UC برکلی راه اندازی آزمایشی از تست بزاق برای COVID-19

ابتکاری ژنتیک موسسه یا IGI راه اندازی یک مطالعه در دانشگاه برکلی به استفاده از بزاق بر اساس COVID-19 تست برای

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

ابتکاری ژنتیک موسسه یا IGI راه اندازی یک مطالعه در دانشگاه برکلی به استفاده از بزاق بر اساس COVID-19 تست برای تشخیص عفونت در افراد بدون علائم که در حال کار در محوطه دانشگاه.

در میان تست کمبود عرضه این دانشگاه برکلی محققان از IGI در حال حاضر trialing تست بزاق به عنوان یک راه سریعتر برای به دست آوردن بیمار COVID-19 نمونه از قبلی swabbing روش. این برنامه در هفته دوم تست و دانشمندان امیدوارند تا با استفاده از آمار اولیه برای دریافت تست بزاق برای استفاده بالینی مورد تایید در برکلی و فراتر از آن.

اگرچه شکاف در دانش در مورد انتقال بيماري از COVID-19 ابزار مانند آزمایش به طور منظم می تواند کمک به جلوگیری از گسترش آن به مردم بازگشت به مدرسه یا کار با توجه به الکساندر Ehrenberg دكتري دانشجو در وزارت یکپارچه زیست شناسی و مطالعه هماهنگ در یک ایمیل.

عدم دسترسی به سواب تست کیت و تجهیزات حفاظت شخصی یک چالش بوده است اما این مطالعه می تواند کمک مدل بهترین راه برای به طور منظم آزمایش مردم در حالی که کارآمد با استفاده از منابع کمیاب است.

"استاندارد COVID-19 آزمون نیاز به نازوفارنکس سواب شده اند که در تامین کوتاه مدت نیاز به تجویز پزشک و بسیار ناراحت کننده برای مردم در حال آزمایش" Ehrenberg گفت: در ایمیل.

او افزود که در حال حرکت به یک تست بزاق است که در آن مردم به سادگی تف به یک ظرف مانند یک شجره نامه آزمون کمک خواهد کرد که با تمام این مسائل.

مطالعات دیگر اما هنوز هم در حال انجام برای ارزیابی اثربخشی تست بزاق در مقایسه با سنتی نازوفارنکس سواب روش.

"یک روش ساده تست بزاق است که با این نسخهها کار فقط به عنوان به خوبی می تواند یک گام مهم رو به جلو در بودن قادر به مقیاس COVID-19 تست و نه فقط برای دانشگاه برکلی دانشگاه" Ehrenberg گفت: در ایمیل.

این برنامه در دسترس است به هر کسی که مورد تایید برای انجام کار در محوطه دانشگاه.

Ehrenberg گفت: کسانی را انتخاب کنید که برای ثبت نام در این مطالعه را به یک pop-up در محل پردیس هر دو هفته که در آن آنها خواهد شد که حدود 10 دقیقه وقت.

اگر کسی تست مثبت آنها اشاره خواهد شد به تاييدی تست بالینی در دانشگاه خدمات بهداشتی تانگ مرکز. آموزش تماس با ردیاب خواهد شد و سپس کمک به مهار بیماری گسترش یافته است.

"در حالت ایده آل ما می خواهم برای دیدن است که هیچ کاری در پردیس تست مثبت" Ehrenberg گفت: در ایمیل. "اگر کسی مثبت است هر چند ما می خواهیم برای دیدن که مطالعه کمک می کند تا به طور موثر منزوی کردن این افراد به سرعت."

محققان' هدف این است که برای استفاده از آمار اولیه از مطالعه به درخواست برای مواقع اضطراری با استفاده از مجوز از سازمان غذا و داروی آمریکا در اواخر این ماه پس از تست بزاق روش می تواند مورد استفاده بالینی در بیشتر از منطقه خلیج و دولت است.

تماس با کاترین هسو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن