دن بونگینو و تجارت بزرگ با بازگشت ترامپ به قدرت

[ad_1] فهرستاین محتوا در سایتی که از آن سرچشمه گرفته نیز قابل مشاهده است.دن بونگینو، یکی از محبوب‌ترین مفسران

توسط NEWSWORLDS در 6 دی 1400
[ad_1]

فهرست

این محتوا در سایتی که از آن سرچشمه گرفته نیز قابل مشاهده است.

دن بونگینو، یکی از محبوب‌ترین مفسران محافظه‌کار آمریکا، در شهر ساحلی استوارت، فلوریدا، کمتر از یک ساعت از مارا لاگو، جایی که دوستش دونالد ترامپ در حال مبارزه با بازنشستگی اجباری است، زندگی می‌کند. هر روز هفته از ظهر تا سه - فاصله زمانی مورد نظر که یک بار توسط مرحوم راش لیمبو برگزار می شد - "نمایش دن بونگینو" به صورت زنده در ایالات متحده پخش می شود و با صدای یک گوینده با صدای گیتار هارد راک شروع می شود: "از پلیس به نیویورک به سرویس مخفی پشت میکروفون، رهبری مبارزه با چپ رادیکال و باتلاق پوسیده.

یک روز پاییز امسال، دقایقی قبل از پخش بونجینو، او از یک درام در حال باز شدن که مطالب درجه یک را ارائه می‌دهد مطلع شد: در نیویورک، مصاحبه زنده با معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس قطع شد، زیرا آزمایش دو مجری «نما» مثبت شد. موارد از کووید-19. بونگینو، که با دستورات واکسن مخالف است و ماسک پوشک صورت را می‌نامد، به مخاطبانش گفت: "به نظر می‌رسد هیچ یک از آنها روی The View کار نمی‌کنند." اما با قاطعیت گفت که خوشحال نیست - «برخلاف چپ‌های دیوانه که برای من و بقیه آرزوی مرگ می‌کنند. کوویدزیرا آنها از نظر قانونی دیوانه شیاطین شیطانی هستند.

بر اساس گزارشات، بونجینو حدود 8.5 میلیون شنونده رادیویی را در هفته جذب می‌کند و چهارمین مجری پرشنونده در آمریکاست، پس از مارک لوین، گلن بک و دیگر نام‌های بزرگ. بلندگوها مجله ای که این صنعت را پوشش می دهد. اگرچه او تنها پس از سه حضور ناموفق در کنگره پخش خود را آغاز کرد، اما اکنون میزبان یک برنامه فاکس نیوز در شنبه شب است، یک پادکست که رتبه 1 را در iTunes دارد، و یک وب سایت که داستان ها را در برخی از شبکه های اجتماعی که بیشترین تعداد قاچاق را بازنویسی می کند. در ماه‌های اخیر، طبق گفته فیس‌بوک، صفحه او نسبت به صفحه‌هایش درگیر شده است بار، واشنگتن پست، و در مجله ی وال استریت ترکیب شده.

داستان پخش پر از چهره هایی است که نقش یک شخصیت مبارز را روی آنتن بازی می کنند، اما هنگام خروج از استودیو ژست را پرتاب می کنند. بونگینو در میان آنها نیست. کمی بعد از اتمام ضبط آن روز به من گفت: «پانزده هزار بار، اگر می‌خواهی ماسک بزنی، خودت را ناک اوت کن، بابا». به هر حال، تو این کار را می‌کنی. این چیزی است که من را عصبانی می‌کند: اگر جرأت داشته باشی چیزی مانند «هی، آیا این چیزها واقعاً کار می‌کنند؟» مردم می‌گویند: «لعنتی؟ تو یک دیوانه، یک بدعت گذار، یک عوضی هستی». پسر زمین مسطح! این مرد را بکش!

بونگینو روی میز تزئین شده با زنگ بوکس، چکش قاضی و تابلوی سنگی حکاکی شده می نویسد: «مثل سنگ قوی باش!!!» زیبایی شناسی او، از نظر بصری و ویرایشی، گواه لحظه سیاسی اوست. لیمبو، متخصص محافظه کار مسلط به مدت سه دهه، با هیکلی که لذت سیباریک را تجلیل می کرد، در داخل خانه انتخاب شد. بونگینو، چهل و هفت ساله، یک متر و نیم قد و عضلانی دارد، با برش رزمنده و بزی منظم. او مانند سایر اعضای گروه خود - از جمله پادکست جو روگان و مجری Infowars، الکس جونز - کمد لباس تی شرت را ترجیح می دهد. او خالکوبی روی عضله دوسر چپ خود را نشان می دهد و اغلب حالتی شبیه به ایموجی های عصبانی از خود نشان می دهد. بونگینو در پاسخ به سوال یکی از طرفداران که اگر مفسر سیاسی نبود چه می کرد، گفت که در هنرهای رزمی ترکیبی شرکت می کرد.

بونگینو پس از خسته کردن صخره های کامالا هریس به علاقه اصلی خود برای آن روز روی آورد: انتخابات «تقلب شده». او سال‌ها مدعی شد که توطئه‌گران و بازیگران خارجی «دولت عمیق» در سال 2016 با نفوذ به کمپین ترامپ و افشای اتهامات مربوط به روابط او با روسیه، سعی در خرابکاری ترامپ داشتند. (او این نظریه را در Spygate ارائه کرد، یکی از چهار جلدی که به‌سرعت به نام بونگینو در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ تولید شد.) این روزها، داستان او به پرزیدنت جو بایدن گسترش یافته است - "شرم‌انگیز، منزجر کننده، ترسناک." کیسه‌ای از استخوان. پسرش هانتر بونگینو به مردم گفت: «اف‌بی‌آی و سیا، اعضای آن، بدون شک تلاش کرده‌اند تا در انتخابات ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ جعل کنند». او توضیح داد که در دومی، "آنها اطلاعات بدی در مورد کسی منتشر نکردند - آنها اطلاعات جو بایدن و پسر فاسدش را پنهان کردند."

کاریکاتور فارلی کاتز

در دنیای بونگینو، مهم نیست که ادعاهای ترامپ در مورد کلاهبرداری افسارگسیخته توسط مقامات ارشد دادگستری و امنیت داخلی او و همچنین قضات فدرال و ایالتی رد شده باشد. برای مؤمن واقعی، فقدان شواهد مستحکم به سادگی تأیید می کند که چگونه تقلب به خوبی پنهان شده است. در مطالعه تئوری‌های توطئه (توضیحی که بونگینو آن را رد می‌کند)، این به عنوان "خود مهر و موم" شناخته می‌شود: این نظریه حفره‌هایی را در منطق خود برطرف می‌کند. بونگینو هنگام تهیه غذا برای خانه به حضار گفت: "یک جامعه اطلاعاتی فاسد، همراه با رسانه های فاسد، این کشور را مانند سرطان از درون خواهد خورد." وی گفت: به همین دلیل است که من واقعاً امیدوارم که دونالد ترامپ در سال 2024 نامزد شود. «او بهترین نامزد مناسب برای نظافت خانه است. چون اگر خانه را تمیز نکنیم، جمهوری از بین رفته است.»

چند ماه را در رادیو گفتگوی آمریکایی غوطه ور کنید، و با این احساس کنار می آیید که خشونت 6 ژانویه پایان چیزی نیست، بلکه آغاز آن است. یک سال پس از اینکه حامیان ترامپ ساختمان کنگره آمریکا را محاصره کردند، برخی از تاثیرگذارترین قهرمانان ترامپ در حال آماده کردن زمینه برای بازگشت او هستند و بر حوزه رسانه ای تسلط دارند که توجه مخالفان خود را به خود جلب نمی کند. در حالی که لیبرال ها در مورد این الگوریتم در فیس بوک بحث می کنند و در مورد تأثیر مخرب TikTok فکر می کنند، رادیو همچنان یک غول بزرگ است. به گفته ادیسون ریسرچ، یک شرکت تحقیقاتی بازار، آمریکایی‌ها در سال 2021 به ازای هر ساعت گوش دادن به پادکست‌ها، شش ساعت و نیم به رادیو AM/FM گوش دادند. رادیو گفتگو اغلب نسبت به اتاق‌های فکر و مقامات منتخب نکات قابل‌اعتمادتری درباره آینده سیاسی ارائه می‌کرد. در سال 2007، حتی زمانی که رهبران جمهوری خواه جورج دبلیو بوش و جان مک کین سعی کردند نام خود را اصلاح‌طلبان مهاجرت تغییر دهند، لیمبو از قوانینی حمایت کرد که دسترسی مهاجران را به خدمات عمومی منع می‌کرد و آنها را مجبور می‌کرد انگلیسی صحبت کنند.

بر اساس نظرسنجی اخیر Politico و Morning Consult، از هر ده جمهوری‌خواه، هفت نفر از ترامپ خواستار نامزدی مجدد ترامپ هستند. رهبران ارشد حزب از ادعاهای تقلبی او در مورد انتخابات 2020 حمایت می کنند. در مصاحبه با فاکس نیوز، استیو اسکالیز، یکی از اعضای جمهوری خواه شماره 2 مجلس نمایندگان، از اذعان به قانونی بودن نتیجه خودداری کرد. دستیاران ترامپ برای خنثی کردن تحقیقات کنگره در مورد تلاش برای لغو رأی گیری، خطر زندان را به جان خریدند. در سطح ایالتی، تلاش‌های بی‌سابقه مخالفان ترامپ را حذف کرده و قوانینی را بازنویسی کرده است تا کنترل اداره انتخابات را به چریک‌ها بدهد. در هوای بالکانیزه شده آمریکا، حامیان او از تریبون های خود برای انتشار اطلاعات نادرست، تضعیف ایمان به دولت و تحریک پیروانش استفاده می کنند.

هیچ کس در رسانه های آمریکایی بیشتر از دوران ترامپ و پیامدهای آن از بونگینو پیروز نشده است. از سال 2015، او از میزبانی یک پادکست نوپا در زیرزمین خود به دستیابی به میلیون ها مخاطب تبدیل شده است. پیت هگست، یکی از مجریان فاکس نیوز که در گارد ملی خدمت می کند، به من گفت: "من در ارتش یک تفنگ حمل می کردم و اکنون می توانم در جنگ اطلاعاتی خدمت کنم. او افزود که بونگینو یکی از ژنرال های ماست. این چشم انداز نبرد فرهنگی در دنیای ترامپ شناخته شده است. الکس جونز که نام برند رسانه ای توطئه گر خود را Infowars گذاشته است، از شعار "جنگ برای ذهن شما وجود دارد!"

ترامپ تعدادی از اپراتورهای تلویزیونی را که قدرت خود را مدیون او هستند، تشویق کرده است، مردانی مانند سباستین گورکا، کارمند سابق کاخ سفید، و چارلی کرک، بنیانگذار نقطه عطف ایالات متحده آمریکا. برایان روزنوالد، نویسنده داستان "Talk Radio's America"، به پیروزی ایدئولوژی بر تجربه اشاره می کند. او به من گفت: «بونجینو با افرادی صحبت می‌کند که به اظهارات مطبوعاتی ترامپ اعتقاد دارند و می‌بینند که جهان در حال شکست است و بایدن یک سوسیالیست خشمگین است. روزنوالد ظهور بونگینو را به مارجوری تیلور گرین از جورجیا تشبیه کرد که در سال 2021 به کنگره راه یافت، اگرچه او اعتقاد خود را به "اسارت جهانی پدوفیل هایی که شیطان را می پرستند" و سایر تصورات نادرست در مورد QAnon ابراز کرد. او گفت: «در گذشته، مارجوری تیلور گرین به بدترین کمیسیون‌ها فرستاده می‌شد که توسط رهبری دفن می‌شد. "اما قوانین قدیمی در مورد چگونگی افزایش قد در خارج از خانه وجود دارد."

آنجلو کاروسون، رئیس Media Matters، یک گروه غیرانتفاعی که مطبوعات محافظه‌کار را ردیابی و انتقاد می‌کند، گفت که این حوزه برای اولین بار از دهه 1990، زمانی که لیمباو، فاکس نیوز و وبلاگ‌نویس مت دراج تسلط یافتند، در حال تغییر است. کاروسون گفت: «آنها مسیری را تعیین کردند که مردم برای چندین دهه دنبال می کردند. اما لیمبو از بین رفته است و جرج و فاکس با رقبای تندروتری روبرو هستند. اکوسیستم اطلاعاتی جدید در یکی دو سال آینده شکل خواهد گرفت و هر چه آن را تکان دهد، راه را برای سال‌های آینده هموار خواهد کرد.»

در درازمدت، مهم‌ترین تأثیر بونگینو ممکن است از آنچه در برنامه‌هایش می‌گوید نباشد. او به من گفت: "هدف من این است که محتوایم را به کم جذاب ترین کاری که تا به حال انجام داده ام تبدیل کنم." او از پول و نفوذ خود برای ترویج استارت آپ های فناوری مانند Parler، Rumble و AlignPay استفاده می کند که جناح راست هستند. این شرکت‌ها برای مقاومت در برابر کمپین‌های فشار سنتی، از جمله تحریم‌های تبلیغاتی مانند تحریم رسانه‌ای در سال ۲۰۱۹، بر اساس مصاحبه‌های رادیویی قدیمی طراحی شده‌اند که در آن، مجری فاکس، تاکر کارلسون، زنان را «بسیار بدوی» و عراقی‌ها را «میمون» توصیف می‌کند. کاروسون گفت: «آنچه که من را در مورد بونگینو می‌ترساند این است که این شخص ممکن است مالک، کنترل یا مستقیماً زیرساخت‌هایی را بسازد که طیف وسیعی از افراط‌گرایی را اداره می‌کند. وی ادامه داد: صف هایی بود. می توانید بگویید، "باشه، پی پال، اجازه ندهید مردم در 6 ژانویه پول اجاره کنند تا هزینه اتوبوس را بپردازند." این زیرساخت جایگزین جدید مانع از آن نمی شود. شلاق زدن، همه خواهند گفت، "چطور این اتفاق افتاد؟" خوب، درست است بوده است اتفاق می افتد.»

پس از مونولوگ بونگینو در مورد جامعه اطلاعاتی، او به سراغ مورد دیگری از شک و تردید در مورد انتخابات ایالات متحده رفت. در آریزونا، او به مخاطبان خود اطلاع داد که یک «ممیزی پزشکی قانونی» که توسط حامیان ترامپ، که متقاعد شده بودند از دست دادن او در آنجا تقلبی بوده، راه اندازی شد، خبر بدی را به همراه داشت: بایدن حتی بیشتر از آنچه در ابتدا شمارش شده بود، آرای دریافت کرد. بونگینو از شنوندگانش خواست که شک نکنند. او پرسید: "اعداد ممکن است درست باشند، اما چه کسی پشت این اعداد است؟"

ترویج این طرز تفکر یک تعهد تجاری قابل اعتماد است. سوء ظن اشتهایی است که هرگز به طور کامل ارضا نمی شود. و همانطور که هر صاحب اسلحه فروشی می داند، برخی از کسب و کارها زمانی رشد می کنند که مشتریان احساس آسیب پذیری کنند. بونگینو در ماه آگوست به مخاطبانش گفت: «لیبرال ها مرد هستند. "آنها شرکت های بزرگ را اداره می کنند. یوتیوب را اجرا می کنند. آنها فیس بوک را اداره می کنند. دولت را اداره می کنند. ما نامناسب واقعی هستیم، ما شورشیان واقعی هستیم.»


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب