UC برکلی استادان ترس از دست دادن شغل با عدم استخدام یخ معافیت

تعدادی از دانشگاه برکلی استادان از ترس از دست دادن شغل خود را به عنوان پردیس اعلام کرد مارس 21 که آنها دیگر مع

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

تعدادی از دانشگاه برکلی استادان از ترس از دست دادن شغل خود را به عنوان پردیس اعلام کرد مارس 21 که آنها دیگر معاف از استخدام یخ.

پردیس اجرا استخدام یخ آوریل 1 برای جلوگیری از اضافی استخدام در COVID-19 بحران به عنوان دانشگاه برکلی است که در حال حاضر رو به یک کسری بودجه با توجه به پردیس سخنگوی جانت گیلمور. استادان و برخی از آنان تکیه ترم یا سالانه قرارداد در اصل معاف از یخ. در حال حاضر با توجه به به روز رسانی از نظر بسیاری از "قبل از شش" استادان — استادان که تدریس نمی شود برای 12 ترم و یا از طریق یک "تعالی نقد و بررسی" — پیدا کردن شغل خود در معرض خطر با توجه به تداوم مدرس کریستال چانگ.

"برخی از استادان در حال حاضر دریافت انتصاب نامه برای سقوط در حالی که دیگران نه" چانگ گفت: در یک ایمیل. "اما حتی برای آن دسته از استادان که دریافت کرده اند و امضا قرار ملاقات خود را با حروف دانشگاه در حال حاضر گفت: قرار ملاقات خود را می تواند لغو گردد."

برخی از اساتید بر این باورند که این به این معنی است که استخدام یخ منجر به تعداد زیادی از قبل از شش استادان گذاشته شدن. در حال حاضر 771 قبل از شش استادان و 338 ادامه استادان آموزش بیش از 40 درصد از کلاس های کارشناسی در محوطه دانشگاه با توجه به چانگ.

کسانی که در برابر یخ استناد به کمتر, کلاس گزینه های به عنوان یک پتانسیل منفی اثر پیش بینی اخراج. با توجه به گیلمور کلاس های ارائه شده در پاییز سال 2020 خواهد بود تقریبا به عنوان انتظار می رود.

"از امروز ما طرح تا حد زیادی پایبند به سقوط برنامه کلاس های" گیلمور گفت: در یک ایمیل. "ما ممکن است مجبور به تجدید نظر کوچک, ثبت نام دوره های, که بدیهی است گران تر در هر دانش آموز پایه و اساس زیادی از دوره های سخنرانی — نتیجه ممکن است کمتر کوچک, ثبت نام دوره های ارائه شده در سال تحصیلی بعدی."

به حفظ قبل از شش مربی گروه خود باید نشان دهد که مدرس این دوره ضروری است برای ارائه و لیست قبلی ثبت نام برای این دوره با توجه به نامه ای از اجرایی معاونت ها و کشيش پل Alivisatos به روزانه کالیفرنیا. این بخش نیز باید نشان دهد که آیا پیشنهاد انتصاب ساخته شده به قبل از شش سخنران و چرا دیگر عضو هیات علمی با اشتغال امنیتی نمی تواند تدریس این دوره با توجه به نامه.

شورای دانشگاه-فدراسیون معلمان آمریکا محلی 1474 که نشان دهنده کتابداران و غیر سنا هیات علمی در دانشگاه منتشر کرده است, درخواست مخالفت با یخ به دست آورد که بیش از 1000 امضا از فشار زمان.

یکی از نویسندگان این طومار ماریان Kaletzky است قبل از شش سخنران که به تدریس در دانشگاه به مدت هفت سال به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد و مدرس دانشگاه.

"همانطور که از در حال حاضر من یک قرار ملاقات برای پاییز" Kaletzky گفت: در یک ایمیل. "من به ویژه نگران آن است که یک اخراج معنی خواهد بود که من از دست دادن بیمه درمانی در یک لحظه که من به وضوح می خواهید به تعداد نیاز به مراقبت های پزشکی."

برخی از دانش آموزان معتقدند که این یخ خواهد شد و تاثیر منفی تجارب خود را در کلاس.

اخیر فارغ التحصیل الیزا دیویس معتقد است که این استخدام یخ را مانع دانشجویان تشکیل روابط با معلمان خود را که می تواند محوری.

"من صلح و مطالعات جنگ عمده و تک تک استاد من تا به حال از بخش من بوده است یک مدرس دانشگاه" دیویس گفت: در یک ایمیل. "من واقعا نمی دانم که چگونه من می خواهم به اتمام اصلی من بدون این مربیان."

تماس با Megha کریشنان در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @_meghakrishnan_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن