مطالعه UC برکلی می یابد COVID -19 رکود اقتصادی می تواند به افسردگی منجر شود

با توقف دولت فدرال بر روی یک بسته محرک و چالش کنترل همه گیر و ایجاد ثبات اقتصادی، اقتصاد آمریکا می تواند از رک

توسط NEWSWORLDS در 3 شهریور 1399

با توقف دولت فدرال بر روی یک بسته محرک و چالش کنترل همه گیر و ایجاد ثبات اقتصادی، اقتصاد آمریکا می تواند از رکود اقتصادی به افسردگی مارپیچی کند، بر اساس مطالعه موسسه تحقیقات کار و اشتغال UC برکلی.

هر دو کالیفرنیا و ایالات متحده به عنوان یک کل در حال مبارزه با سطح رکورد شکنی بیکاری، با توجه بهمطالعه. بسیاری از نتایج اقتصادی کالیفرنیا مواجه است، با توجه به مطالعه همکاری نویسنده سیلویا Allegretto، در نتیجه انتقال COVID-19، آزمایش، ردیابی و منزوی پروتکل در حال رسیدگی به "ضعیف" است.

آلگرتو در یک ایمیل گفت: «اوضاع بدون امداد کافی برای کارگران و خانواده ها بسیار بدتر خواهد بود.» "کالیفرنیا و همه ایالت ها سخت تحت فشار قرار خواهند گرفت تا به COVID و سقوط اقتصادی بدون کمک های کافی به ایالت های کنگره آمریکا پاسخ دهند."

به گزارش یک موسسه تحقیقات کار و اشتغال، این مطالعه بر روند مشاغل، نرخ بیکاری و مزایای بیمه بیکاری در نتیجه همه گیر COVID-19 متمرکز است.

بر اساس این مطالعه، بیش از ۲٫۶ میلیون شغل در کالیفرنیا در اوایل همه گیر در ماه های مارس و آوریل از دست رفت، قبل از بازگشایی های اولیه منجر به ۶۹۲٬۴۰۰ شغل به دست آمده در ماه های مه و ژوئن شد. این امر کالیفرنیا را با کمبود اشتغال حدود ۱۱٪ ترک کرد که بزرگتر از شکاف ۸٫۳٪ در اوج زیان های شغلی در دوران رکود بزرگ است.

آلگرتو و نویسنده مشترک برایس لیدتکه در این مقاله گفتند: «کرکره کردن کسب و کارها و فرستادن کارگران به خانه برای کنترل موفقیت آمیز گسترش کروناویروس رمان لازم بود.» "روند های آینده در انتقال ویروس، اعتماد به نفس مصرف کننده، و سیاست عمومی تا حد زیادی تعیین خواهد کرد که چه زمانی و چگونه به سرعت تحت تاثیر قرار کسب و کار و حقوق و دستمزد مرتبط با آنها ممکن است ریباند."

بسیاری از کارگران رنگ، به طور خاص، با از دست دادن درآمد دست به گریبان هستند. این مطالعه گزارش می دهد که افراد رنگین پوست به طور نامتناسبی تحت تأثیر بیکاری قرار می گیرد. بر اساس این مطالعه، ۴۰٫۳٪ از کل کارگران آسیایی در کالیفرنیا برای ادعاهای بیکاری واصل شده اند که ۳۵٫۱٪ کارگران هیسپانیک و ۴۹٫۵٪ کارگران سیاه پوست نیز تشکیل پرونده می دهند.

این مقاله می افزاید که دولت فدرال باید «امداد قابل توجهی» برای ایالت ها فراهم کند تا توانایی تعادل بودجه های خود و رکود COVID-19 را داشته باشند. بر اساس این مقاله، بدون این امداد، دولت ها در استطاعت هزینه های کنترل گسترش این بیماری با «چالش های بی سابقه ای» مواجه خواهند شد.

در این مقاله آمده است: «هزینه عمل ن کردن جسورانه برای تامین امنیت گسترده اقتصادی در دوران رکود منظم غیرقابل قبول است.» "اما این یک رکود منظم نیست و شکست رهبری از بالا به این معنی است که این رکود به رهبری همه گیر می تواند به افسردگی تبدیل شود."

آدری جئونگ خبرنگار تحقیق و ایده است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @audryjng_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن