UC پاکستان به شکایت فدرال بیش از یخ های سیاست بین المللی با هدف قرار دادن دانش آموزان

دانشگاه کالیفرنیا چهارشنبه اعلام کرد این شرکت قصد دارد به شکایت دولت فدرال بیش از مهاجرت و گمرک (ICE) به منظور

توسط NEWSWORLDS در 21 تیر 1399

دانشگاه کالیفرنیا چهارشنبه اعلام کرد این شرکت قصد دارد به شکایت دولت فدرال بیش از مهاجرت و گمرک (ICE) به منظور تهدید به اخراج هر گونه دانشجویان بین المللی ثبت نام کرده و در فرد در دوره های پاییز امسال. نظم بین المللی خواسته است که دانش آموزان مشغول به تحصیل در M-1 و یا F-1 ویزای انتقال به موسسات ارائه در کلاس های حضوری و یا به صورت "شروع رسیدگی به حذف" با توجه به جولای 6 نسخه از یخ است.

شرح داده شده در UC اعلام به عنوان "معنی روحیه خودسرانه و آسیب رساندن به آمریکا" منظور اضافه شده است منبع دیگری از عدم اطمینان به زندگی دانشجویان بین المللی که در حال حاضر در تلاش برای پیدا کردن نرمال به عنوان COVID-19 همه گیر مختل دانشگاهها و باعث می شود از دیدن اعضای خانواده بسیار دشوار است.

منظور این است که توسط بسیاری دیده می شود به عنوان مثال دیگری از یخ با وجود آن ادعا می شود با تمرکز در درجه اول در جلوگیری از فعالیت های جنایی و خطرناک به دنبال lawbreakers هل دادن اخراج مبارزات علیه جوامع که مطرح قابل تشخیص تهدید برای امنیت عمومی.

"این نه تنها غیر اخلاقی و تصمیم گیری آن معکوس یکی" گفت: Santa Barbara, وکیل مهاجرت Kraig برنج. "نه تنها این دانش آموزان پیشنهاد اقتصادی شات در بازو به ما موسسات دانشگاهی و جوامع که در آن آنها به مدرسه; آنها همچنین معرفی دانش آموزان به فرهنگ های مختلف و دیدگاه های که واقعا غنی سازی تحصیلی را تجربه کنند."

با توجه به دانشگاه کالیفرنیا بیش از 25 درصد از دانش آموزان فارغ التحصیل و بیش از 10 درصد از دانشجویان دوره لیسانس غیر مقیم بین المللی.

برنج گفت که منظور این است که سازگار با بزرگتر سازگار کمپین با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای کاهش مهاجرت مستند و مستند نشده و ترویج چشم انداز, ایالات متحده بر اساس سفید هویت قومی-ملی تجدید نظر. "این نه یک سیاست جدا است; آن را بخشی از یک تلاش برای نگه داشتن امریکا سفید" گفت: برنج. "اگر شما نگاهی به این سیاست های اجرایی مهاجرت و سازگار ترین چیزی که شما پیدا کردن این است که آنها متمرکز نگه داشتن مردم از رنگ خارج از این کشور است. آن را ندارد هر نوع اقتصادی یا امنیت عمومی منطق است."

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب