York Fire Chief: لغو قانون, قانونی, آتش

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 4:41 PM EDT Jul 3, 2020برای اولین بار از ماه مارس دبیرستان ورزشکاران در

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

برای اولین بار از ماه مارس دبیرستان ورزشکاران در پنسیلوانیا در حال بازی ورزشی با تیم های خود را.

اما همه چیز را به حالت عادی بازگشت و یا کسب و کار به عنوان معمول است. و آنها به احتمال زیاد نمی تواند در این پاییز اگر بازی را در محل به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان ادامه دارد.

به جای مدارس در حال تلاش برای کشف کردن راه امن برای ورزشکاران به قطار در طول زمان باور نکردنی عدم قطعیت است.

رژیم صهیونیستی. تام گرگ به تصویب تحصیلی ورزشی برای شروع تابستان تمرینات دو هفته پیش و PIAA را ملزم کرده است که هر منطقه مدرسه پیاده سازی یک مدرسه-هیئت مدیره مورد تایید بهداشت و ایمنی طرح قبل از تیم ها می توانید شروع به تمرین. در حالی که برخی از مدارس در حال حاضر به بازگشت به این زمینه — با بسیاری از برنامه ریزی به دنبال کت و شلوار بیش از هفته آینده — تمرینات نگاه بسیار متفاوت از آنها قبل از همه گیر.

نمایش درمانی قبل از هر عمل ... هیچ مشترک کولرهای آبی ... عملا هیچ تماس بگیرید دریل ... هیچ handshakes بالا-سپاس یا تف.

این پروتکل جدید تنها خراش سطح از آنچه که تیم نیاز به انجام برای برگزاری تمرینات در حال حاضر. برای ورزشی مانند صلیب کشور, تنیس یا گلف ؟ آنها بسیار شدنی است. برای ورزشی مثل فوتبال ؟ آنها اساسا به چالش کشیدن.

"ما در حال تلاش برای دریافت از طریق این هم" جدید آکسفورد مدیر ورزشی داگ Wherley گفت. "ما فقط خوشحال می شود در برخی از ظرفیت. هر آنچه در آن طول می کشد تا کار ما را انجام خواهد داد."

اکثر مدارس در YAIAA و GameTimePA منطقه تحت پوشش بدست بهداشت و ایمنی برنامه های تایید شده توسط مدرسه خود را تخته با بیشترین انتظار برای شروع تمرینات در این هفته یا بعد. Litchfield شد یک مدرسه که شروع تمرینات هفته گذشته است.

روز جمعه PIAA با صدور یک بیانیه مطبوعاتی در پاسخ به وزارت امور خارجه دستور که ماسک باید پوشیده هرگاه کسی خانه را ترک می کند. در حالی که منظور صدق به ورزش و ورزشکاران هستند "نه نیاز به پوشیدن پوشش صورت در حالی که به طور فعال درگیر در تمرینات و رقابت است که جلوگیری از پوشیدن چهره پوشانده اند." ایمنی و بهداشت قصد دارد باید منعکس می شود و یا به روز رسانی به منعکس کننده ،

بسیاری از تایید سلامت برنامه های مشابه هستند. منطقه و مدیران ورزشی گفت: آنها مشورت با همتایان خود در دیگر مدارس در حالی که در حال توسعه برنامه های.

برخی از مدارس برنامه های مختلف برای دولت "سبز" و "زرد" فازهای در مورد استان ها در حال رفت و برگشت به زرد اگر موارد افزایش طول تابستان است. همه پنسیلوانیا خواهد شد سبز که از جمعه.

لینک به هر مدرسه تصویب طرح زیر را می توان یافت.

بیشتر: عمومی مسابقات والیبال آغاز به نیویورک شهرستان, سازگار, سبز, فاز

بیشتر: "من کاملا هیجان زده:' دیرین دوور مدیر به مدرسه مدیر ورزشی

چگونه تمرینات برگزار می شود?

تلاش برای فاصله اجتماعی در حالی که بازی های ورزشی نیاز به مقررات بسیار سختگیرانه تر از حد معمول.

تمام تابستان تمرینات اختیاری هستند و دانشجو-ورزشکاران و پدر و مادر خود را باید نشانه ای چشم پوشی اذعان خطر و داوطلبانه جنبه ای از شیوه های.

قبل از عمل همه دانش آموزان باید یک غربالگری سلامت انجام شده توسط یک مربی یا مربی. نمایش فیلم را در محل های خاص و رها کردن محل تعیین شده در پیشبرد.

پس از آن آمد واقعی شیوه های.

در حال حاضر بسیاری از مدارس در یک عادت مرحله از دانش آموزان شده اند قادر به کار کردن با مربی نظارت برای چند ماه هر چند بسیاری از آنها آموزش دیده خود را.

"ما میخوایم به زمان ما و آن را آهسته" چمبرسبورگ مربی تیم فوتبال علامت لوتر گفت. "ما درک می کنیم که برخی از پسران باید تجهیزات و قادر به انجام کارهای سخت و من مطمئن هستم که برخی از آنها را ندارد و تجهیزات در خانه. ما فرستاده تمرین داد و آنها را در چارچوب به انجام آنچه آنها می تواند با وزن بدن ، اما ما نه میخوام چکش در حق کردن خفاش."

برخی از مدارس متمرکز مطبوع چند هفته اول و نه با استفاده از توپ و یا دیگر تجهیزات است که می تواند آلوده. مدارس دیگر بپرسید ورزشکاران را به توپ خود را و یا نیاز به آنها را به بررسی شود و پس از هر تمرین.

اکثر تمرینات برگزار می شود خارج با استثنا از دختران والیبال و بسکتبال. این بدان معناست که آب و هوای بارانی خواهد شد به احتمال زیاد منجر به لغو تمرین, به جای دانش آموزان در حال نقل مکان کرد و در داخل خانه.

بیشتر: PIAA حرکت می کند و نزدیک به کاهش تعداد کشتی وزن طبقات

بیشتر: بازیکنان پست: جدید آکسفورد ستاره ورزشکاران منعکس در "فرهنگ تغییر" در پرتال تخصصی اولی ها, فوتبال

وزن آموزش از جنبه های مهم بسیاری از ورزشی مانند فوتبال و دشوار است به جلو و با این شرایط. Litchfield نیست در حال حاضر اجازه می دهد هر وزن اتاق فعالیت است. جدید آکسفورد است که با داشتن گروه 10 در اتاق وزن با گروه های دیگر با استفاده از دمبل در خارج. بهار بیشه محدود کردن گروه 24 در یک زمان و همچنین برنامه ریزی برای انجام برخی از تمرینات در خارج.

Kennard-دیل مدیر ورزشی گری McChalicher گفت: این مدرسه نقل مکان کرد و بخش عمده ای از آن وزن به ریختن بنابراین ورزشکاران می تواند در خارج. تمرینات مانند پرس سینه را با استفاده از دو شرکتکنندگان در هر طرف از نوار به جای یک فرد سربار برای از بین بردن تماس فیزیکی.

دانش آموزان نیاز خود را بطری های آب و قفل اتاق ها از حد به جز برای حمام استفاده کنید. Kennard-دیل است که تنها اجازه می دهد دانش آموزان به استفاده از خارج از بندر-o-potties.

"ما نمی خواهیم کودکان و نوجوانان در فضاهای محدود و ما نمی خواهیم آنها را با استفاده از قفل اتاق یا اتاق وزن به عنوان یک نقطه پاتوق," McChalicher گفت. "ما در حال رفتن به انجام برخی از تمرینات بسیار جذاب. ما باید وزنه کتری زنگ. پارکینگ و یک تپه برای قلب دریل."

برخی از مدارس مانند شمال شرقی و بهار بیشه تنها مثال یک جمع محدود از 250 در برنامه های خود را در مطابق با مقررات دولتی برای سبز فاز — اما با افزایش فاصله بین ورزشکاران است. دیگر نیاز تیم به کوچکتر "غلاف" را به نگه داشتن اجتماعات کوچک است.

برای مثال Litchfield ورزشی کارگردان Jeff Laux گفت: مدرسه فوتبال تیم جدا شده به دو گروه در طول تمرینات با یکی در میدان تمرین و دیگری در ورزشگاه. جدید آکسفورد در حال برنامه ریزی برای جدا کردن آن تیم فوتبال را به عنوان بسیاری از شش گروه در برخی از نقاط.

بسته به اینکه چگونه بسیاری از زمینه ها یک مدرسه است و این نیاز به برنامه ریزی دقیق پس از بیش از حد بسیاری از ورزشکاران نیست در یک مرکز در یک بار.

"وجود دارد هیچ گذشته سابقه بنابراین ما هنوز در تلاش برای یادگیری" جدید آکسفورد Wherley گفت. "ما در حال تلاش برای محدود کردن تعامل و نگه داشتن بچه ها فاصله. یک گروه در ورزشگاه, یک, در عمل زمینه دیگر متفاوت چمن مناطق است."

اکثر مدارس نیاز به مربیان به پوشیدن ماسک در همه زمان ها در طول عمل هر چند برخی از مدارس اصلا به صراحت دولت است که در سلامت و ایمنی خود را در نظر دارد.

ورزشکاران مجبور به پوشیدن ماسک در تمرین اما برخی مدارس هستند که نیاز به آنها پوشیده می شود در حالی که انتظار برداشت می شود و یا زمانی که یک مربی این است که پرداختن به این تیم به عنوان یک گروه.

"ما نمی خواهد که بسیاری از تحمل (و نه با پوشیدن ماسک). اگر آنها می خواهند به بخشی از آن آنها پوشیدن یک ماسک" McChalicher گفت. "من فکر می کنم ما باید ورزشکاران پوشیدن ماسک اگر آنها با هم در حالی که یک مربی صحبت می کند به آنها. آنها لازم نیست به آن را می پوشند در حالی که در حال اجرا است."

این نوع جلسات نمی آماده سازی ورزشکاران برای بازی در پاییز اما نه قصد. امید برای این تمرینات این است که به دانش آموزان تنظیم برای بودن در یک زمینه با هم, با این امید که بیشتر گام های گرفته خواهد شد زمان رسمی شیوه های شروع شده در Aug 17.

هنوز هم مربیان و ورزشکاران هستند و عادت کرده اند به آموزش در تابستان اما نه عادت به مصرف همه چیز آسان و یا به دنبال در تمرینات به عنوان داوطلبانه است. مدیران ورزشی گفت: آنها باید تاکید کرد به مربیان و والدین است که تمرینات اختیاری هستند و دانش آموزان نباید احساس فشار آمده است.

"این یک مورد وضعیت و ما اجازه دادن به خانواده ها می دانند که ما از هر آنچه که آنها می خواهند به انجام" McChalicher گفت. "شاید یک دانش آموز کسی در خانه خود با عوامل خطر. ما نمی خواهیم مربیان فشار کودکان و نوجوانان آمده است. ما فقط می خواهم بچه ها را به یک فرصت برای انجام کاری و ورزش. مکالمات من با پدر و مادر همه مثبت بوده است اما این بدان معنا نیست که همه احساس به همان شیوه."

اضافه شده Wherley: "من به صحبت پدر و مادر و مربیان است. آن را بدون تعهد. اگر آنها احساس راحتی آنها بیش از خوش آمدید. آنها در حال رفتن به دوری اگر آنها احساس ناراحت کننده بیرون می آید."

چگونه ورزشکاران هستند که برای بررسی علائم ؟

وقتی دانشجو-ورزشکاران می رسند برای تمرینات آنها بلافاصله خود را متوسط گرفته شده است. اگر آن را بالای 100.4 درجه آنها را به خانه فرستاد.

آنها نیز خواسته می شود یک سری از سوالات را به تعیین اگر آنها علائم COVID-19 شده اند و یا در معرض ویروس. سوالات بسیار مشابه در یک مدرسه به مدرسه اساس, اما نه دقیقا همان. بسیاری از مدارس در حال پرسیدن دانشجو-ورزشکاران اگر آنها تا به حال علائم زیر:

  • تب/لرز
  • سرفه
  • تنگی نفس
  • از دست دادن طعم/بو
  • اسهال/استفراغ

علائم دیگر دانش آموزان می تواند برای بررسی بسته به نوع مدرسه: آبریزش بینی و درد عضلانی تورم یا خارش انگشتان پا و یا انگشتان دست. مربیان نیز برای بررسی این علائم است.

افراد نیز خواسته می شود اگر آنها تا به حال تماس نزدیک با کسی که مشکوک به داشتن COVD-19 یا تشخیص داده شده است با COVID-19.

اگر یک دانش آموز-ورزشکار یا مربی پاسخ "بله" به هر گونه سوال و یا علائم آنها اجازه داده نخواهد شد به عمل و به خانه فرستاد.

این اقدامات احتیاطی بالا بردن یکی دیگر از سوال: چگونه مربیان و مربیان دانم که آیا یک دانش آموز-ورزشکار بودن صادق? به خصوص پس از لغو فصل بهار با بچه ها خارش برای بازگشت به ورزش به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

از مدیران ورزشی مصاحبه برای این داستان گفت: آنها با تاکید بر اهمیت راستش نه فقط به دانش آموزان, اما پدر و مادر که با آنها زندگی می کنند و آنها را به عمل.

"در این نامه من برای والدین فرستاده می شود. من صحبت در مورد حس جامعه" McChalicher گفت. "ما نیاز به هر یک از دیگران' پشت. اگر شما فکر می کنم وجود دارد شده است یک حادثه شما باید به طور صریح. ما در این با هم و باید صادقانه با یکدیگر است."

اضافه بهار بیشه را گرگ واگنر: "پتانسیل برنامه های در حال تعطیل اگر وجود دارد یک مورد تایید شده است. ما خواهید بود با دانش آموزان ما به عنوان آنجا که ممکن است برای تا زمانی که ممکن است. که بدان معنی است که هر کس باید گزارش علائم و حضور در فعالیت های اگر آنها به خوبی احساس نمی شود."

بیشتر: به خاطر سپردن یک و تنها مایک Ebersole سابق WQIC, WLBR گوینده رادیو

بیشتر: Franklin County ارشد ورزشکاران مقابله با فرصت از دست رفته را از فصل بهار

بیشتر مدارس گنجانده شده است در بهداشت و ایمنی برنامه های است که دانش آموزان ارسال خواهد شد خانه اگر آنها نشان می دهد علائم در طول تمرین.

اما در حالی که یک بازیکن استفراغ در حين عمل خواهد بود آشکار تصمیم یک بازیکن سرفه یا عطسه و یا در حال از نفس می تواند قضاوت تماس برای یک مربی — به خصوص با بعضی از بچه ها داشتن به طور مداوم اعمال در ماه.

برخی از مدیران ورزشی مانند Wherley گفت: علائم را باید بیش از حد برای یک بازیکن به خانه فرستاده و پس از غربالگری. دیگران در حال تنظیم قوانین سختگیرانه تر.

"من گفته ام من مربیان و ورزشکاران 'ما نمی messing اطراف,'" Litchfield را Laux گفت. "آیا آن را در معرض خطر. حتی اگر آنها می گویند آن آلرژی شما نیاز به آنها را به خانه و ما می تواند مقابله با آن پس از آن. این چیزی است که به ظرف غذا به اطراف با."

چه اتفاقی می افتد اگر ورزشکاران تست مثبت برای COVID-19?

بر خلاف کالج و یا ورزش حرفه ای, دبیرستان, بازیکنان نخواهد بود تست شده توسط مدارس برای COVID-19.

بسیاری از مدارس نیاز به بازیکنان که به خانه فرستاد برای برگزاری نمایشگاه علائم را به یک توجه داشته باشید پزشکان تایید آنها سالم هستند و قبل از آنها بازگشت به تمرین.

و اگر یک دانش آموز-ورزشکار می کند تست مثبت برای COVID-19?

همه مدارس باید مقررات در محل برای این وضعیت است. بسیاری از آنها با استفاده از این دستورالعمل ها برای یک ورزشکار برای بازگشت به تمرین اگر آنها آزمایش شده است:

اگر آزمایش COVID-19: بدون تب (بدون دارو) و علائم بهبود یافته و دو تست منفی در یک ردیف حداقل 24 ساعت از هم جدا.

اگر آزمایش مثبت برای COVID-19 اما هیچ علائم در حال حاضر: 10 روز پس از تست و یا دو تست منفی در یک ردیف حداقل 24 ساعت از هم جدا.

اگر قادر به آزمایش COVID-19: پس از 10 روز از خود انزوا از شروع علائم و تا 72 ساعت نشانه رایگان و بدون داروها.

دانشجو-ورزشکاران نیاز به تایید دکتر است برای بازگشت به تمرینات است. اگر یک دانش آموز-ورزشکار قرار است به کسی که تست مثبت برای COVID-19 آنها هستند و قرار است گزارش آن را به مدرسه خود را و خود قرنطینه برای 14 روز.

بسیاری از مدارس را با CDC دولت و وزارت بهداشت به استفاده از تماس با ردیابی. دیگر دانش آموزانی که در معرض شده اند به کسی که تست مثبت می تواند مورد نیاز خود به قرنطینه برای 14 روز.

بنابراین یک بازیکن تست مثبت اما در معرض بودن به هم تیمی می تواند تهدیدی برای پایان دادن به یک تیم تمرینات در مدت کوتاهی پس از بازگشت آنها به این زمینه است.

مقدار زیادی از مدارس نیست به صراحت دولت در برنامه های خود را که آیا یک ورزش تعطیل خواهد شد برای یک دوره از زمان اگر یک بازیکن تست مثبت است. اما برخی انجام می دهند. Litchfield برنامه های دولت فعالیت های تیم را متوقف خواهد کرد و به مدت 14 روز در این وضعیت است.

McChalicher گفت: هر Kennard-دیل تیم خواهد وارد یک شبیه قرنطینه مرحله اگر یک بازیکن تست مثبت است.

"ما در حال صحبت کردن در مورد داوطلبانه تمرینات. این کار نیاز به اتفاق می افتد" McChalicher گفت. "اگر یک بچه حلال است COVID و آنها را در تماس با دیگران, ما می رویم به نگاهی به یک استراحت."

با بسیاری از اقدامات احتیاطی در محل و چشم انداز تیم بستن تمرینات هفته در یک زمان و پس از یک تست مثبت آن می تواند بسیار دشوار است برای برخی از ورزش برای برگزاری پاییز فصل. قوانین فعلی تنها در محل برای تابستان, معنی PIAA دیگر نیاز به برنامه ریزی برای یک پتانسیل فصل پاییز به آدرس چیزهایی مانند حمل و نقل و فن حضور و غیاب.

با مدارس هنوز در تلاش برای کشف کردن اگر فرد در یادگیری خواهد بود که ممکن است این سقوط مدیران ورزشی در حال تلاش برای به تصویر بزرگتر نگاه.

"این یک نگرانی, اما ما فقط از دست رفته در کل فصل بهار. که از دست دادن بود گفت:" Laux از تیم های بالقوه بودن قرنطینه به مدت دو هفته. "اگر ما بازی یکی از بازی این سقوط که یک پیروزی است. ما نیاز به انجام هر چیزی که ما می توانید بهترین از این. ما نمی توانیم به طور کامل از بین بردن آن, ما فقط می توانید انجام بهترین های ما.

"این است که فراتر از ورزش است. ما می خواهیم به بچه ها در مدرسه سقوط می آیند. که این هدف است."

با دانشگاه و ورزش حرفه ای هنوز هم تا حد زیادی در هوا در سراسر کشور هیچ یک پاسخ مستقیم در مورد اینکه آیا یک سقوط ورزش های نجومی برگزار خواهد شد — و یا آنچه آن را مانند اگر آن را ندارد.

"این رفتن به صبر کنید و ببینید حالت" McChalicher گفت. "همه چیز از یک چشم انداز اجتماعی می تواند نگاه متفاوت یک ماه از هم اکنون. آنها می تواند بهتر یا بدتر است. این بستگی دارد که ما به عنوان یک جامعه است.

"ما فقط در تلاش برای انجام کارهای درست. وجود دارد بسیار بزرگتر تصویر اینجا."

مدارس با تایید سلامت و ایمنی برنامه های

YAIAA

مرکزی نیویورک

Bermudian چشمه

Biglerville

Dallastown

دوور

شرق نیویورک

فیرفیلد

Gettysburg

هانوفر

Kennard-دیل

Litchfield

جدید آکسفورد

شمال شرقی

شیر سرخ

بهار بیشه

غرب نیویورک

نیویورک کاتولیک

نیویورک شهرستان Tech

Lebanon County

Annville-Cleona

سرو تاج

شمال لبنان

پالمیرا

Franklin County

چمبرسبورگ

جیمز بیوکنن

Shippensburg

وینزبرو

Greencastle-انتریم

مدارس هنوز به تایید

YAIAA

Delone کاتولیک: در مراحل پایانی برنامه ریزی و شروع اقدامات "خیلی زود است."

جنوب غربی: امیدواریم به طرح در مقابل هیئت مدیره "در آینده نزدیک است."

نیویورک و حومه: شروع تمرینات توسط July 14 در انتظار تصویب هیئت مدیره

Susquehannock: ارائه طرح به تصویب جولای 9

نیویورک بالا: نه پاسخگویی به درخواست ها در مورد برنامه های مدرسه را

Lebanon County

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن