هنگامی که high school sports بازگشت ؟ ملی دستورالعمل ارائه یک نقشه راه

دانیل LoGiudice Asbury پارک مطبوعاتمنتشر شده 1:04 PM EDT مارس 20, 2020بدن حاکم است که می نویسد: قوانین برای اک

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

بدن حاکم است که می نویسد: قوانین برای اکثریت مدرسه دو و میدانی در ایالات متحده منتشر کرده است دستورالعمل های که ارائه یک نقشه راه برای بازگشت به ورزش در میان coronavirus بیماری همه گیر.

فدراسیون ملی دولتی دبیرستان انجمنهای منتشر 16-صفحه سند سهشنبه که به تشریح امن بازگشت به ورزش دبیرستان. سند لیست اقدامات پیشگیرانه است که باید قبل از هر گونه تماس با بازی رزومه و می گوید که تا زمانی معتبر درمان یا واکسن در دسترس است و یا گله ایمنی رسیده است, اقدامات پیشگیرانه اجتماعی فاصله و در صورت پوشش استفاده شود اگر شیوه ها و یا بازی ها را در محل می گیرند.

پنسیلوانیا Interscholastic Athletic Association عضو NFHS و به طور کلی با استفاده از آن قوانین حاکم بر مدرسه ورزش در پنسیلوانیا است.

دبیرستان دو و میدانی لغو شده در دولت از اواسط ماه مارس. این PIAA به تعویق انداخته است هر دبیرستان فعالیت های ورزشی حداقل تا 1 جولای.

بیشتر: PIAA لغو باقی مانده بسکتبال قهرمانی, بهار, ورزشی برای سال 2020 سال تحصیلی

پنسیلوانیا پایبندی به NFHS دستورالعمل می تواند پیچیده توسط این واقعیت است که بخش های زیادی از دولت ها در مراحل مختلف رژیم صهیونیستی است. تام گرگ بازگشایی طرح است. فیلادلفیا و بسیاری از بخش شرقی وزارت امور خارجه در فاز قرمز است که محدود تر سیاست های کاهش. غربی و northcentral بخشهایی از دولت باید نقل مکان کرد و به کمتر محدود زرد فاز.

PIAA مقامات در حال انجام یک جلسه مجازی چهارشنبه.

داستان ادامه دارد پس از این گالری.

در آن دستورالعمل های NFHS توصیه ورزشکاران پوشیدن پارچه ماسک صورت جهت جلوگیری از گسترش ویروس. آن را نیز می گوید که در صورت شیوع تیم نیاز به آماده شدن برای خود جدا برای دو یا سه هفته طول فصل.

بیشتر: "من خوشبین هستم در مورد آن:' Delone کاتولیک طرفدار پارچ امید MLB فصل می تواند سالم

این NFHS معرفی سه مرحله است که باید به قبل از بازگشت کامل به ورزش است. همچنین تقسیم کردن تمام دبیرستان های ورزشی به سه دسته بر اساس ریسک: پایین ریسک متوسط ریسک و خطر بالاتر است.

توصیه های بهداشتی و مقامات دولتی استفاده می شود برای تعیین حرکت را از طریق هر مرحله.

کاهش خطر ورزشی

این تعریف به عنوان "ورزشی است که می توان با اجتماعی فاصله و یا به صورت جداگانه با هیچ های از تجهیزات و یا توانایی برای تمیز کردن تجهیزات بین استفاده توسط رقبا."

مثال: فردی در حال اجرا حوادث و صلیب کشور فردی شنا و گلف, در میان دیگران.

خطر متوسط ورزشی

این "ورزشی که شامل نزدیک و پایدار تماس اما با تجهیزات حفاظتی در جایی که ممکن است کاهش احتمال تنفسی ذرات انتقال بین شرکت کنندگان و یا متناوب تماس نزدیک و یا گروه های ورزشی و یا ورزشی که با استفاده از تجهیزات است که نمی تواند تمیز بین شرکت کنندگان است."

نمونه: بسکتبال, والیبال, بازی بیس بال و سافتبال, فوتبال, ژیمناستیک, هاکی روی یخ, هاکی, تنیس, شنا, رله و دختران چوگان سرپهن.

بالاتر خطر ورزشی

آنها "ورزشی که شامل نزدیک و پایدار تماس بین شرکت کنندگان عدم قابل موانع حفاظتی و احتمال بالا است که ذرات تنفسی منتقل خواهد شد بین شرکت کنندگان است."

مثال: کشتی کج, فوتبال, پسران, چوگان سرپهن, رقابتی تشویق و رقص در نظر گرفته خطر بالاتر است.

بیشتر: Lancaster-لبنان لیگ آرا به گسترش در فوتبال می افزاید: 13 Berks County تیم

در اینجا این است که تفکیک سه مرحله:

فاز 1

این NFHS توصیه صفر تجهیزات های دیگر به اشتراک گذاشته تجهیزات مانند توپ باید به درستی تمیز شود بعد از هر استفاده. توپ نباید گذشت بین ورزشکاران و دانش آموزان باید شش فوت از هم جدا. تجمع بیش از 10 نفر مورد نیاز و اتاق های قفل بسته باقی خواهد ماند.

فاز 2

این اجازه می دهد تا به 50 نفر برای جمع آوری در خارج از منزل و 10 نفر در داخل خانه اجتماعی فاصله برای تمرین است. رختکن می توانید بازگشایی در این مرحله است.

همه شرکت کنندگان باید غربالگری علایم قبل از شیوه ها یا تمرینات در دو فاز.

در این نقطه کاهش خطر ورزشی اجازه خواهد داشت به سر. اصلاح شیوه برای خطر متوسط ورزش می تواند آغاز خواهد شد.

فاز 3

این اجازه می دهد تا تجمعات تا 50 نفر برای فضای باز و سرپوشیده فعالیت است. ورزشکاران باید حفظ 3-6 پا فاصله زمانی که درگیر در رقابت یا تمرین.

خطر متوسط ورزش ممکن است رزومه در حالی که خطر بالاتر ورزشی خواهد بود و مجاز به نگه اصلاح شیوه های.

ارزیابی اپیدمیولوژی و تجارب دیگر سطح رقابت را تعیین زمانی که در معرض خطر بیشتر ورزش می تواند به طور کامل بازگشت.

ورزشکاران و مربیان و مقامات رویداد کارکنان کادر پزشکی و امنیتی در نظر گرفته "ضروری" پرسنل در حالی که رسانه ها است که به عنوان "ترجیح داده است." تماشاگران و فروشندگان در نظر گرفته "غیر ضروری است."

تنها ضروری و ترجیح پرسنل اجازه خواهد داشت در حوادث تا زمانی که محدودیت در تجمع توده برداشته می شوند.

این ایری نیوز-اخبار کمک به این گزارش. بررسی بازگشت اغلب برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن