UC برکلی دانشکده حقوق ایران نژاد, پلیس اصلاحات در 1st livestream سری

در پی جورج فلوید مرگ و تظاهرات متعاقب آن در سراسر کشور چهار دانشگاه برکلی اساتید مورد بحث و بررسی افکار خود را

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

در پی جورج فلوید مرگ و تظاهرات متعاقب آن در سراسر کشور چهار دانشگاه برکلی اساتید مورد بحث و بررسی افکار خود را در اولین بخش از یک دیگر سری در مسابقه و پلیس.

اروین Chemerinsky رئیس دانشگاه برکلی دانشکده حقوق میزبانی livestreamed بحث به عنوان هر یک استاد ارائه شده بر روی یک موضوع منحصر به فرد در مسابقه و پلیس. Chemerinsky صحبت کرد و در کنار استادان حقوق Khiara پل ها و Roxanna Altholz و همچنین بهداشت عمومی استاد Osagie Obasogie.

پل اولین سخنران و متمرکز بر بحرانی مسابقه تئوری یا CRT که می گوید که نژاد یک ساخت اجتماعی استفاده می شود توسط سفید, مردم برای سرکوب مردم از رنگ.

"یکی از راه های بسیاری است که مهم حقوق پردازان فکر می کردم که سنتی حقوق مدنی گفتمان بود محدود بود و با توجه به تعریف خود از نژاد و نژادپرستی" پل گفت: در این رویداد است.

سنتی حقوق مدنی گفتمان تعریف نژاد پرستی به عنوان "گسسته به راحتی قابل شناسایی همواره عمدی همیشه غیر منطقی عمل می کند که مرتکب شده بازیگران بد" با توجه به پل. CRT متحده این است که تا حد زیادی نادرست تعریف نژاد پرستی امروز و اتخاذ گسترده تر تعریف نژاد پرستی تغییرات چگونه مسائل در مسابقه و پلیس باید خطاب.

بعدی سخنران Obasogie متمرکز بر روی "پزشکی gaslighting" از مردم سیاه و سفید که او توضیح داد: به عنوان راه هایی که در آن گزارش پزشکی ارائه شده به "بالا بردن شک و تردید" در مورد مسئولیت از افسران پلیس حتی با گفته های متناقض شواهد تصویری.

در Floyd مورد Obasogie گفت: "gaslighting" تمرکز بر فلوید موجود شرایط پزشکی.

"اجرای قانون و پزشکی خود را با همکاران شرکت در گفتگوی بورسی که مکان مشکل سیاه مرگ بر آناتومی و آسیب شناسی, مردم سیاه و سفید به جای سوء استفاده وارده توسط افسران پلیس" Obasogie گفت: در این رویداد است.

بعد Altholz آورده تا یک بررسی کامل در اوایل سال جاری در مورد حل نشده قتل در اوکلند با عنوان "زندگی با مصونیت از مجازات." مطالعه نگاه به تجارب اعضای خانواده و Latinx قربانیان جرم و جنایت در اوکلند که Altholz نسبت به اتهام "کاستی" از پلیس اوکلند در کمک به این افراد است.

"اوکلند اداره پلیس ندارد یک پروتکل برای برقراری ارتباط با اعضای خانواده" Altholz ادعا کرد که در این رویداد است.

Altholz همچنین به نقل از اعضای خانواده های قربانيان قتل و قوانین خاص است که به پلیس این قدرت برای تصمیم گیری است که اعضای خانواده می تواند دولت دریافت کمک های مالی که به او گفت می تواند منجر به نابرابری نژادی.

Chemerinsky نتیجه ارائه با اطلاعات در فرایند پلیس اصلاحات.

"شهرستانها به ندرت خواهد شد به طور داوطلبانه اصلاحات خود را در ادارات پلیس" Chemerinsky گفت: در طول این رویداد. "ادارات پلیس تقریبا هرگز اصلاح کنند."

از نظر قانونی قابل توجهی راه را برای اصلاحات در پلیس خارج است به پرونده های حقوقی علیه گروه افسران و شهرستانها با توجه به Chemerinsky. او گفت که دیوان عالی ایالات متحده باعث می شود تحت پیگرد برای اصلاحات سیستمیک از ادارات پلیس "تقریبا غیر ممکن است."

این پنل به پایان رسید با یک سوال در مورد استادان افکار در defunding شهرداری ادارات پلیس و در دانشگاه های بزرگ برش روابط با پلیس است. Obasogie گفت که او فکر می کند اکثر وظایف افسران پلیس را می تواند انجام شود توسط متخصصان و خدمات بدون سلاح.

تماس با وانی Suresh در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @vanisuresh_



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن