UC Berkeley, مطالعه می یابد COVID-19 هزینه CA بیمه $2.4 B

یک دانشگاه برکلی بهداشت عمومی مطالعه منتشر شده در یکشنبه یافت که COVID-19 هزینه کالیفرنیا عمومی و خصوصی بیمه ح

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

یک دانشگاه برکلی بهداشت عمومی مطالعه منتشر شده در یکشنبه یافت که COVID-19 هزینه کالیفرنیا عمومی و خصوصی بیمه حدود 2.4 میلیارد دلار در تست و درمان است.

در اوایل ماه آوریل محققان از دانشگاه برکلی سلامت اقتصاد پژوهش متمرکز Nicholas C. Petris مرکز شروع به تحقیق در هر دو زمان و هزینه های بالقوه از coronavirus-هزینه های مربوط. این مطالعه نشان داد که COVID-19 هزینه های کالیفرنیا شرکت های بیمه است که تقریبا شش برابر هزینه سالانه برای درمان آنفلوانزای فصلی در کشور است.

"بسیاری از مطالعات به دنبال از دست رفته بیمارستان درآمد به دلیل وجود تعداد زیادی از لغو اعمال جراحی الکتیو" گفت: پردیس alumna و مطالعه همکاری نویسنده تیلور وانگ. "اما این (مطالعه) است که واقعا به دنبال هزینه های مستقیم به بیمارستان ها برای شرکت های بیمه برای COVID."

برای تعیین هزینه های این محققان با استفاده از زمان COVID-19 عفونت نرخ و بستری داده است.

برآورد هزینه های پایین شکسته شد در سطح شهرستان بر اساس چه نوع بیمه مورد استفاده قرار گرفت و یا اگر بیمار شد بیمه با توجه به دانشگاه, alumna, Alexandra Peltz. بستری هزینه های پس از آن تنظیم شد و بر اساس سن نهفته است که تعداد زیادی از مردم در هواکش.

به 2.4 میلیارد دلار نشان دهنده هزینه های جاری از کل مراقبت برای تمام پرداخت کننده گروه از جمله کسانی که در مدیکر کسانی که در پزشکی آن بر بیمه تجاری و بیمه افراد است. از نظر تفکیک ابعاد مختلف از کل هزینه 60 درصد تجاری است 25 درصد است مدیکر 10% پزشکی است و 5 درصد توسط بیمه با توجه به وانگ.

این پژوهشگران همچنین دریافتند یک تنوع گسترده ای در سراسر کشور با شمال کالیفرنیا قیمت به طور کلی بودن بسیار بالاتر از کسانی که در جنوب کالیفرنیا با توجه به Daniel Arnold, پژوهش, مدیر Petris مرکز.

با توجه به مطالعه منطقه خلیج شهرستانهای استان از جمله شهرستان سن ماتئو و مارین تا به حال برخی از بالاترین هزینه های سراسر کشور.

علاوه بر تفاوت در هزینه های شهرستان نیز وجود دارد تفاوت در قیمت های پرداخت کننده ،

"قدیمی تر مردم در مدیکر و بنابراین هنگامی که شما مقایسه آن با قیمت تجاری آن را بسیار جالب است زیرا اکثر افراد جوان در حال رفتن به در, تجاری" Peltz گفت. "این واقعا برجسته چقدر بیشتر قیمت آن هستند."

همانطور که برای بررسی برنامه های آتی محققان امید به پیگیری بالقوه در دراز مدت هزینه ها از عوارض COVID-19.

تماس با Aryia Dattamajumdar در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @AryiaDm.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن