UC برکلی استخدام Kellie برنان به عنوان حقوق مدنی whistleblower انطباق مدیر

در ژوئن 22, UC برکلی اعلام کرد استخدام Kellie برنان که آغاز شده و در 6 ژوئیه به عنوان پردیس مدیر اجرایی اولین

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

در ژوئن 22, UC برکلی اعلام کرد استخدام Kellie برنان که آغاز شده و در 6 ژوئیه به عنوان پردیس مدیر اجرایی اولین حقوق مدنی و خلاف کاران انطباق.

ایجاد این نقش است که بخشی از دیرین پردیس تلاش برای از بین بردن آزار و اذیت و تبعیض برای همه دانشجویان و استادان. به عنوان مدیر اجرایی برنان مسئول دفتر پیشگیری از آزار و اذیت و تبعیض و نظارت دانشگاه برکلی را بررسی و انطباق تلاش برای مسائل با توجه به ویژگی های از قبیل نژاد ، ملیت ، جنسیت و گرایش جنسی.

برنان استخدام شد پس از گسترده جستجو های انجام شده توسط کمیته ای متشکل از عملکرد همکاران به مدیر اجرایی از دانشگاه برکلی دانشگاه و UC دفتر رئيس جمهور.

"Kellie برنان دارای سال به تدریج مسئول تجارب حرفه ای در nondiscrimination انطباق" گفت: UC برکلی سخنگوی جانت گیلمور در ایمیل. "او یک چاشنی آموزش عالی و حرفه ای با بیش از 16 سال تجربه است که شامل نظارت از سوء رفتار جنسی تحقیقات مدیریت فدرال ممیزی و داوری از رفتار مهم است."

قبل از پیوستن به دانشگاه UC برکلی برنان اخیرا به عنوان انطباق مدیر و عنوان نهم/Clery هماهنگ کننده دانشگاه ایالتی اوهایو.

برنان همچنین به عنوان دستیار مدیر امور قضایی در دانشگاه سینسیناتی همان مدرسه ای که لیسانس حقوق خود را به عنوان مدیر دانشجویی انجام در Columbus State Community College.

همراه با پیشگیری از تبعیض و آزار و اذیت برنان نقش جدید خود دانشگاه برکلی را به صورت محلی تعیین شده افسر قرار دادن او مسئول مدیریت whistleblower شکایت که تحت UC whistleblower حفاظت از سیاست ها و قوانین.

"این فرصت را برای کسی که به خلاف کاران است که واقعا مهم به خصوص برای یک نهاد عمومی و از جمله برجسته موسسه به مطمئن شوید که ما در حال پرداختن به هر چیزی که ممکن است رفتار نامناسب از هر عضو از جامعه ما" برنان گفت.

برنان با هدف رسیدگی به زمان آزار و اذیت و تبعیض مسائل در حال حاضر در محوطه دانشگاه.

در آینده او امیدوار به حرکت نقش از یک واکنشی نظر به یک رویکرد پیشگیرانه است که مانع از این بی عدالتی از اتفاق می افتد.

"نیاز به تمرکز بر روی و به احترام و پاسخ به نقض حقوق مدنی ما هرگز مهم تر بوده است," برنان گفت. "این یک زمان فوق العاده برای ایجاد این موقعیت و من به دنبال به جلو برای تعامل با جامعه است."

برنان با تاکید بر اهمیت داشتن یک دفتر است که می تواند آدرس تبعیض بر اساس هویت چندگانه به عنوان آزار و اذیت است که اغلب نه محدود به تنها مشخصه.

گیلمور ابراز اعتماد به نفس در برنان توانایی و تناسب اندام او برای موقعیت.

"او نشان داد که توانایی برقراری ارتباط موثر و ایجاد حرفه ای موثر روابط با ذینفعان متنوع در یک مجموعه سازمان" گیلمور " در ایمیل. "جستجو کمیته است که با اعتماد به نفس در توانایی خود را به تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و مدیریت متقابل فرآیندهای عملکردی که مهم خواهد بود به مدیر اجرایی نقش است."

تماس با کلر دالی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @DalyClaire13.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب