UC برکلی و محققان مورد بحث نظرسنجی در افکار عمومی نسبت به اثرات COVID-19

به عنوان بخشی از پردیس این سری در حال انجام "برکلی مکالمات: COVID-19," محققان مورد بحث یک ایالت نظرسنجی در آنه

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

به عنوان بخشی از پردیس این سری در حال انجام "برکلی مکالمات: COVID-19," محققان مورد بحث یک ایالت نظرسنجی در آنها انجام شده است که سنجیده افکار عمومی در مورد موضوعات مربوط به کوروناویروس.

نظرسنجی به پایان رسید توسط دانشگاه سازمان و موسسه دولتی مطالعات یا IGS و کالیفرنیا ابتکار برای عدالت در سلامت و یا کال-IHEA. پردیس سخنگوی دن Mogulof تعدیل بحث.

نظرسنجی انجام شده از طریق ایمیل مارس 16-20 و همه پاسخ دهندگان ثبت نام رای دهندگان. این بزرگترین در نوع خود در کالیفرنیا و خطاب مسائلی مانند بیمه بهداشت و درمان برای حمایت از farmworkers و اثرات مسابقه و سیاسی در افکار عمومی.

محققان دریافتند سطح تعصب اطراف COVID-19 به بالاتر از آنها انتظار می رود.

"شما ممکن است انتظار می رود که جهانی همه گیر ممکن است گرد هم آوردن مردم و تضعیف حزبی تفاوت" گفت: IGS موقت co-مدیر اریک Schickler در طول این رویداد. "آنچه ما در بر داشت این است که حداقل در برخی از راه های مهم برخی از تفاوت های بزرگ بین به خصوص کسانی که به تایید رئیس جمهور (دونالد) مغلوب ساختن پیشی جستن و کسانی که رد و چگونه آنها فکر می کنم در مورد پاسخ به COVID."

این نظرسنجی همچنین نشان داد تفاوت در عقاید نژادی در سراسر خط. سیاه, Latinx و پاسخ دهندگان به احتمال زیاد به کار می شود در نزدیک نزدیکی به افراد دیگر و بیشتر احتمال دارد به نظر COVID-19 یک "تهدید جدی برای سلامت آنها" با توجه به IGS موقت co-مدیر Cristina مرا.

اگر چه این گروه به احتمال زیاد به احساس اثرات اقتصادی از COVID-19 با توجه به مورا آنها کمتر به احتمال زیاد به می خواهید به راه اندازی مجدد اقتصاد است. مرا نسبت داده شده در این بخش به این واقعیت است که این گروه نیز تجربه بخش بزرگی از بیماری همه گیر مربوط به خطرات بهداشتی.

این پژوهشگران همچنین دریافتند که 55 درصد از پاسخ دهندگان به حمایت از یک "مدیکر برای همه" برنامه است که در آن همه آمریکایی ها دریافت بیمه از طریق یک دولت واحد برنامه ریزی است. از 55% اکثر سایتهای مغلوب ساختن پیشی جستن.

"عمده قومی و گروههای نژادی در دولت باید تغییر نگرش باز به ایده پرداخت کننده تک" گفت: Cal-IHEA مدیر Hector Rodriguez در طول این رویداد. "ما فکر می کنیم این بیماری همه گیر را کشف کرده است بسیاری از ناامنی در ارتباط با کار مبتنی بر مراقبت های بهداشتی است."

این نظرسنجی همچنین نشان داد "حمایت قاطع" برای کشاورز حمایت های اجتماعی مانند فاصله حفاظتی تجهیزات و پرداخت مرخصی استعلاجی با توجه به رودریگز.

رودریگز افزود که این نظرسنجی این است که "کج" پس از حدود دو سوم از پاسخ دهندگان مخالف از مغلوب ساختن پیشی جستن.

نظر سنجی مانند این می تواند مفید باشد در هدایت سیاست های تصمیم گیری با توجه به مرا.

"Laypeople با توجه به آن پرداخت اما سیاستگذاران واقعا با توجه به آن پرداخت" مورا گفت: در طول این رویداد. "بسیاری از این است که تلاش برای کشف کردن از تمام چیزهایی است که ما می توانیم با توجه به تمام نیازهای چیزهایی که نیاز به پول چیزهایی که نیاز به توجه ما که در آن آن است که من باید بروم."

تماس با اما Rooholfada در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @erooholfada_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن