نیویورک مسابقه شورش 1969: یادبود برگزار می شود برای Lillie دختر خوشگل آلن 51 سال پس از مرگ او

یاس Vaughn-سالن York Daily Recordمنتشر شده 4:55 PM EDT Jul 17, 2020از آن شده است 51 سال پس از 27 سال Lillie دخ

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

از آن شده است 51 سال پس از 27 سال Lillie دختر خوشگل آلن از کارولینای جنوبی به قتل رسید در نیویورک مسابقه شورش.

اما یک بنای یادبود در نظر گرفتن محل در روز سه شنبه, جولای 21, نمی خواهم نام او و یا حافظه خود را به تحت الشعاع قرار توسط راه که او درگذشت. او یک مادر و یک خواهر و یک زن در حال ظهور با اهداف و رویاهای.

فراخوانی برای اقدام در سراسر جهان — یک گروه که به تازگی تشکیل شده است در نیویورک در پاسخ به مرگ جورج Floyd — میزبانی این یادبود به ویژه زندگی و میراث آلن.

"ما در حال انجام [امید] در راه های مختلف که احتمالا نشده است قبل از انجام...[ما] می خواهید به برجسته او بود که قبل از او آمد به شهر نیویورک بود و به طرز وحشیانه ای به قتل در خیابان" فراخوانی برای اقدام در سراسر جهان سخنگوی دکتر Felicia دنیس گفت.

جمع آوری خواهد شد و در آغاز پن پارک در 6 p. m. در 6:30 p. m., مردم را در ماه مارس به بیش از آهنگ های راه آهن در خیابان نیوبری که در آن آلن ضرب گلوله کشته شد. جشن زندگی آغاز خواهد شد در 7 p. m.

این گروه خواسته است که شرکت کنندگان, لباس قرمز, سبز و یا سیاه و سفید و نشانه با Lillie دختر خوشگل آلن نام در آن هستند خوش آمدید.

برای کسب اطلاعات بیشتر, لطفا تماس با رئیس سازمان دکتر Felicia دنیس در 717-870-2175.

یاس Vaughn-تالار یک روند خبرنگار در پنسیلوانیا مرکزی. او dishing از ترین-صحبت در مورد موضوعات امکانات و تاکو fandom. تماس با او در jvaughnhal@ydr.com, 717-495-1789 و او در توییتر دنبال کنید @jvaughn411.

بیابان برای cacti نه اخبار محلی پس از در نظر گرفتن ثبت نام برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب