Utz کیفیت مواد غذایی ممکن است به دست آورد و برای 1 میلیارد دلار توسط ذغال سنگ نهر منابع

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 1:21 PM EDT مارس 15 سال 2020متعلق به خانواده و شهرستان نیویورک-بر

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

متعلق به خانواده و شهرستان نیویورک-بر اساس Utz کیفیت مواد غذایی می تواند به دست آورد در یک میلیارد دلار معامله توسط نیویورک-بر اساس ذغال سنگ نهر منابع در پایان ممکن است با توجه به یک مقاله توسط Bloomberg.com.

معامله ارزش غذاهای سرپایی شرکت در بیش از 1 میلیارد دلار از جمله بدهی به ذغال سنگ Creek یک شرکت آغاز شده توسط سابق Blackstone Group Inc. مدیران. بلومبرگ به نقل از اطلاعات خود را از "مردم آشنا با این موضوع ... خواست که به شناسایی شود چرا که این موضوع نیست ،

این مذاکرات قبل از شروع این بیماری همه گیر و هیچ تصمیم نهایی شده است, مقاله متحده است.

جمعه تلاش برای تماس با Utz کیفیت مواد غذایی است که در هانوفر ناموفق بود.

یک جدول زمانی بر روی Utz سایت می گوید: "امروز Utz بزرگترین مستقل و خصوصی برگزار می شود میان وعده نام تجاری در ایالات متحده تولید بیش از 3.3 میلیون پوند از تنقلات در هفته (حدود نیمی از آن ها چیپس سیب زمینی)."

بیشتر: Utz بدست ایلینوی میان وعده شرکت در آشپزخانه پخته شده

بیشتر: هانوفر مجلسی تعویق اسنک شهر Brewfest هلندی جشنواره به سپتامبر

در سال گذشته Utz خرید اسنایدر برلین که قبلا متعلق به شیکاگو بر اساس Conagra Brands, Inc., با توجه به Conagra انتشار اخبار.

این بود بخشی از واگذاری توسط Conagra برخی از میان وعده های خود را کسب و کار است که در عمل مستقيم-فروشگاه-مدل تحویل انتشار گفت.

سایر برندها در فروش شد تیم آبشار, اسنک, هاوایی, اسنک ارین, ال Restaurante, Pop-N-نازک و Husman است. شرایط مالی اعلام نشده است.

بیشتر: "من می دانم چگونه آن را احساس می کند قادر به تحمل مواد غذایی': بوربن کوره صاحب فید همسایه

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب