وستمنت پاسخ به مسائل

عکس: حسن نیت ارائه میدهدجمهور گیل D. بی بی (آرکانزاس) امروز فرهنگ ما و جامعه ایستاده در بحرانی نقطه عطف. به عن

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهدجمهور گیل D. بی بی (آرکانزاس)

امروز فرهنگ ما و جامعه ایستاده در بحرانی نقطه عطف. به عنوان ما اندوهگین رویدادهای جاری است که باید گالوانیزه کشور ما خشم و توجه ما باید شیفت به مسائل مربوط به نژاد به عنوان ما درک می کنیم که تازه درک و یک رویکرد متفاوت است که لازم است در هر حوزه از جامعه ما است. در وستمنت ما در حال توسعه ظرفیت بیشتری برای گوش دادن با باز کردن قلب ما را بیشتر آزرده اعضای جامعه ما است. ما می خواهیم به درک و همدردی با آن گروه که از سمت چپ و پشت سر گذاشت. ما می خواهیم به یک جامعه از زبان آموزان که به دنبال آشتی دادن حتی به عنوان ما تجربه غنی تاثیر خدا آشتی و تبدیل کار ما در زندگی خود. ما در حال کار برای توسعه ظرفیت برای دیدن گسترده تر صدمه دیده در جامعه ما و نقش ما در آن است.

نگرانی های خود را با این تصویر از عیسی مسیح به عنوان به تصویر کشیده در رنگ آمیزی پنجره های شیشه ای در نانسی Voskuyl یادبود نماز نمازخانه باید ما را وادار به گرفتن یک رویکرد تازه به این فضای مقدس و همچنین تمام فضاهای در محوطه دانشگاه. نمازخانه ساخته شده بود به افتخار نانسی Voskuyl بود که 19 سال زمانی که او بود غم انگیز کشته در حادثه رانندگی در دسامبر 1959. او جوانترین دختر راجر Voskuyl و سپس رئیس جمهور وستمنت. در طول چند سال گذشته نمازخانه پنجره تبدیل شده است قابل انحراف به نمازخانه هدف اصلی به عنوان یک محل برای نماز. ما همچنان به حرکت رو به جلو کار برای رسیدگی به برخی از مهم ترین نگرانی. لیزا Condoleo استاد تاریخ هنر و رئیس بخش هنر همراه با Telford کار استاد مطالعات مذهبی در حال کار با دیگران از متنوع در زمینه های فرهنگی به گسترش درک ما از جهانی رسیدن به مسیح است. ما همچنین مشغول خارج مذهبی معماران و مشاوران. هم این و دیگر دانشگاه صداها به ما کمک کرافت یک طرح است که اضافه کردن انواع تصاویر به نمازخانه به طور کامل آموزش ما و نشان دهنده جهانی زندگی از کلیسا و رویدادهای مختلف است که تقطیر زندگی و تاثیر عیسی مسیح.

ما نیز متعهد به برنامه نوآوری است که به گسترده تر داستان و ترکیب تمام قطعات از جامعه ما و فرهنگ به ارائه دوره در وستمنت. تحت رهبری کشيش مارک سارجنت مناسب ارومیه کمیته را تصویب احیا و repurposed مطالعات قومی جزئی. چندین تحولات این امکان را از جمله مداوم استخدام از مردم از رنگ در دانشکده که در حال گسترش و توسعه برنامه درسی ما. در سراسر طیف و اساتید و از همه رشته ها به فکر نو در مورد آنچه در آن به معنی رویکرد نظم و انضباط خود را با چشم های تازه توجه و گوش و کنجکاو ارواح مشتاق به درک و یادگیری کامل مفاهیم این واقعیت های جدید است.

ما همچنین ارائه کالج گسترده ای ضمنی و تعصب آموزش. همه ما حمل ناخودآگاه تعصب نسبت به افراد و گروه های مختلف از خود ما و ما عمدتا نادان از خود ما ضمنی و تعصب. نقاشی بر روی تحقیق و تخصص خود ما استاد کارمل سعد روانشناس اجتماعی و خانوادگی از مصر مهاجران که فرار آزار و اذیت مذهبی ما قصد راه اندازی یک تلاش چندین ساله برای ارائه مناسب و ضروری آموزش ضمنی و تعصب تنوع سهام ورود و فرهنگی صلاحیت. یک دانشمند بزرگ و استاد سعد به دست آورده به رسمیت شناختن ملی برای او کار کند و او مشورت با انواع سازمانها از جمله اداره پلیس.

ما تقویت تمرکز ما بر تنوع جهانی تعامل و فرهنگی صلاحیت است. ما متعهد به جمع آوری پول برای کمک هزینه تحصیلی برای حمایت از تنوع و جهانی تعامل. در گذشته از 14 سال تنوع بدن دانش آموز افزایش یافته است و از 30 درصد به بیش از 45 درصد است. ما می دانیم ما هنوز چیزهای زیادی برای انجام و یک راه طولانی برای رفتن به این کار انجام می شود.

ما در حال گسترش منابع در دسترس کالج گسترده و آغاز این سقوط ما تقویت کارکنان با برنامه های فرهنگی با اضافه کردن کلید مشاوران است که می تواند کمک به ما. کارول هوستون یک کشیش که در خدمت ما هیئت امنا خواهد آمد به دانشگاه در هفته به کار بر روی مسائل مربوط به تنوع جهانی تعامل و فرهنگی صلاحیت. با راهنمایی های ما را بهبود بخشد ما ظرفیت برای مکالمات است که ماده در مسابقه انصاف و شمول است. ما همچنین درخواست پل-ساختمان آلوم از کلاس های قبلی به همکاری با باشگاه ها در محوطه دانشگاه به ارائه چشم انداز بین نسلی و رهبری است. علاوه بر این ما برنامه ای برای کار با Arrabon یک سازمان به رهبری دیوید بیلی یک آمریکایی آفریقایی تبار. او توصیه می کند انواع سازمان ها به عنوان آنها توسعه ظرفیت برای درک فرهنگی و کار در سراسر مرزهای نژادی, کمک به آنها یاد بگیرند که چگونه برای شرکت در راه است که ایجاد اعتماد و ترویج شفا و قرعه کشی در دیدگاه کتاب مقدس است.

ما متعهد به انجام بهتر ما خواهد شد. ما دعا می کنیم که خدا ما را هدایت و تجدید ما را با رحمت و عدالت است.

گیل D. بی بی (آرکانزاس), دکترا, رئيس جمهور از وستمنت کالج.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن