سفیدی? این یک کیسه مخلوط

امریکا — او را مردد. او نمی تواند را تشکیل می دهند ذهن خود را در مورد چه کسی تعلق دارد که در آن. بیش از 300 سا

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

امریکا — او را مردد. او نمی تواند را تشکیل می دهند ذهن خود را در مورد چه کسی تعلق دارد که در آن.

بیش از 300 سال گذشته نظير طبقه بندی در ایالات متحده شده اند زیپو. تقریبا یک قرن پیش, ایتالیایی و ایرلندی مهاجران نبودند سفید در نظر گرفته شده. آنها در مقایسه با "simians" یا میمون و به عنوان دیده می شود پایین تر. این خنده دار چگونه امروز دوم-شایع ترین اصل و نسب از تبار کسانی است که به عنوان سفید ایرلندی است در حالی که ایتالیایی تبار چهارم است.

بیا امریکا حداقل سازگار خود را با نژاد پرستی. برای یک کشور با وسواس از جمله استارک اختلافات نژادی که بود و "سفید" باقی مانده است جای تعجب مایع.

چه کسی "سفید" در ایالات متحده? آن است که کمبود ادویه تحمل? کشمش در سالاد سیب زمینی? شیش کباب و بابا ghanoush? خوب, بله, در واقع. همه آن را.

با توجه به اداره آمار ایالات متحده در خاورمیانه و شمال آفریقا مردم سفید در نظر گرفته شده. اما همه ما می دانیم که به لحاظ اجتماعی این است که چنین نیست.

آخرین باری که من چک Karens و Ahmeds نیست دقیقا یار بوده است. جرایم ناشی از نفرت و "پرواز در حالی که عرب" در علاوه بر این به دیگر اشکال پروفایل نژادی بسیار واقعی پدیده.

پس چه "سفید" واقعا در ایالات متحده?

برای یک "مخلوط" فرد از جمله خودم آن را دریافت نمی کند هر گونه آسان تر برای کشف کردن که من متعلق به. من می گویم "مخلوط" چون پدر و مادرم هر دو در نظر گرفته "سفید" توسط سرشماری ایالات متحده. اما از نظر ظاهر فقط یک عبور از آزمون: من با موهای قرمز freckled, روسی, مامان. من baba, از سوی دیگر, یک ایرانی شدیدا فر و تست باقلوا رنگ پوست است. هر کسی می تواند انجام محاسبات ریاضی است.

در اینجا نژادی خود ابهام و پرسش است. در حالی که اکثر تعاملات لذت بخش هستند و بی ضرر برخی کمتر. "من همیشه می دانستم که من سفید" او اعتراف کرد در طول یک مکالمه. اما در دانشگاه و اشتغال فرم های او است. من نه ارث پدر من پوست تیره تر است. من نگاه سفید, صرفه جویی برای گلچهره درهم و برهم کردن از فر او با استعداد من.

بنابراین من واقعا سفید را به عنوان آمار نشان می دهد و یا فقط سفید عبور? آن را حتی مهم نیست اگر من درو مزایای امتیاز سفید یا راه ؟

مهمتر از آن فقط صرفه جویی در همه زمان زیادی اگر من فقط انتخاب "سفید" و بدون داد و بیداد کن, هویت, بحران ؟

هیچ. تیک تاک یک جعبه در یک فرم به جای برخورد با ناراحتی از مرور هویت نژادی در ایالات متحده آمریکا است که حل و فصل. من نمی خواهد حل و فصل.

من یک استخوان را انتخاب کنید با همه جانبه "سفید" برچسب. این یک اصطلاح است که یورش صدها نفر از فرهنگ ها زیر یک چتر بر روی کاغذ اما به لحاظ اجتماعی stratifies آنها در دنیای واقعی است. با ساخت این جارو تعمیم "سفید" پاکسازی های ظریف پیچیده و پس زمینه از گروه های قومی در ایالات متحده است. اگر یک ایرانی یا اسپانیایی فرد در نظر گرفته شده است "سفید" تجارب خود را در ایالات متحده بسیار متفاوت از متوسط multigenerational "سفید" آمریکایی های اروپایی تبار.

این racialized کشور است تمایل به مرتب کردن و درمان افراد به عنوان اگر آنها محدود تاریخ نژادی از یک گروه خاص بر اساس ظاهر آنها.

آن را گیج کننده به مخلوط در ایالات متحده یک محل به طوری شیفته با مطلق. چند نژادی مردم را تنها گزینه خود را شناسایی و در سرشماری سال به عنوان "مخلوط" از سال 2000. اما "مخلوط" به معنای دو یا چند مسابقه است. هر دو از من قومی دسته بندی فشرده تحت یک نژادی دسته.

وجود مداوم تنش بین دو اقوام و این چکیده نژادی دسته که من اصلا با شناسایی اما دیگران بصری مرتب کردن بر اساس من به. من نه "قهوه ای" یا "ایرانی" به اندازه کافی به خاطر من به سختی می تواند به این زبان صحبت می کنند. من "روسی" یا "اروپا" به اندازه کافی به خاطر من متولد نشده وجود دارد. من نه "آمریکایی سفید" به اندازه کافی به راحتی پذیرفته سفید-آمریکا گروه و عمدتا در فضاهای سفید من احساس مضطرب است.

گاهی اوقات من خسته از احساس در میان است. با nonwhite دوستان من احساس می کنم نیاز به طلاق خودم از سفیدی یک سفیدی است که هیچ کس (از جمله خودم) به نظر می رسد مانند. در روند ساخت فضای خود من من به طور تصادفی تداوم جدایی نژادی در آمریکا مد شده است. من خودم blurting کردن "آره پدر من سفید نیست او مهاجرت. من کفش من در خانه و احترام پدر و مادر من. من عاشق پلوپز. مردم سفید من درست است؟"

وسواس با رنگ الشعاع من میراث فرهنگی چیزی است که من با شناسایی بیش از رنگ پوست من است. اما در این کشور من مثل هر کس دیگری ندارد و لوکس بودن شناسایی شده در هر راه دیگر.

به رسمیت شناخته شود و زم من مبارزه با برچسب سفید برای ایجاد فضا برای societally مبهم قطعات از من. من آرزو می کنم که مردم نمی شد خیلی سریع به قاضی که ما می تواند زندگی می کنند بدون اینکه بسته بندی در این کشور و عقب ماندگی. من نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم که چرا در ایالات متحده باید همه چیز ناپدید می شوند به جای توام? چرا ما نمی توانیم زندگی می کنند و به رسمیت شناخته شده به عنوان همه چیز را که ما هستند ؟

در این روز من ندیده ام کسی خارج از خانواده من است که همان پس زمینه به عنوان I. تا کنون هیچ کس واقعا "این" نمی خواهم راه روسیه می داند یکی دیگر از روسیه و یا یک ایرانی دیگر ایرانی. این چیزی است که من در آرزوی یک بیت بیشتر از من مراقبت به اعتراف. شاید به این خاطر که من عجیب و غریب این امید که آنها را قادر به درک من عجیب و غریب مخمصه.

کاملا به طور کامل نه در نیمه راه با احساسات مخلوط.

الکساندرا ساشا Shahinfar می نویسد: دوشنبه ستون در چند فرهنگی. او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب