UC برکلی حمایت فارغ التحصیلان ، مربی دانشجویان بین المللی در خارج از کشور

در حالی که کالیفرنیا همچنان با همه گیر COVID-19 در حال انجام مقابله می کند، دانشجویان بین المللی UC برکلی این

توسط NEWSWORLDS در 13 شهریور 1399

در حالی که کالیفرنیا همچنان با همه گیر COVID-19 در حال انجام مقابله می کند، دانشجویان بین المللی UC برکلی این فرصت را دارند که جامعه بسازند و مربیگری را با حمایت فارغ التحصیلان حتی هزاران مایل از محوطه دانشگاه دریافت کنند.

با توجه به بحران کنونی بهداشت عمومی جهانی، جانت گیلمور سخنگوی پردیس گفت UC برکلی فعالیت هایی را برای دانشجویان بین المللی که در این زمان در خارج از کشور اقامت دارند ترتیب نمی دهد. سازمان های دیگر و فارغ التحصیلان چر وانگ، با این حال، در حال ارائه راه های مختلف برای دانشجویان بین المللی برای درگیر شدن با جامعه UC برکلی حتی خارج از محوطه دانشگاه.

وانگ به عنوان یکی از بنیانگذاران و صندلی شرکت HTC، یک شرکت تولید الکترونیک، یک مرکز HTC در تایپه به عنوان یک فضای مطالعه برای دانش آموزان ساکن تایوان ارائه داد. به گزارش گیلمور، در این تاسیسات، دانش آموزان به امکانات رفاهی مختلفی مانند کافی شاپ، کانتین، اتاق های ملاقات کوچک و بیشتر دسترسی دارند.

اگر چه به عنوان پاسخ به ترم پاییز آنلاین در نظر گرفته شده است، تسهیلات ممکن است به عنوان یک فضای مطالعه در بهار و همچنین بسته به چگونگی تکامل همه گیر باز باقی می ماند، گیلمور گفت. وی افزود: فارغ التحصیلان دیگر نیز در این مدت از دانش آموزان حمایت می کنند.

گیلمور در یک ایمیل گفت: فارغ التحصیلان نقش حیاتی در حمایت از صندوق اضطراری دانشجویی داشته اند. "در سال مالی ۲۰۲۰، بیش از ۱٫۳ میلیون دلار برای صندوق اضطراری دانشجویی از بیش از ۳۴۰۰ هدیه و تعهد جمع آوری شد، به علاوه تعهد یک میلیون دلاری برای حمایت از کمک های مالی اضطراری دانشجویی از فارغ التحصیلان کتی کوان."

فارغ التحصیلان همچنین در قالب مربیگری از دانشجویان بین المللی حمایت می کنند.

برنامه بین المللی مربیگری دانشجویی، یا ISMP، یک سازمان غیرانتفاعی با فصلی در UC برکلی، عملاً به ارائه مربیگری برای دانش آموزان ادامه خواهد داد. از طریق ISMP، دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی می توانند یک مربی برای کمک به آنها را با دانشگاهیان، انطباق با فرهنگ آمریکایی، مدیریت زمان و بیشتر، به گفته نانسی هوانگ، مدیر پردیس منطقه خلیج ISMP و مربی پیدا کنید.

جاش یئونگ، مربی ISMP می گوید: «هم من و هم نانسی و هم بیشتر مربیانمان، ما دانشجویان بین المللی در کال بودیم و مبارزاتی را که دانشجویان بین المللی با آن مواجه هستند درک می کنیم.» "امروزه بیش از هر زمان دیگری، با توجه به فضای سیاسی و فقط چالش های COVID که در جریان است، ما فقط می خواهیم به عنوان یک حمایت و منبع برای دانشجویان بین المللی در اینجا باشد."

به گزارش هوانگ، دانشجویان علاقه مند بین المللی می توانند در هر نقطه ای از ترم یک درخواست را پر کنند تا با یک مربی جفت شوند.

هوانگ پس از یک تماس مقدماتی گفت منتها حداقل هفته ای یک بار به مدت شش هفته با مربیان خود ملاقات خواهند کرد و می توانند پس از آن تصمیم بگیرند که آیا می خواهند ادامه دهند یا نه.

هوانگ گفت: ما می خواهیم برنامه خود را تا حد امکان برای آنها در دسترس قرار دهیم. "به این ترتیب، حتی در میان همه گیر، آنها می دانند که افرادی هستند که به آنها اهمیت می دهند که می خواهند از آنها حمایت کنند."

تماس با ورونیکا Roseborough در [ایمیل محافظت شده] و به دنبال او را در توییتر در @v_roseborough.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب