی من وقتی که زمان را احساس نمی مانند آن را در حال حرکت در همه. قرنطینه شده بود فرسایش دور توهم یک خطی جدول زمانی و ساختار شیوه زندگی است.

ساعت و روز و سال تاسیس شد برای تنظیم گذر زمان کمک به ما در سازماندهی زندگی ما و احساس راحتی در ثبات از برنامه. دو ماه گذشته این بوده است که قابل مقایسه با رویاهای لئو دی کاپریو frequents در "آغاز به کار" در آن زمان کشیده می شود بسیار طولانی در حالی که ناخودآگاه خود را رایگان اجرا می شود. یک هفته در یک رویا ممکن است برابر با چند دقیقه در دنیای واقعی است.

به طور مشابه, آن احساس می کند مانند من می تواند خواندن یک کتاب کامل پخت یک دوجین کیک و چند چرت قبل از تنظیم به دنیای واقعی و تحقق است که هنوز هیچ پیشرفت ساخته شده است و هیچ پایانی در چشم به این حفره در جدول زمانی.

زمان نیز مشابه آنتروپی. انتروپی قانون دوم ترمودینامیک تعریف شده است به عنوان یک فرآیند برگشت ناپذیر. آن را نشان دهنده عدم پیش بینی و کاهش تدریجی به اختلال. زمان هم نامنظم و ناهماهنگ.

همانطور که انیشتین نظریه نسبیت خاص به ما می گوید, زمان, می تواند, در واقع گسترش و کوتاه شدن توجه مردم را نسبت قدم و دیدگاه. سریع تر از یک فرد یا شی حرکت می کند نسبت به دیگر کندتر از زمان ظاهر خواهد شد برای آنها — مانند در "میان ستاره ای" چگونه Matthew McConaughey سفر در سرعت رعد و برق از طریق فضا و نه سن. معکوس با توجه به چگونه من به ندرت ترک محدوده خانه من و به دلیل کمی برای همیشه ترک میز صندلی من احتمالا آماده به بازنشسته زمان پناهگاه در محل سفارشات برداشته می شوند.

با توجه به پراکنده تغییرات در سرعت زمان احساس کرده اند از سال جدید همه ثبات آن زمان مورد استفاده قرار گیرد به ارائه تلف شده است. به عنوان مثل زمان در قرنطینه احساس جعلی وجود ندارد. زندگی — زندگی واقعی نه مجازی انتقال به زندگی در انتظار قرار داده شد که این پناهگاه در محل سفارش آغاز شد. من به خانه رفت و بازگشته از کالج من روال زندگی برای مدرسه ابتدایی من روال. زندگی با پدر و مادرم و رفتن به رختخواب در 8:30 من احساس می کنم بیشتر شبیه بنجامین باتن در انتهای فیلم از من کسی است که فقط تبدیل 20.

تبدیل 20 عمده لحظه در یک فرد جوان و زندگی به دلیل آن نماد پایان teenagehood و آغاز بزرگسالی است. نوجوان احساس وحشت و نگرانی خارج شو. به سرعت در حال تغییر احساسات تبدیل شدن به غیر قابل قبول است. اکتشافی فاز در سبک و یا شخصیت تبدیل به تابو. داشتن زندگی دو دهه ارزش از تجارب همراه با انتظارات از اقدام مانند یک فرد بالغ رشد کامل: مسئول پاسخگو و مادر.

اما چگونه من انتظار می رود برای یادگیری به یک بزرگسال که هر وقت من به نوبه خود در اخبار یا خواندن روزنامه همه من دیدن بزرگسالان هستند اقدام مانند کودکان ؟ چگونه است که نسل من قرار است برای زمانی که مردم ما به معنای نگاه کردن به نظر می رسد به تف دروغ و نفرت در هر یک از دیگر ؟

آن را احساس می کند مانند ملت تبدیل شده است به طور فزاینده ای تقسیم شده و در طول این بحران جهانی مبارزه با یکدیگر به جای همکاری با یکدیگر برای خوب بیشتر. رسانه ها به تصویر می کشد یک تضاد جامعه است که در آن در یک طرف این وضعیت بدتر می نمایی و در عین حال در دیگر چیزهایی هستند ameliorating. در جامعه never felt so پر سر و صدا.

در زمانی که به نظر می رسد منطقی مغالطه نرمال من آمدن به شرایط با تولد من از طریق استدلال قیاسی:

زیرا تمدن به توفنده توقف و تمدن را تعریف می کند و سپس آن را زیر آن زمان بیش از حد است به یک توفنده متوقف شد. به عنوان مثل من بدین وسیله اعلام کند که من هنوز 19 سال تا زمانی که دولت می تواند قطعی این بیماری تحت کنترل است.

من در حال حاضر شمارش روز تا زمانی که من به طور رسمی به نوبه خود 20 تا بچه ها بزرگ در مقالات رشد و زمان دوباره ساختار. شاید این به این معنی من گیر خواهد شد به عنوان یک نوجوان برای همیشه, اما حداقل من پیدا کرده اند دلیلی برای افتراق بین دوشنبه و سه شنبه.

"خاموش ضرب و شتم" ستون نوشته شده توسط روزانه کال کارکنان تا ترم تابستان به طور منظم به نظر نویسندگان انتخاب شده اند. تماس با افکار میز در [email protected] و یا به دنبال ما در توییتر @dailycalopinion.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب