گرگ اعلام کرد به طور موقت تعلیق برنامه. کمتر از 150 زندانی آزاد شده اند.

دیلن Segelbaum York Daily Recordانتشار: 10:15 AM EDT آوریل 8 سال 2020Mollie Mavretic احساس معده خود را رها کرد

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

Mollie Mavretic احساس معده خود را رها کردن.

او عصبی ، اما او هم هیجان زده.

زمانی که او بود به نام به دفتر مدیریت در دولت تادیبی موسسه در Muncy, Mavretic بعد متوجه شدند که رژیم صهیونیستی. تام گرگ او داده او را به طور موقت تعلیق در پاسخ به کروناویروس جدید.

Mavretic خدمت شد چهار تا 10 سال در اتهام مواد مخدر از لبنان County است. این هیئت مدیره آزادی مشروط او گفت: در حال حاضر خود را تایید منتشر خواهد شد, on May 23 به عنوان بخشی از یک برنامه برای خشونت پرهیزی به نام مجرم از تکرار جرم سال کاهش خطر انگیزه. اما در حال حاضر او در حال رفتن به خانه زیر پنج شنبه بیش از یک ماه جلوتر از برنامه.

"من فکر می کنم این یک فرصت خوب برای ما" گفت: Mavretic, 26, که در حال حاضر زندگی در هوشیار در هریسبورگ تحت الکل و مواد مخدر, مشاوره و تمیز کردن خانه. "و من فقط سپاسگزار است."

اما نه هر کس تا به حال همین فرصت است.

در آوریل 10, Wolf دستور وزارت پنسیلوانیا اصلاحات برای ایجاد یک به طور موقت تعلیق برنامه که اجازه می دهد برخی بدون خشونت و پزشکی آسیب پذیر زندانیان که ملاقات معیارهای خاص به لحظه ای منتشر شده برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus. دولت تخمین زده است که از 1500 به 1800 نفر واجد شرایط — هر چند این احتمال وجود دارد که کمتر را تا پایان گرفتن.

در عین حال تقریبا یک ماه بعد کمتر از 150 زندانی آزاد شده اند و از طریق این برنامه است. معلوم نیست چرا این اتفاق افتاده است. برخی از سازمانها بر این باورند که یک نتیجه از باریک معیارهای مشخص شده در مهلت جهت که آنها به نام فرماندار به گسترش است.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

"قطعا ما به دولت آن را مثبت او استفاده کردند قدرت. اما ما نیاز به بیش از نمادین ارائه شده گفت:" برت Grote از بنیانگذاران و مدیر حقوقی این طرفدار الغای برده داری قانون مرکز منافع عمومی حقوقی در پیتسبورگ است که مبارزه برای دفاع از حقوق بشر و طرفداران پایان کلاس و نژاد-بر اساس جرم حبس در ایالات متحده است. "بسیار بیشتری باید انجام شود."

در یک ایمیل ماریا فین سخنگوی وزارت امور خارجه از اصلاحات گفت: فرماندار تاخیر سفارشات ادامه دارد.

این reprieves همراه با دیگر اقدامات او گفت: باید اجازه داد که آژانس به منظور کاهش جمعیت در زندانها و جامعه اصلاحات مراکز. از مارس 1, فین گفت: این بخش دیده می شود در مجموع کاهش بیش از 1950 مردم — بزرگترین افت را تجربه کرده و در هر دو ماه دوره.

به مدیریت COVID-19 در حال حاضر و در آینده اگر یک تجدید حیات از اصلاحات جان Wetzel می خواهم برای دیدن این جمعیت در زندانها و جامعه اصلاحات مراکز کاهش می یابد و در مجموع حداقل 3000 نفر در چند ماه آینده, او گفت:.

"نیاز به کاهش جمعیت رانده است آن نیاز به اطمینان حاصل شود اجتماعی فاصله در امکانات" فین گفت. "از جمله تلاش های چالش برانگیز در زندانها بر اساس صد ساله, زندان, طرح های و امکانات خوابگاه به سبک مسکن از جمله جامعه اصلاحات مراکز."

"ما می تواند همچنان به کاهش غیر خشونت آمیز در زندان و مرکز جمعیت بدون به خطر انداختن امنیت عمومی با آزاد کردن افرادی که در حال حاضر مثبت هیئت مدیره آزادی مشروط اقدامات," او اضافه شده است.

روند, او گفت:, شده, کند چرا که واجد شرایط زندانیان قادر به برنامه آزادی مشروط جلسات با جای خالی در هیئت مدیره.

مرتبط با: Southcentral Pa. زندانیان دریافت reprieves تحت رژیم صهیونیستی است. گرگ coronavirus سفارش

"ما قطعا امیدواریم که ممکن است وجود دارد برخی از تسریع مراحل و یا فرآیندهای'

افراد واجد شرایط به صورت موقت reprieves اگر آنها در نظر گرفته شود بدون خشونت خواهد بود و در غیر این صورت واجد شرایط برای انتشار در عرض نه ماه. زندانیان در معرض خطر بالا از کروناویروس که معیارهای خاص واجد شرایط هستند اگر آنها ظرف یک سال از انتشار.

فین گفت: مردم نظارت خواهد کرد شبیه به کسانی که در آزادی مشروط. آنها را مجبور به بازگشت به زندان به پایان خدمت هر بخش باقی مانده از دوران حبس خود در هنگام سفارش منقضی می شود, او گفت:.

از آنجا که این روند آغاز شده فین گفت: این اداره تا به حال 139 نفر تایید شده و 60 را تکذیب کرد. پنجاه و شش تصمیمات گرفته شد تحت advisement.

آیتالله سیستانی از پنسیلوانیا طرفدار الغای برده داری مرکز قانون و Amistad قانون پروژه در ماه گذشته با ارسال نامه ای به گرگ ضمن تشکر از او برای ساخت تقریبا 2000 نفر واجد شرایط برای انتشار در این بیماری همه گیر.

اما این سازمان گفت: تلاش نیست به اندازه کافی برای محافظت از زندانیان کارکنان و اعضای جوامع اطراف است. آنها خواست او را به مراحل اضافی از جمله گسترش واجد شرایط بودن برای یک مهلت محدود کردن تعداد زیادی از مردم از ورود به سیستم برای آزادی مشروط و عفو مشروط نقض و امضای سه برنامه برای commutations.

الیزابت Randol مقننه مدیر برای ACLU of Pennsylvania توصیف کردند منظور به عنوان اولین گام خوب است. اما او اشاره کرد که اقدامات اجرایی محدود است و شامل بسیاری از موارد استثنا.

Randol گفت: زندانیان معمولا از طریق یک برنامه برای ساخت خانه خود را طرح و برخی از مردم ممکن است می خواهم به منتشر خواهد شد اگر آنها هیچ جایی برای رفتن. او گفت: او معلوم نیست در چه روند به نظر می رسد برای آزاد کردن مردم است.

"طبعا این روند از اجازه دادن به مردم از آن برای تلفن های موبایل آسان" Randol گفت: "و من کاملا مطمئن هستم که این طور نیست."

"هیچ یک است نشان می دهد که آنها در استخدام برخی از اتفاقی رویکرد" او بعد از آن اضافه شده است. "اما در همان زمان با توجه به ماهیت اضطراری ما قطعا امیدواریم که ممکن است وجود دارد برخی از تسریع روش یا فرآیند و توجه به آزادی تحت مهلت سفارش."

(این داستان ادامه دارد پس از یک کپی از این نامه از آیتالله سیستانی از پنسیلوانیا طرفدار الغای برده داری مرکز قانون و Amistad قانون پروژه):

کلر Shubik-ریچاردز, مدیر اجرایی, پنسیلوانیا, زندان, جامعه, یک سازمان غیر انتفاعی است که با این نسخهها کار برای اطمینان از شرایط انسانی در زندان ها و زندان ها و طرفداران معقول عدالت کیفری سیاست گفت: وزارت امور خارجه از اصلاحات بوده و سخت کوش در بررسی موارد و آزاد مردم است.

Shubik-ریچاردز گفت: این مهم است برای قرار دادن موقت تعلیق برنامه در زمینه. قوه مجریه او گفت: پس از عمل قضایی و مقننه قوه حاضر به انجام این کار.

دولت سیستم زندان او بزرگ و دست و پا گیر سازمان با حدود 46,000 مردم در آن است.

او گفت که او فکر می کند که معیارهای این برنامه تبدیل به باریک تر از در نظر گرفته شده.

"این یک زمان خوب به دوباره آن" Shubik-ریچاردز گفت. "ویروس نگه داشته شده است از بسیاری از زندانها. آن است که هنوز هم امن و هوشمند زمان بود که کاهش جمعیت است."

جزئیات: کروناویروس در Pa.: گرگ گسترش ممنوعیت اخراج سلب حق مالکیت برای 60 روز

'ما بررسی هر مورد'

گرگ منظور آمده است که وزارت امور خارجه از اصلاحات را با مشورت دادگاه پنسیلوانیا دادستانی کل و دفتر دادستان منطقه در شهرستان که در آن یک فرد محکوم شد قبل از ساخت یک پیشنهاد به فرماندار.

وکلای منطقه در southcentral پنسیلوانیا گفت که این گروه تا کنون فرستاده دفاتر خود را دو لیست اسامی به بررسی و ارائه ورودی.

York County District Attorney دیو یکشنبه گفت: اولین لیست شامل اسامی 19 زندانیان. او گفت دفتر اعتراض به انتشار سه نفر — یکی از آنها محکومیت زشت حمله ناخودآگاه فرد — برای دلایل ایمنی.

این هیئت مدیره آزادی مشروط او اشاره کرد در حال حاضر مورد تایید آزادی هفت نفر است. آنها راه رفتن در خارج از زندان به زودی صرف نظر یکشنبه گفت:.

گفت: دادستان عهده یک بررسی مفصل که شامل بررسی حقایق از جرم و جنایت, تحقیق در مورد مردم قبل از سوابق کیفری و رسیدن به قربانیان.

"ما فقط می گویند, 'شی'" یکشنبه گفت:. "ما بررسی هر مورد و در واقع با هم طولانی روایت چرا افراد خاص نباید منتشر شود."

اما لیست دوم او گفت: معلوم می شود بیشتر مشکل ساز است.

که دلیل آن شامل چند نفر که تا به حال صاحب یک تفنگ در حالی که ارتکاب یک جرم مواد مخدر, او گفت:.

گفت که دفتر او مخالف انتشار پنج نفر از هفت زندانی در لیست دوم. او گفت که او نگران کسانی که تا به حال نرفته از طریق آزادی مشروط روند و ممکن است فاقد مسکن و شغل است.

"اگر شما در حال انجام یک اورژانس آزادی های اولیه برای به حداقل رساندن آسیب های داخل زندان زمانی که افراد هیچ جایی برای رفتن و هیچ پشتیبانی از سیستم شما فقط ایجاد یک وضعیت خطرناک تر است که در آن این زندانیان می تواند حق بازگشت به زندان پس از ارتکاب جرم دیگری?" یکشنبه گفت:.

"شما اساسا تعیین کسی برای شکست که در حال حاضر نشان داده است که آنها مایل به ارتکاب جرم با لود, handgun," او گفت:. "و به طوری که نگرانی من."

Dauphin County District Attorney Fran Chardo کاهش یافته است به شماره های خاص, اما او اظهار داشت که دفتر او نمی شی به انتشار چند نفر.

آن دسته از زندانیان گفت: آیا خشونت آمیز در پس زمینه.

Chardo گفت که احترام زیادی برای اصلاحات وزیر و عهده به قضاوت خود را اگر او معتقد است که اندکی کاهش جمعیت را کاهش دهد احتمال گسترش ویروس در درون دولت ،

در ضمن Adams County District وکیل برایان Sinnett گفت: او در اعتراض به انتشار هر زندانی در این لیست است.

اگر وزارت امور خارجه از اصلاحات به او گفته بود که وجود دارد نیاز به آزادی کسی به دلایل پزشکی و یا اینکه coronavirus تشخیص داده شده است در داخل یک زندان Sinnett گفت: این امر می تواند "یک توپ بازی کاملا متفاوت."

"همه آنها انجام شده است در واقع به ما یک لیست با نام در آن," او گفت: "و آن."

Sinnett گفت: او توافق برای آزادی زندانیان که پزشکی آسیب پذیر از Adams County بالغ تادیبی پیچیده که به او داده اطلاعات بیشتر.

Lebanon County, دادستان منطقه اسکله هس Graf گفت که او نیز به مخالفت با آزادی هر زندانی در این لیست است.

اجازه دادن به مردم از چند ماه قبل از خود را حداقل تحت پوشش COVID-19 او گفت: می فرستد "مضحک پیام است."

"ما یک فرماندار که اساسا خم شدن به عقب در اوایل انتشار این فروشندگان مواد مخدر از زندان ایالتی زندانیان از زندان ماه پس از ماه زود" Graf گفت. "آنها به دست آورده ایم دولت ، شما نمی توانید زندان ایالتی در اولین جرم خود. یک دلیل وجود دارد که چرا آنها وجود دارد."

بیشتر: برخی از Pa. مهاجران اجازه خروج از زندان در میان coronavirus باید بازگشت به بازداشت, قاضی, قوانین

"من در مورد آن خوشحال هستم'

Mavretic زنی که منتشر شد از طریق به طور موقت تعلیق برنامه گفت: او را به خوبی انجام می دهند.

در حالی که زندانی Mavretic گفت: او به دست آمده او فیبر نوری گواهینامه حضور در مدرسه برای نجاری و شرکت در یک اجتماع درمان مدار. این در واقع مانند یک ناتوانی در داخل زندان, او گفت:.

او گفت که او کار می کند و با نگه داشتن قرار ملاقات. Mavretic گفت: او را درک است که او اساسا در بازداشت خانگی تا مارس 23 و نمی خواهد مجبور به بازگشت به زندان جایی که او در خدمت سه سال و هفت ماه.

"از آن زمان به بخشی از جامعه" او گفت:. "من در مورد آن خوشحال هستم."

بررسی: "واقعا خوش شانس:" انسان خدا را شکر به خارج از شهرستان نیویورک زندان با توجه به coronavirus نگرانی

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب