چرا ماسک?

چه درخشان بوروکرات آمد تا با آخرین جمعه این شهرستان در دستور ماسک با 1000 $خوب و موثر تا 30 ژوئن? آن را یک طرف

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

چه درخشان بوروکرات آمد تا با آخرین جمعه این شهرستان در دستور ماسک با 1000 $خوب و موثر تا 30 ژوئن? آن را یک طرفه تصمیم توسط ما انتخاب هیئت ناظران-استخدام بهداشت عمومی افسر ؟

منظور این است که دولت های محلی نفس بیش از حد و غیر قانونی تخطی از خود و آزادی های مدنی!

معیار برای پایان دادن به اورژانس COVID نیروهای پلیس مواجه شدند: منحنی مسطح بیش از حد تخت بیمارستان در دسترس است. افزایش رخ نداد مارس 17-19.

شهرستان ونتورا سلامت عمومی افسر منتشر کرده است "ماسک بی اثر" بنابراین لازم نیست.

با پوشیدن یک ماسک است که یک فرد از ظهر از ماندن در خانه یک انتخاب است.

قبل از آن خیلی دیر شده است را سه دقیقه در حال حاضر برای پر کردن این فوق العاده آسان صورت on-line برای شکایت به وزارت دادگستری. https://www.justice.gov/doj/webform/your-message-department-justice

لازم نیست صبر کنید. سپس تماس با انتخاب هیئت مدیره و سرپرست نمایندگان به تقاضا پاسخ: چه کسی و چرا ؟

آیا سالم ماندن با این حال شما را انتخاب کنید. اجازه دهید دیگران را انتخاب کنید چه چیزی بهترین را برای خود حفظ خود که به طور معمول شامل کار برای پرداخت به زنده ماندن.

زندگی شامل خطرات. انتظار تا زمانی که آن را بی خطر به معنی هرگز. تحمل دولت دیکته تحت غیر اضطراری در شرایط به خطر می اندازد ما!

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن