UC Berkeley, مطالعه می یابد COVID-19 بیمارستان بار بیشتر از پیش بینی در ما

در حالی که بسیاری از دولت ها در حال حرکت به آرامش جسمی فاصله اقدامات آمریکا سیستم مراقبت های بهداشتی ممکن است

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

در حالی که بسیاری از دولت ها در حال حرکت به آرامش جسمی فاصله اقدامات آمریکا سیستم مراقبت های بهداشتی ممکن است با ضربه بیشتری COVID-19 بار از نوشته پیش بینی های اخیر دانشگاه برکلی مطالعه یافت می شود.

در این بررسی که انجام شد در همکاری با قیصر Permanente مورد مطالعه COVID-19 نفر در سواحل غرب و متوجه شد که آنها مورد نیاز دیگر در بیمارستان باقی می ماند و نرخ بالاتر از بخش مراقبت های ويژه بستری از بیماران در چین با توجه به داده های پیش بینی شده از چین. سن و جنس مورد بررسی قرار گرفت به عنوان متغیرهای مورد مطالعه با افراد مسن و مردان رو بیشتر عفونت به طور متوسط.

داده ها برای بسیاری از پیش بینی و مدل سازی برای غربی COVID-19 مراقبت از بیرون آمدن از چین با توجه به دانشگاه برکلی و استاد و پژوهشگر اصلی جوزف Lewnard و در عین حال این مطالعه نشان می دهد این اطلاعات ممکن است به عنوان قابل اجرا به کشورهای دیگر است.

این تیم تصمیم به انجام این پروژه به دلیل کمبود آمریکا-خاص تحقیقات بالینی در مورد همه گیر Lewnard گفت.

"حتی در حال حاضر وجود دارد به مراتب کمتر مقاله خلاصه نتایج بالینی برای بیماران در ایالات متحده در مقایسه با چگونه بسیاری از آمد در چین" Lewnard گفت.

نتایج این مطالعه کمک خواهد کرد که تیز دقت آمریکا COVID-19 پیش بینی و شکل خود را عملی برنامه های کاربردی از جمله تخصیص بیمارستان منابع کمک خواهد کرد که ایالات متحده در سیستم مراقبت های بهداشتی بهتر نیازهای جمعیت در گیر با توجه به Lewnard.

او افزود که در این مطالعه "مجموعه پایه" برای این کشور مراقبت های بهداشتی در واکنش به انتقال همچنان به افزایش است.

در حالی که نتایج حاصل از این مطالعه می توان گنجانیده شده گسترده تر مدل های از ایالات متحده, UC برکلی فارغ التحصیل و دانشجو گراهام Northrup که مشغول به کار در این مطالعه گفت: این مهم است که به نگه داشتن در ذهن که نمونه گرفته شده در این مطالعه شامل افرادی که تجاری و بیمه بهداشت و درمان هستند و بنابراین به احتمال زیاد بالاتر از وضعیت اجتماعی و اقتصادی از یک نمونه گسترده تر از جمعیت است.

این مطالعه همچنین منعکس نمی کند مکان های که در آن بیمارستان با ظرفیت بیش از حد بود, با توجه به Northrup.

اما داده های حمل در سراسر کشورهای مختلف است و قابل اعتماد نظارت و ارائه بهبود بیش از گذشته یافته است که از کشورهای بسیار با روش های مختلف به بهداشت عمومی Lewnard اضافه شده است.

اگر چه ایالات متحده شاهد کاهش COVID-19 میزان مرگ و میر بیش از ماه گذشته با توجه به فاصله فیزیکی و بهبود مراقبت از بیمار Lewnard گفت: ادامه احتیاط لازم است.

"این بیماری همه گیر است و نه دور در هر زمان به زودی" Lewnard گفت. "دانستن اینکه چه چیزی یک سیستم بیمارستان باید آماده برای پاسخ به موارد رخ می دهد که بسیار مهم است."

تماس با Annika رائو و کلر دالی در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن