سفید مارلین باز: 5 چیزهایی که بدانید در مورد 2020 مسابقات

ریچارد Pollitt Salisbury ایسنامنتشر شده 2:26 PM EDT Jul 24, 2020سفید مارلین باز خواهد لگد کردن آن 47 سال در او

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

سفید مارلین باز خواهد لگد کردن آن 47 سال در اوت. 3 با وجود نگرانی های ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر.

بزرگترین billfish مسابقات میزبان هزاران نفر از ماهیگیران تفننی به صورت سالانه پنج رویداد روز که جوایز جایزه به کسانی که می گرفتن ماهی تن wahoos sharks, blue marlin و البته سفید مارلین.

محدودیت های تعیین شده توسط دولت و ادارات بهداشت محلی مجبور شده اند برخی از تغییرات به این رویداد اما اقیانوس شهر را امضا مسابقات است که هنوز هم انتظار می رود به یک کتاب است. در سال 2019, تاریخ ساخته شده بود با 404 قایق و بیش از 6.1 میلیون دلار در پول جایزه.

به عنوان تماشاگر آماده برای لذت بردن از 2020 مسابقات را در اینجا پنج چیز شما باید بدانید قبل از رفتن به مقیاس.

تماشاگر نمی تواند مجاز در مقیاس

طرفداران اجازه داده نخواهد شد در بندرگاه جزیره مارینا محیط سنتی برای سفید مارلین باز وزن-ins.

با توجه به محدودیت ها و محدودیت های ناشی از شیوع مسابقات مقامات تصمیم گرفتند برای حفظ تماشاگران به دور از مقیاس و حرکت آنها را به یک ماهواره محل.

همه وزن-مشاهده برگزار خواهد شد در خیابان سوم ballpark را در اقیانوس شهر در تلاش برای فاصله اجتماعی.

"ما می دانیم که وجود خواهد داشت هر دو حمایت و انتقاد از این تصمیم و متاسفانه ما در هیچ برنده وضعیت و نمی تواند همه لطفا" یک Facebook پست از این سازمان اعلام کرد.

صفحه نمایش های بزرگ زندگی می کنند جریان وزن-ins اجازه می دهد شرکت کنندگان به تجربه هیجان در زمان واقعی است. بینندگان همچنین می توانید جریان زندگی در whitemarlinopen.com. فروشندگان خواهد بود در محل فروش انواع اقلام از جمله رسمی سفید مارلین باز کردن چرخ دنده ها.

بیشتر: سفید مارلین باز: عمومی مجاز نیست در وزن قابل فهم با توجه به COVID-19

این مسابقات انتظار می رود که به تاریخ دوباره

هیچ ماهیگیری مسابقات بود و مارلین باز آید به پول جایزه و تعداد قایق.

2019 مسابقات دیدم تاریخچه ساخته شده که بیش از 400 قایق های ثبت شده برای پنج روز رویداد و فقط بیش از 6.1 میلیون دلار توزیع شده در پول جایزه. شهر اقیانوس ماهی گیر تامی Hinkle در زمان خانه جایزه از 1.4 میلیون دلار با گرفتن یک 79.5-پوند سفید مارلین.

از جمعه سفید مارلین باز کرده 165 ثبت نام قایق با چندین بیشتر در راه است. ثبت نام به پایان می رسد Aug. 2 — روز قبل از این رویداد آغاز می شود.

این معلوم نیست که چه نوع از کیف این مسابقات انتظار دارد با توجه به اثرات COVID-19 اما کل مبلغ جایزه افزایش یافته است و تقریبا هر سال است.

چگونه این مسابقات کار می کند ؟

ماهیگیران تفننی مجاز سه روز به ماهی در مسابقات سالانه اجرا می شود که از اوت. 3-7.

قایق می تواند ترک ورودی از انتخاب خود را زودتر از 4 صبح هر قایق باید متوقف fishing 3:30 pm. اگر یک ماهی گیر هنوز یک ماهی در خط در 3:30 p. m. ماهی ممکن است تا زمانی که آن را از دست داده است boated یا منتشر شده است.

مقیاس های باز در 4 p. m. و در 8:30 p. m. اگر یک ماهی گیر رادیو به مقر آنها یک ماهی در هیئت مدیره است که نمی خواهد را مهلت مسابقات مقامات می تواند گسترش وزن-ins.

قایق معمولا ماهی از دو تا چهار ساعت خاموش ساحل بنابراین فعالیت در مقیاس است که به طور کلی شلوغ از 5:30-7:30 p. m.

هنگامی که یک ماهی گیر به ارمغان می آورد خود را گرفتن به مقیاس سفید مارلین باز مقامات اندازه گیری برای اولین بار برای دیدن اگر آن را مطابق مسابقات مورد نیاز است. اگر آن را ندارد, از آن خواهد بود با وزن و ماهی باید دوباره دیدار با وزن حداقل به واجد شرایط برای پول جایزه.

طول مورد نیاز و وزن برای گرفتن بستگی به گونه ماهی است.

این مسابقات ویژه, قابل توجه برخی از مشاهیر

بزرگترین billfish مسابقات است که انتظار می رود به قرعه کشی در برخی از قابل توجه ماهیگیران تفننی اما 2019 دیدم مسلما بزرگترین نام نشده است.

NBA مایکل جردن افسانه صید در این مسابقات روی قایق خود را گرفتن 23. اردن و خدمه اش شکست خورده را در برنده جایزه گرفتن اما مشارکت خود در مارلین باز آورده هیجان زیادی برای تماشاگران.

سرآشپز مشهور Emeril Lagasse, شناخته شده برای نقش خود به عنوان یک شخصیت تلویزیونی در شبکه غذایی که برای او میزبانی بیش از 2000 نشان می دهد نیز یکی از شرکت کنندگان در 2019 مسابقات است.

معلوم نیست اگر اردن قصد دارد به بازگشت برای سال 2020 مسابقات است. همانطور که از پنج شنبه, جولای 24, قایق خود را به حال ثبت شده است.

بیشتر: مایکل جردن در OC 2019: مردم محلی به اشتراک گذاری خنده دار عکس تغییر

تامی Hinkle خواهد شد برای سه ذغال سنگ

سفید مارلین باز تاریخ ساخته شده بود در سال گذشته هنگامی که اقیانوس شهر محلی تامی Hinkle برنده دوم مسابقات عنوان شده است.

Hinkle اول برنده سفید مارلین باز در سال 2008 ادعا فقط زیر 1 میلیون دلار جایزه. او 79.5-پوند سفید مارلین گرفتن در سال گذشته ساخته شده او را در این مسابقات تنها دو بار برنده. Hinkle نیز پیشنهاد خود را در حال حاضر-در این مقیاس در سال 2002.

"تمام طول می کشد یک گاز و گاز بزرگ است که همه ما نیاز به او گفت:" از سال گذشته است. "همه ما می دانیم این است که یک نیش مسابقات که همه آن طول می کشد; آماده سازی و کار تیمی و فرصت و آن را تمام کردم به گرد هم می آیند."

Hinkle ماهی روی ماهی سوت که در حال حاضر ثبت نام برای سال 2020 مسابقات است. او امیدوار است برای دفاع از عنوان خود و تبدیل شدن به سفید مارلین باز برای اولین بار سه بار برنده است.

اگر شما بروید

چه: سفید مارلین باز

وقتی که: Aug. 3-7 (فلس باز در 4 p. m.)

که در آن: مشاهده در 3 خیابان و خلیج Ocean City (در ballfield)

Info: www.whitemarlinopen.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن