UC برکلی فراجنسیتی سازمان های مدافع برای ایمنی در پردیس

در حالی که تغییر جنسیت دانش آموزان در محوطه دانشگاه مواجه شده اند موانع برای ایمنی خود را, بسیاری از فعالان حم

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

در حالی که تغییر جنسیت دانش آموزان در محوطه دانشگاه مواجه شده اند موانع برای ایمنی خود را, بسیاری از فعالان حمایت از گروه هستند trans جامعه است. اما کار بیشتری باید انجام شود.

سازمان ها در محوطه دانشگاه از جمله برابری جنسیتی مرکز منابع یا GenEq; عجیب و غریب داد, مرکز منابع یا QARC; و نما, دانشجو, ابتکار سلامتی یا TSWI در حال کار برای حمایت از nonbinary و ترانس دانش آموزان با فراهم آوردن فضای امن و همچنین به عنوان منابع با توجه به Juniperangelica Cordova هماهنگ کننده برای TSWI.

"ترانس و nonbinary سازماندهی در محیط دانشگاه همواره در حال حاضر در حالی که شاید همیشه آنه," کردوا گفت: در یک ایمیل. "GenEq و (جامعه چند فرهنگی مرکز) و همچنین سازمان هایی مانند QARC کمک کرده اند نهادینه پشتیبانی و حمایت است."

این TSWI تاسیس شد و توسط ترانس دانش آموزان, یعنی, ترانس زنان از رنگ ارائه منابع برای transgender community با توجه به قرطبه. او اضافه کرد که این طرح با هدف حمایت از ترانس دانش آموزان با نیازهای اساسی جامعه سازی و رهبری ،

تغییر جنسیت دانش آموزان نیز درگیر در پردیس سازماندهی اجازه می دهد دانش آموزانی که با شناسایی دگرباشان جنسی و ترانس جوامع به بخشی از امن پردیس با توجه به قرطبه.

"ترانس و nonbinary دانشجویان شایسته را به احساس امنیت استقبال و با ارزش در حالی که در کال" قرطبه " در ایمیل.

با توجه به Cordova این TSWI دریافت گزارش از ترانس دانش آموزان که آنها نه به دنبال کمک های مالی کمک, بهداشت و سلامتی در Sproul سالن های تفریحی و ورزشی مرکز و دانشگاه خدمات بهداشتی تانگ مرکز زیرا آنها گفته بودن misgendered.

ASUC سناتور نائومی گارسیا اضافه شده است که او فکر نمی کند ASUC انجام داده است به اندازه کافی برای ترانس دانش آموزان در محوطه دانشگاه.

"از آن صحبت می کند جلد که ترانس مردم مجبور به تحمل ضربه و خود را در معرض خطر ایمنی در محوطه دانشگاه برای کال دولت حتی در نظر گرفتن هر گونه تغییرات" گارسیا اتهام یک ایمیل به در.

گارسیا ادعا کرد که ترانس دانش آموزان از رنگ تا به حال به "قربانی" خود وقت و انرژی و بهداشت و درمان برای دریافت حمایت و کمک از پردیس یا ASUC.

به عنوان یک ASUC سناتور گارسیا با هدف حمایت از اطلاعرسانی اینکه آیا یا نه آنها می خواهند برای کار با محیط مدیریت در ترانس وکالت.

"من این نیست که بگویم ترانس دانش آموزان چگونه به بهترین همکاری را با مدیر اما برای حمایت از تلاش های خود را به بهترین توانایی من" گارسیا گفت: در یک ایمیل.

پردیس پشتیبانی از ترانس و nonbinary دانش آموزان گفته شده است سازگار با توجه به قرطبه.

کردوا اضافه شده که TSWI را سلامتی عطا تمدید شد نه برای آینده سال تحصیلی.

"ترانس دانش آموزان اغلب در تقاطع ها است که ایجاد مسائل پیچیده در محوطه دانشگاه" قرطبه " در ایمیل. "ترانس دانش آموزان از رنگ اغلب تجربه مسکن و مواد غذایی insruciety در نرخ بالاتر از ما cisgender همسالان."

منابع دیگر در محوطه دانشگاه از جمله جامعه چند فرهنگی مرکز و QARC در حال کار برای حمایت از دانش آموزان با توجه به قرطبه. این QARC با هدف متحد کردن ترانس جامعه و حفظ ارتباطات میان دگرباشان جنسی و ترانس جوامع با توجه به وب سایت خود را.

در علاوه بر این به دنبال آن اهداف QARC اداره جنسی, سلامتی, مواد مرتبط کتاب و راهنما در موضوعات سلامتی و انتقال منابع در صورت درخواست.

"این عجیب و غریب داد, مرکز منابع تلاش برای تبدیل دانشگاه برکلی را امن و تایید فضا برای ترانس, گی, دوجنسي, و عجیب و غریب جامعه" به QARC سایت متحده است.

GenEq مشابه را فراهم می کند بسیاری از خدمات نما, دانش آموزان, برگزاری رویدادهای سالانه و مثال در و خارج از محوطه دانشگاه منابع برای ترانس دانشجویان و استادان.

در وب سایت خود GenEq می افزاید که در دانشگاه برکلی است که تلاش می شود بیشتر فراگیر برای تغییر جنسیت, جنسیت گسترده و nonbinary جوامع است.

کردوا گفت که او فکر می کند وجود دارد بسیاری از راه های پردیس می توانید تبدیل شدن به درگیر در حمایت از ترانس جامعه است.

"وجود دارد تن از راه های ما می توانید تمام پشتیبانی ترانس مردم از admin سیاست, به دانشکده درسی زبان به خط مقدم کارکنان یادگیری در مورد ضمایر و انتخاب نام به ساختمان دانش آموزان درک خود را از ترانس allyship," قرطبه " در ایمیل.

تماس با Shylie Ati در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @shylieati.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن