چرا بازی های ویدئویی هستند یک راه خوب برای تجربه خارج

تابستان فصل خوبی است برای ماجراجویی در خارج از منزل بزرگ. از سوی دیگر در این تابستان نیست یک زمان خوب برای گذر

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

تابستان فصل خوبی است برای ماجراجویی در خارج از منزل بزرگ. از سوی دیگر در این تابستان نیست یک زمان خوب برای گذراندن وقت در خارج از منزل در فضاهای عمومی. بسیاری از مکان های بسته شده در تابستان امسال و حتی اگر جایی باز است آن را یک ایده خوب برای انجام سفر غیرضروری. اگر شما هنوز رفتن به ساحل و یا کوله پشتی با دوستان شما ممکن است دریابید که بازی های ویدئویی کمک می کند که ابتدا خارش است. در اینجا برخی از راه های ویدئویی می تواند به شبیه سازی یک ماجراجویی در خارج از منزل بزرگ.

سفر را از طریق مناظر جارو

اگر شما از دست سفر را از طریق مناظر زرق و برق دار, در اینجا برخی از بازی های ویدئویی برای شما! از کمیته مبارزه با سانسور به Red Dead Redemption 2 وجود دارد مقدار زیادی از بازی های است که می تواند به شما در سفر و بیابان و دیدن مناظر. حتی اگر تجربه دنیای دیجیتال متفاوت است از یکی از واقعی آن هنوز هم می تواند نفس خود را دور و احساس مانند معامله واقعی است.

ماجراجویی می تواند بود

نشانه ای از یک سفر لذت بخش است اگر شما را به برخی از داستان های سرگرم کننده. ممکن است یک تعطیلات آرامش بخش است اما شما می توانید سوار در یک ماجراجویی است که شما می توانید به دوستان خود بگویید در مورد برای سال آمده است. اما در تابستان امسال آن را به چالش کشیدن برای رفتن بر روی یک ماجراجویی حداقل در دنیای واقعی است. یک بازی ویدئویی ممکن است فقط شما را به ماجراجویی و داستان های سرگرم کننده است که شما می خواهید. از کاوش و پیدا کردن یک راز نادر سلاح به همه چیز اشتباه رفتن هنگامی که شما و دوستان شما سعی کردم به کار با هم وجود دارد مقدار زیادی از داستان و ماجراهای توان در بازی های ویدئویی.

کاوش و کشف چیزی جدید

یکی از بهترین نقاط گردشگری است که پیدا کردن یک کمی گوهر پنهان از یک محل. که احساس کشف می تواند برجسته از تعطیلات است. آن را نیز یک احساس تعبیه شده در بسیاری از بازی های ویدئویی است. برخی از بازی ها مانند عذاب ابدی اسرار را برای شما به کشف از طریق اکتشاف. دیگران وجود دارد که در آن تمام نقطه است که به کشف راه حل یک پازل مانند Helltaker. پیدا کردن این نوع از گیم پلی شما می خواهید کشف کنید و ببینید اگر شما می توانید کشف چیزی نادر است.

اویختن با دوستان

گاهی اوقات بهترین بخشی از منزل صرف زمان و خاطرات با دوستان. با هر کس اجتماعی فاصله این ممکن است همان حتی زمانی که مکان های باز هستند. بازی های ویدئویی می تواند یک روش در اطراف اجتماعی فاصله و دوستانه از راه حلق آویز کردن. همه شما می توانید بازی با هم و خاطرات و یا حداقل از آن لذت ببرید و یک خنده خوب است.

بازی بازی های ویدئویی ممکن است به نظر می رسد مانند مخالف رفتن خارج. امیدوارم این مقاله نشان داده است که بازی های ویدئویی ممکن است راه را برای به دست آوردن تجربه از رفتن به جهان خارج از امنیت خانه خود را. پس از بیرون رفتن در این دنیای مجازی و ببینید که چه بازی های ویدئویی می تواند ارائه دهد!

تماس با زکریا نش در [email protected] .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن