قیمت آب افزایش می یابد بنابراین انجام طبع در Goleta

"ما بسیار نگران این پیشنهاد به خصوص در این دوره بحران اقتصادی" نوشته کارولین لارسون در نامه ای به Goleta آب من

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

"ما بسیار نگران این پیشنهاد به خصوص در این دوره بحران اقتصادی" نوشته کارولین لارسون در نامه ای به Goleta آب منطقه در اعتراض به افزایش نرخ رای در ژوئن 23. اعتراض عمومی در برابر آب افزایش نرخ پیشنهاد شده توسط منطقه رسیده fever pitch اما در نهایت بیش از حد چند اعتراض به لغو این طرح با موفقیت.

این Goleta آب منطقه گذشت یک اندازه گیری سه شنبه گذشته در حمایت از یک برنامه پنج ساله است که افزایش نرخ آب توسط هر نقطه از 58 درصد به 74 درصد بسته به استفاده از آب است. برای یک خانواده با یک قبض آب از 48 دلار را افزایش به 57 دلار در جولای 1, با توجه به جدید نرخ آب. اما نرخ لنگ رو به بالا برای کسانی که استفاده از بیش از 600 متر مکعب آب در 1,300 فوت مکعب نرخ جهش از $111 $148.

"شکی وجود ندارد که برای حفظ یک محیط امن و قابل اعتماد تامین آب ما نرخ آب نیاز به افزایش" کاتلین ورنر معاون رئیس جمهور از منطقه گفت: در یک ایمیل. "سوال این است که چقدر است."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


با توجه به برنامه پنج ساله انواع پروژه های محکم اساس اولویت نیاز در مجموع $49,950,000 به طور کامل به پایان رسید. هشت میلیون دلار است که توسط قانون مورد نیاز است; 21 میلیون دلار مورد نیاز است برای حفظ سطح خدمات از جمله 9 میلیون دلار برای دولت زیرساخت های آب و $20.5 میلیون دلار مورد نیاز است به آدرس بحرانی کمبود.

بسیاری از پیشرفت های مورد نیاز توسط قانون مربوط به تغییرات با توجه به شهر Goleta پیشنهاد راه پیشرفت. این شامل جابجایی بازیافت آب-بوستر پمپ ایستگاه و جابجایی زیرساخت در Ekwill مرغ گیر و Hollister محاسبه می شود در $3.5 میلیون.

علاوه بر این آب منطقه ای با اشاره به ادامه خشکسالی و آتش سوزی — 2016 را ری 2017 را وهیتیر و توماس آتش سوزی — به عنوان دیگر علل افزایش می دهد.

"خشکسالی و آتش سوزی در دریاچه Cachuma آبخيز باعث افزایش مقدار مواد آلی در دریاچه و کاهش کیفیت آب" ورنر گفت. "درمان اضافی در فرم از تجهیزات هوادهی در مخازن به روز رسانی و اضافه کردن افزونگی به ایستگاه های پمپاژ در محل قرار داده شد."

ورنر همچنین با اشاره به تناقض که جامعه با موفقیت حفظ آب به نقطه ای که آنها استفاده می شود تا آنجا که در 1970s. هزینه حمل و نقل و درمان و توزیع آب افزایش یافته است اما. که و نوسازی چاه در طول خشکسالی منجر به نیاز بیشتر برای تجهیزات تصفیه در پنج سال آینده او نوشت در ایمیل خود به شمار می رود.

به گفته رابرت مک دونالد مدیر کارپینتریا دره آب منطقه است که هم آب آن از دریاچه Cachuma متعدد کوچکتر آتش سوزی پوشش گیاهی در طول 154 در دو سال گذشته بودند و عمده منابع آلودگی است. "افزایش نرخ ما ترکیبی از نیاز به درمان و پاسخ به ادامه خشکسالی" مک دونالد گفت.

این Goleta آب منطقه است نه برای سود کسب و کار و در نتیجه دریافت نمی کند هر بودجه فدرال از دلار های مالیاتی. این به این معنی است که تمام پیشرفت های تعمیرات و نگهداری باید پرداخت شود برای استفاده از درآمد حاصل از نرخ آب به عنوان مورد بحث قرار گرفت و توسط هیئت مدیره در جلسات در 30 آوریل و مارس 4.

بسیاری از ساکنان ابراز ملتهب مخالفت با پیشنهاد افزایش با استناد به از دست دادن درآمد حاصل از این بیماری همه گیر در حال انجام به عنوان یک عامل عمده است.

"این فوق العاده بی رحمانه به خصوص در حال حاضر که بسیاری از ما از دست ما شغل و یا تا به حال کار ما ساعت کاهش قابل توجهی" گفت: Goleta ساکن تینا Kerrigan. "ما نمی توانیم این را به هر وسیله."

با توجه به کالیفرنیا توسعه اشتغال بخش پژوهش در مارس Goleta گزارش متناوب 13 درصد نرخ بیکاری افزایش یافته و از 4.5 درصد در ماه مارس است.

اشتغال است که نه تنها باعث خشم در میان ساکنان: آب منطقه مدیریت داشته اند حقوق بیش از $200,000 برای پنج سال گذشته.

با توجه به شفاف, کالیفرنیا, عمومی پرداخت و بازنشستگی, پایگاه داده, جان McInnes مدیر ساخته شده $298,000 در سال 2018 و دیوید Matson, معاون مدیر کل به دست آورده $246,000 همان سال است که اخیر که برای آن اطلاعات در دسترس است. Matson نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر

"این واقعیت است که حقوق خود را آنقدر بالا است و همچنین نفرت انگیز گفت:" باربارا هیل یک Goleta ساکن ، "چگونه می تواند به شما بچه ها در خواب است؟"

برای غلبه بر افزایش نرخ چند هزار مشتریان برای ارائه یک اعتراض با توجه به اعتراض صفحه در آب های منطقه است که گرفته شده است. زمان نشست کمتر از یک هزار نفر نوشته بود در حال و نرخ جدید تصویب شد.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن