شما بیش از حد شلوغ برای فعال ماندن در قرنطینه: کارشناسان بهداشت و نگرانی در مورد لخته شدن خون افزایش وزن

جسیکا فلرس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:59 PM EDT May 11, 2020به عنوان ایالات متحده موضوع stay-at-home

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

به عنوان ایالات متحده موضوع stay-at-home سفارشات برای مبارزه با گسترش coronavirus بسیاری از مردم در حال کار از خانه و گذراندن ساعت های طولانی جریان های مورد علاقه خود را نشان می دهد تلویزیون و فیلم.

که مربوط به مقامات بهداشت.

محققان به طور مداوم دریافتند که نشستن برای مدت طولانی برای سلامتی شما بد است. آن را افزایش می دهد خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت و سرطان و حتی منجر به مرگ با توجه به گزارش وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

دکتر Zhaoping لی رئیس بخش تغذیه بالینی در UCLA گفت: ایالات متحده آمریکا امروز است که برخی از بیماران شده است تماشای بیش از حد تلویزیون و گرفتن نیست به اندازه کافی خواب و یا فعال بودن در خانه های خود را در طول بیماری همه گیر کوروناویروس.

"این است که زمان مناسب مردم نیاز به کار بیشتر فعال نیست فقط نشستن در اطراف" لی گفت که از دست دادن عضله و افزایش وزن هستند و در میان خطرات مرتبط با عدم فعالیت. "این فرصت را به انجام خود معاینه خود بازرسی و مراقبت از خود. این است که در زمان ما هیچ بهانه ای برای گفتن " من بیش از حد شلوغ است.'"

یکی دیگر از خطر برای سلامتی است که می تواند بوجود می آیند از رفتار بی تحرک است ترومبوز یا لخته شدن خون گفت: دکتر مریم Cushman, استاد پزشکی و پاتولوژی در دانشگاه ورمونت.

وجود دارد دو نوع ترومبوز است که می تواند شکل و در هر ورید یا شریان کاهش یا انسداد جریان طبیعی خون و افزایش خطر حمله قلبی یا سکته مغزی. در واقع به طور متوسط یک آمریکایی می میرد از یک لخته خون هر شش دقیقه با توجه به مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

لخته شدن خون هستند که اغلب تشخیص داده شده در یک پا و یا دیگر گفت: Cushman و می تواند باعث درد و تورم و قرمزی.

"و این چیزی است که شما همیشه باید تمام علائم به طوری که آن را می شود روی حیله و تزویر برای بیماران به دانستن چه خبر است و گاهی اوقات حتی برای پزشکان به شکل" Cushman گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

در میان coronavirus Cushman گفت: او عمدتا نگران ترومبوآمبولی وريدی. که زمانی که لخته شدن خون در رگ و می تواند منجر به بخشی از لخته سفر به ریه و باعث انسداد نیز نامیده می شود آمبولی ریوی. علائم می تواند شامل درد قفسه سینه و تنگی نفس است.

نقشه برداری coronavirus: ردیابی ایالات متحده شیوع

او گفت: لخته شدن خون تاثیر می گذارد هر کسی اما VTE است که حدود 60 درصد بالاتر در آمریکایی های آفریقایی تبار.

"عمر خطر VTE پس از سن 45 است 11.5% در آمریکایی های آفریقایی تبار در حالی که این است 6.9% در سفید پوستان در آمریکا" Cushman گفت: نسبت دادن تفاوت به درصد بالاتری از چاقی در جوامع و تفاوت در وضعیت اجتماعی و اقتصادی. داده های اخیر نیز نشان می دهد که COVID-19 طور نامتناسبی کشتار مردم سیاه و سفید در نرخ هشدار دهنده.

چگونه می تواند به شما کمک کند خودتان ؟ در اینجا چند راهنمایی از لی و Cushman:

  • نگاهی به پیاده روی پنج دقیقه استراحت در هر ساعت. گرفتن برخی از آب از آشپزخانه و یا حمام ،
  • مطمئن شوید که شما فضای کافی برای کشش پاهای خود را اگر شما در حال کار از خانه. سعی کنید به عبور از پاهای خود را برای مدت طولانی.
  • ماندن در حال حرکت است. نگه داشتن پاهای خود را در حال حرکت اگر شما در حال کار از صفحه اصلی; جستجو یوتیوب برای صفحه اصلی تمرینات; دریافت کردن و کشش در طول یک تلویزیون تجاری ،
  • هیدراته باقی بماند.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن