شهر نیویورک افسر پلیس متهم reenacting جورج فلوید مرگ اختصاص به میز وظیفه

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 2:51 PM EDT Jun 4, 2020یک شهر نیویورک افسر پلیس بوده است گرفته شده و قرا

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

یک شهر نیویورک افسر پلیس بوده است گرفته شده و قرار داده شده بر روی میز وظیفه به عنوان بخش همچنان به بررسی اتهامات که او میدادند مرگ جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مرد که گریه: "من نمی توانم نفس بکشم" به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای هشت دقیقه است.

افسر کلیتون Swartz کرده است که تمسخر فلوید مرگ در حالی که در یک جشن فارغ التحصیلی با توجه به چند رسانه های اجتماعی پست و آنلاین مکالمه درخواست برای شغل خود را فسخ است.

"در یک نقطه و در شب ما به تنهایی در یک اتاق و خارج از وظیفه مامور به اتاق آمد و میدادند جورج فلوید('s) مرگ تمسخر آخرین کلمات او با زانو خود را در دوستان خود را در گلو درخواست او را اگر او می تواند نفس" هند مالدونادو نوشت: در مورد این حادثه آنلاین. "من به تماشای در شوک به عنوان یکی از افرادی که قرار است به محافظت و دفاع از من عمدا سعی در ارعاب ما و جلال خشونت پلیس."

مالدونادو ایجاد یک دادخواست آنلاین بازگویی تجربه او در جشن فارغ التحصیلی و خواستار Swartz به اخراج از گروه.

"تمام شب روشن بود که این مرد به تماشای خودم و خواهر کل شب," او نوشت. مالدونادو است در پاسخ به این York Daily Record را استعلام نظر.

بیشتر: تظاهرات مخالفان جنگ در صلح در نیویورک علیه خشونت پلیس افتخار جورج فلوید

او همچنین گفت: شکایت واصل شد با شهر نیویورک دفتر امور داخلی. درک Hartman, اطلاعات عمومی افسر نیویورک شهرستان, اداره پلیس این اطلاعات را تایید کرد هر چند او نمی تواند توضیح در جزئیات بررسی است.

این طومار آغاز شده و با یک هدف اوليه از رسیدن 15,000 امضا. شنبه بعد از ظهر در آن جمع شده بودند بیش از 16,000 امضا و هدف تغییر کرده بود برای رسیدن به 25,000.

"این مرد نیست ارزش سیاه و سفید زندگی می کند و من از ترس به صورت سیاه و سفید و قهوه ای مردان و زنان و کودکانی که تماس York City خانه که ممکن است روبرو می شوند او در طول زندگی حرفه ای او به عنوان یک افسر" مالدونادو نوشت. "پدر او است رئیس پلیس همسایه شهرستان ما نیاز به مطمئن شوید این نیست خار زیر فرش."

شوارتز از باغ بهار شهرستان رئیس پلیس جورج Swartz.

شهردار نیویورک مایکل Helfrich در بیانیه ای گفت که Swartz حذف شده از وظیفه عمومی به عنوان شواهد و شهادت در حال جمع آوری یک فرایند است که او اشاره کرد که توسط قانون مورد نیاز.

"در حال حاضر ما اتهامات" Helfrich گفت: در یک بیانیه عمومی. "این است که چرا من گفتن مردم به همه چیز. اگر ما تا به حال تصویری از آنچه او متهم است که او می تواند رفته در حال حاضر. در عوض ما باید به دنبال یک بررسی طولانی مدت روند. یک شهر است که مانند یک کسب و کار است. من فقط نمی تواند آتش کسی بر اساس یک اتهام بدون بررسی. این بهترین من می توانید انجام دهید در حال حاضر است."

این اولین بار نیست بخش آمده است تحت بررسی برای افسران آن برگزاری نمایشگاه رفتارهای نژادپرستانه.

بیشتر: گزارش ویژه: پلیس در نیویورک شهرستان به اشتراک گذاشته نژادپرستانه جنسیتی ضد اسلامی برهنه در Facebook

در ماه ژوئیه گذشته یک شهر نیویورک افسر پلیس شناسایی شد و در یک York Daily Record تحقیقات برای ارسال نظرات نژادپرستانه و تصاویر بر روی Facebook.

این نوشته ها را می توان در گالری زیر ،

افسر گریفین جکسون استخدام شهرستان به پایان رسید حدود یک ماه پس از مقاله اولیه انتشار هنگامی که جکسون گرفته شده بود در کوچه و خیابان و شهر خود را راه اندازی تحقیقات داخلی.

بیشتر: نیویورک شهرستان افسر پلیس در YDR Facebook تحقیقات دیگر در نیروی

سام Ruland است پنسیلوانیا مسائل خبرنگار نیویورک رکورد روزانه و ایالات متحده آمریکا امروز, شبکه های پوشش تمام جنبه های زندگی در پنسیلوانیا است. تماس با او در sruland@ydr.com, 717-654-8779 و او در توییتر دنبال کنید @sam_ruland.

همچنین علاقه:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن