دانشگاه برکلی در رتبه 12 جهان باقی مانده شماره 1 دانشگاه دولتی در آمریکا

اگر چه دانشگاه برکلی تسلیم خود را بالا 10 نقطه در رتبه بندی دانشگاه های جهان در این سال tاو نهاد همچنان ادامه

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

اگر چه دانشگاه برکلی تسلیم خود را بالا 10 نقطه در رتبه بندی دانشگاه های جهان در این سال tاو نهاد همچنان ادامه دارد به عنوان شماره 1 دانشگاه دولتی در ایالات متحده با توجه به مرکز رتبه بندی دانشگاه های جهان و یا CWUR.

قبل از هر دانشگاهی سال CWUR تجزیه و تحلیل هفت شاخص برای مقایسه 2,000 دانشگاه ها در سطح جهان است. با توجه به وب سایت خود را در حالی که رتبه بندی آغاز شده و در سال 2012 با هدف رتبه بندی بالا 100 دانشگاه آن به سرعت رشد کرد و به بزرگترین تحصیلی رتبه بندی دانشگاه های جهان.

"CWUR منتشر تنها جهانی رتبه بندی دانشگاه است که اقدامات کیفیت آموزش و پرورش و آموزش دانش آموزان و همچنین به عنوان اعتبار از اعضای هیات علمی و کیفیت تحقیقات خود را بدون تکیه بر نظرسنجی و دانشگاه اطلاعات ارسالی" گفت: CWUR رئیس جمهور دکتر ندیم Mahassen یک ایمیل به در. "برابر تاکید قرار داده و در محیط یادگیری و پژوهش است."

عواملی که در خدمت به عنوان پایه ای برای رتبه بندی عبارتند از: کیفیت آموزش و پرورش, اشتغال فارغ التحصیلان و استادان با توجه به Mahassen. کیفیت آموزش و پرورش و دانشکده تعیین می شود که چگونه بسیاری از فارغ التحصیلان و یا اعضای هیئت علمی باید برنده "دانشگاهی عمده تفاوت" نسبت به دانشگاه را اندازه Mahassen گفت.

Mahassen اضافه شده است که "فارغ التحصیلان اشتغال" رتبه بندی آن نیز در نظر گرفته شده نسبت به یک دانشگاه را اندازه تعیین شده توسط تعدادی از فارغ التحصیلان که موقعیت به عنوان مدیران ارشد در بزرگترین شرکت های.

اگر چه دانشگاه برکلی قبلا برگزار شد و موقعیت در بالا 10 دانشگاه ها در سراسر جهان هر سال از این پروژه شروع شد 12th برای 2020-21.

با توجه به Mahassen UC برکلی تضعیف در این رده بندی با توجه به افزایش اخیر در ثبت نام که تحت تاثیر کیفیت آموزش و پرورش و اشتغال فارغ التحصیلان نمرات و همچنین منجر به افت عملكرد پژوهشي.

Mahassen اما فکر می کند این کاهش ممکن است می گویند بیشتر در مورد آینده از نهادهای عمومی به عنوان یک کل.

"این یک نگرانی برای ما دانشگاه های دولتی در میان سختی در رقابت های جهانی را از بودجه دانشگاهها" Mahassen گفت: در ایمیل. "داده ها نشان داده است که ما در آموزش عالی است که به آرامی در حال فرسایش و جدول رده بندی از اکثریت ما نهادهای عمومی در جهانی بالا-100 را در معرض خطر اگر بودجه برای آموزش عالی است قطع مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است."

از دانشگاه برکلی دیدگاه نوسانات در یک دانشگاه رتبه بندی اغلب در اختصاص با تغییر در روش رتبه بندی از سال به سال با توجه به پردیس سخنگوی جانت گیلمور.

گیلمور اضافه شده است که دانشگاه برکلی است که به طور مداوم تلقی دانشگاه های برتر در مقایسه با هر دو عمومی و موسسات خصوصی که او به نام انعکاس "استثنایی هیات علمی دانشجویان و کارکنان" در محوطه دانشگاه.

تماس با ورونیکا Roseborough در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @v_roseborough



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب