UC برکلی مطالعه نشان می دهد کوچکتر بیمارستان های روستایی فاقد کافی COVID-19 کمک

یک مطالعه اخیر توسط دانشگاه UC برکلی Petris مرکز در بر داشت که بسیاری از کالیفرنیا کوچکتر و یا بیمارستان های ر

توسط NEWSWORLDS در 10 مرداد 1399

یک مطالعه اخیر توسط دانشگاه UC برکلی Petris مرکز در بر داشت که بسیاری از کالیفرنیا کوچکتر و یا بیمارستان های روستایی در حال مبارزه برای زنده ماندن COVID-19 همه گیر به دلیل فاقد فدرال کمک.

نوشته شده توسط ریچارد Scheffler, Daniel Arnold و برنت فولتن از دانشگاه در دانشکده بهداشت عمومی و همچنین افزایش پردیس ارشد Surina Khurana, که با این نسخهها کار به صورت روزانه در کالیفرنیا گزارش تجزیه و تحلیل توزیع بودجه بیمارستان در کالیفرنیا از کنگره Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت عمل می کنند. این یافته ها نشان می دهد که این بودجه توزیع ممکن است به اندازه کافی برای حمایت کوچکتر و یا بیمارستان های روستایی.

آغاز مارس 19 با یک فرمان اجرایی از کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom بیمارستان محروم شدند از انجام روش انتخابی به منظور فضای رایگان برای پیش بینی افزایش COVID-19 بيمار. این منجر به از دست دادن قابل توجهی از درآمد برای بیمارستان است. از کل درآمد از دست رفته توسط بیمارستان کالیفرنیا تنها 24 درصد پوشش مراقبت در عمل پرداخت.

مراقبت عمل ارائه کمک های مالی به بیمارستان پوشش 2 درصد از فردی خود را درآمد به معنی بزرگتر بیمارستان دریافت پول بیشتری مطالعه متحده است. در حالی که این باعث می شود حس تناسب آن اساسا پاداش موفق بیمارستان ها با کمک های بیشتر با توجه به آرنولد که مدیر پژوهش از Petris مرکز.

"وجود دارد راه های دیگر آنها می توانند آن را انجام داده اند. آنها انجام داده اند می تواند بیشتر از یک تجزیه و تحلیل از آنچه هستند به بیمارستان هستند که بیشتر از نظر مالی ناپایدار برای شروع با" آرنولد گفت. "این بیشتر شبیه به یک نابینا ابزار فقط 2% در سراسر هیئت مدیره."

با توجه به آرنولد پژوهش بیش از دو دهه گذشته نشان داده است که روستایی و کوچکتر بیمارستان ها در معرض خطر بیشتری از بسته شدن از بیمارستان های بزرگتر هستند.

بنابراین مراقبت در عمل به نظر می رسد به کمک به بیمارستان ها که در حال حاضر از نظر مالی پایدار و نامناسبی حمایت از بیمارستان ها که نیاز به کمک بیشتر با توجه به آرنولد.

"آنچه در بیمارستان ها واقعا در خطر بسته شدن?" آرنولد گفت. "شاید بهتر فرمول شده اند که به طور مستقیم پول به کسانی که در بیمارستان است."

واريانس درآمد به نظر می رسد به نفع بيمارستان است که بیشتر بیماران در بیمه های خصوصی به جای دولتی مدیکر یا خدمات درمانی آرنولد اضافه شده است.

مطالعات قبل نشان داده اند که بيمارستانهای بازار قدرت مذاکره می تواند به قیمت های بالاتر از بیمه های خصوصی اجازه می دهد آنها را به کسب درآمد بیشتری نسبت به کوچکتر بیمارستان ها انجام و در نوبت دریافت کمک های بیشتر از مراقبت عمل می کنند.

آرنولد پیشنهاد کرد که در آینده کمک های بسته باید تنظیم شود به تخصیص بودجه بیشتر برای کسانی که در معرض خطر ورشکستگی که به احتمال زیاد کوچک یا روستایی بيمارستان.

"به طور کلی این ایده (مطالعه) است برای نشان دادن آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر," آرنولد گفت. "اگر وجود دارد در آینده پرداخت ... ما امیدوار بودیم این امر برگ ریزان برخی از نور است."

تماس با کلر دالی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @DalyClaire13.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن