UC رئیس جمهور و هیئت رجنت صندلی با ما تماس بگیرید دیوان عالی کشور تصمیم IF 'پیروزی'

دیوان عالی ایالات متحده حکم پنج شنبه در حمایت از UC سیستم و تایید و حمایت مردم با اقدام معوق برای ورود دوران ک

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

دیوان عالی ایالات متحده حکم پنج شنبه در حمایت از UC سیستم و تایید و حمایت مردم با اقدام معوق برای ورود دوران کودکی یا DACA, وضعیت.

دیوان عالی کشور حکم پنج شنبه که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تا به حال هیچ دلیل کافی برای پایان دادن به برنامه در یک 5-4 تصمیم گیری است. سیستم UC یکی از شاکیان در مورد رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو و UC Board of Regents صندلی جان پرز در کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه نظر خود را برنده شوید.

این کنفرانس آغاز شد و با سخنان از ناپولیتانو که گفت این تصمیم را یک "پیروزی" برای هر دو DACA گیرندگان و UC سیستم خود را که برای اولین بار دانشگاه به شکایت دولت فعلی برای آن رکود اقتصادی از برنامه است.

"در این مورد بود که فقط یک ماده از چه قانونی است اما آنچه که درست است" ناپولیتانو گفت: در طول کنفرانس مطبوعاتی. "آنچه که سازگار با ملت ما ارزش و همچنین به عنوان آنچه که مطابق با قوانین کشور ما."

پرز افزود که او فکر می کند تصمیم دادگاه متناسب با آمریکا را در تاریخ به عنوان یک ملت از مهاجران اضافه کرد که UC سیستم شامل هزاران نفر از مستند نشده دانش آموزان است.

با توجه به ناپولیتانو اگر چه این تصمیم دادگاه حکم داد که فسخ از برنامه های نامناسب در سمت چپ آن باز کردن این سوال که آیا یا نه این دولت خواهد بود قادر به خاتمه دادن به برنامه. با توجه به ناپولیتانو روند به re-تلاش برای خاتمه IF خواهد بود طولانی و به احتمال زیاد اتفاق نمی افتد در ماه نوامبر هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن است تا برای انتخاب مجدد.

ناپولیتانو اضافه شده که UC سیستم ادامه خواهد داد به حمایت از آن ثبت نشده دانش آموزان است.

"ما همچنان به خدمات حقوقی برای ما ثبت نشده دانش آموزان" ناپولیتانو گفت: در طول کنفرانس مطبوعاتی. "آنها هنوز هم دارای نیازهای ویژه به خصوص در محیط فعلی و ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال حمایت از آنها است."

پرز همچنین گفت که او فکر می کند UC سیستم نیز نیاز به حمایت مردم مجاز به ثبت نام در برنامه DACA

سیستم UC درک اهمیت ادامه به برقراری ارتباط اطلاعات به روز شده با هر دو IF-گیرنده و ثبت نشده دانش آموزان در یک ماده به موقع و با توجه به پرز.

سباستین کاهیل یک معاون, اخبار, ادیتور. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @SebastianCahil1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن