تاب واقعیت

ادبیات همواره یک ماجراجویی برای من. با هر صفحه یک پورتال به برخی دیگر از جهان رمان را به من آموخت در مورد افرا

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

ادبیات همواره یک ماجراجویی برای من. با هر صفحه یک پورتال به برخی دیگر از جهان رمان را به من آموخت در مورد افراد و مکان ها من هرگز شناخته شده است. کلمات در یک صفحه باید برخی عرفانی توانایی به سبب حقیقت بر یک ایده یک فرد و واقعیت خود را. اما چه اتفاقی می افتد به افرادی که نمی توانید داستان خود را گفت ؟ و یا حتی بیشتر در مورد آنچه اتفاق می افتد به مردم که داستان ها نهفته است ؟

نویسندگان اب زیر کاه پزشکان. توانایی گفتن یک nontruth اما به قاب آن هر دو به زیبایی و دیده درگیر یک خواننده در یک واقعا بازی خطرناک موش و گربه. مفهوم چشم انداز — و آن اعوجاج — چیزی است که من را مجذوب ترین.

هفته گذشته برای من قلاب شده در رمان "تسلط بر عشق" توسط Don Miguel Ruiz. بر اساس تل تک دانش جدیدی است که در اصل یک راهنمای به عشق: رویز متحده است که ما هر یک از زندگی ما در دنیای رویایی با خود ما درک درست و اشتباه و ترس و عشق است.

مفهوم ادراک به عنوان یک رویای توضیح می دهد که پیچیدگی دیدگاه در ادبیات. همه ما رویای منحصر به فرد با درجات مختلف از ترس و عشق و محبت و نفرت و غیره. بنابراین زمانی که یک نویسنده می گوید دروغ evades حقیقت یا ماسک حقیقت در سراب زیبایی دکور, هدف آنها این است که همیشه فریب — از آنجا که برای نویسنده یا شخصیت آنها ایجاد کرده اند, کسانی که دروغ ممکن است خود را به حقیقت است.

کتاب دیگری که برای خودم همواره جذاب و وحشتناک مثال منحرف چشم انداز است که "لولیتا" توسط Vladimir Nabokov.

من به عنوان خوانده شده "لولیتا" چندین بار هر دو به صورت جداگانه و به صورت یک کلاس زبان انگلیسی و متوجه شده اند که Nabokov قصد این است که به منعکس کننده بر ادبیات توانایی دروغ بگویم. ظرفیت این رمان راوی هامبرت به دستکاری خواننده است که هر دو مسحور و نفرت انگیز است. از ابتدای رمان ما مطلع هستند که هامبرت است یک راوی غیر قابل اعتماد به عنوان او به ما می گوید خود را. اما خود را زیبا توصیف لولیتا خود صداقت خود را چرخاندن حوادث و عدم وجود ورودی از لولیتا خودش به راحتی می تواند منجر خوانندگان به خود احساس ترحم برای Humbert حتی اگر او یک پدوفیلیا.

من تنها از "لولیتا" نه به دلیل آن است که تنها نمونه ای از ادبیات است که ارتباط تحریف شده و نادرست واقعیت و نه به دلیل آن است که مخرب ترین رمان برای انجام این کار است اما به دلیل منحصر به فرد اسناد چشم انداز. هامبرت بارها و بارها به اطلاع خواننده که پس از حساب خود را از وقایع که او یک جنایتکار است و نمی توان اعتماد کرد. اما او پس از آن می رود به پنهان کردن خود سوء استفاده با خیالی تصاویر کشنده زبان و خود را منحصر به فرد چشم انداز. به دلیل Nabokov را متوجه تفسیر "لولیتا" است که غیر معمول به عنوان مثال metafiction به عنوان رمان بازتاب در چگونه به راحتی ادبیات ارزانی حقیقت بر چشم انداز.

همزمان ادبیات همچنین می توانید پاک کردن دیدگاه های مردم و حوادث. این به آن معنا نیست که آنها نمی افتد اما با امتناع به نمایندگی از آنها یک نویسنده فریم این دیدگاه به عنوان نادرست و بی اهمیت و یا وجود ندارد. این یک خطرناک جهان بینی برای یک خواننده است که منجر به این باور مفرد واقعیت این است که تنها واقعیت که در واقع هر فرد در زندگی می کند خود را در رویا تجربه از جهان است.

من احساس می کنم این نیز مهم است به درک که دیدگاه یکی از اصلی ادبی ابزار است که استمرار امتیاز در نوشتن. ادبیات به ویژه ادبیات است که ارتباطی با قدرت به یک فرد را از واقعیت به حقیقت است. اما یک فرد واقعی است دیگر, به خصوص اگر آنها ممتاز خود را در نژاد و جنسیت و تمایلات جنسی و توانایی و....

به عنوان رویز متحده در رمان خود, ما همه خواب جداگانه رویاهای بر ما تجربیات فردی. هیچ حقیقت جهانی که دیدگاه درگیر است. چگونه می تواند خوانندگان و نویسندگان امید به مقاومت در برابر این تاب از چشم انداز?

نویسندگان باید داشته باشیم که جهان آنها را انتخاب کنید برای برقراری ارتباط و به همین دلیل است. من به تازگی برداشت "سبکی غیر قابل تحمل بودن" از میلان کوندرا است که نه تنها به زیبایی نوشته شده رمان بلکه فوق العاده نمایندگی از امواج که علامت حوادث. ما جمعی تجربه هستند و unmoving اما ناهمواری با جریان واقعیت های مختلف. رمان retells همان حوادث, از دیدگاه, عاشق یک مرد زن پرست و یک معشوقه. و با هر یک از دیدگاه های مختلف, نویسنده ارتباط کامل تر و راستگو داستان به خواننده است.

این کتاب مانند این است که به من آموخت که چگونه به رویکرد ادبیات. من اعتقاد دارم که آن را ضروری است برای نگه داشتن در ذهن که واقعیت من از دیدن و که من نیستم و مهمتر از همه چرا. چشم انداز یک ابزار قدرتمند برای نویسندگان برای برقراری ارتباط یک داستان یک رویداد و یا یک هویت است, اما آن است که یک ویژگی ذهنی و بنابراین باید تصور و تحویل داده شود با بیشترین سطح از آگاهی است.

Nathalie Grogan می نویسد: دوشنبه, هنر و سرگرمی ستون در هنر به عنوان یک روش ارتباطی است. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن