معرفی تکنولوژی ColorVu کمپانی هایک ویژن

  کمپانی هایک ویژن یک شرکت در زمینه ی ساخت و تولید سیستم های نظارت تصویری و سیستم های مد اربسته در جهان

توسط NEWSWORLDS در 21 شهریور 1400

 

کمپانی هایک ویژن یک شرکت در زمینه ی ساخت و تولید سیستم های نظارت تصویری و سیستم های مد اربسته در جهان می باشد. این شرکت به واسطه ی تولید با کیفیت ترین سیستم های نظارتی توانسته رتبه ی اول را در فروش محصولات خود در بین بند های برتر دیگر در جهان بدست آورد. یکی از دلایل مهمی که برند هایک ویژن را نسبت به برند های دیگر متمایز می کند این است که سعی دارد هرساله با معرفی تکنولوژی های پیشرفته و جدید و به کار بردن این تکنولوژی ها در ساخت محصولات بتوانند رضایت مشتریان را در سراسر دنیا و از جمله ایران جلب کنند.

یکی از این تکنولوژی های که باعث شده برند هایک ویژن بسسیار محبوب شود، تکنولوژی ColorVu یا همان دوربین دید در شب رنگی می باشد. در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را با این تکنولوژی و چگونگی کارایی آن در دوربین های مداربسته هایک ویژن آشنا کنیم.

تکنولوژی COLURVU یا دید در شب رنگی هایک ویژن چیست؟

تکنولوژی دید در شب رنگی آنجایی به کار می آید که در شب و در هنگام استفاده از دوربین های عادی تصاویر سیاه و سفید و مبهمی در روبروی ما قرار میگیرند که توانایی تشخیص بسیاری از موارد را برای ما دشوار خواهد کرد.تصاویری که به دلیل رنگ مشابه با پس زمینه قابلیت تشخیص را در مشلاهده ی تصاویر از ما خواهد گرفت.

در بسیاری از موارد تصاویر با دید در شب رنگی می توانند کمک شایانی را به ما برای تشخیص جزئیات تصاویر در شب انجام دهد. این در حالی است که جزییات در تصاویر سیاه و سفید به خوبی نمایان نمی شوند.

ویژگی های دوربین مداربسته دید در شب رنگی با قابلیت  colorvu

دوربین های کالر ویو هایک ویژن این قابلیت را دارند تا تا جزییات را در نور کم به ثبت رسانند . این قابلیت بر اساس دو ویزگی سخت افزار ین دستگاه ها اتفاق می افتد. لنز های پیشرفته و سنسور های سطح با عملکرد بسیار بالای دستگاه . این دوربین ها جزییات را زمانی که شما به تصاویر بلا کیفیت بالا نیازمندید تضمین میکند.

تکنولوژی ColorVu هایک ویژن باعث شده تا محصولات این شرکت جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سال 2021 شود.

با استنفاده از این تکنولوژی می توان تصاویر دوربین های مداربسته را در شب و جاهایی که در تاریکی مطلق قرار دارند به صورت رنگی و واضح مشاهده کرد.

مزایای کلیدی و عملکرد دوربین ها با دید در شب رنگی

·         ارائه دقیق از رنگ ها

·         عملکرد عالی در محیط هایی با نور کم

·         جزئیات بیشتر

·         عملکرد فوق العاده در نور کم

·         تعادل روشنایی تصاویر

·         دیافراگم فوق پیشرفته F1.0

دوربین مداربسته دید درشب رنگی هایک ویژن در ایران

به تازگی شرکت هایک ویژن با ورود دوربین های دید در شب رنگی خود به کشور ایران سبب شده که اغلب مشتریان خود در ایران به خرید این نوع از دوربین های مداربسته روی بیاورند. در حال حاضر مدل های دوربین دید در شب رنگی هایک ویژن مختلفی با قابلیت های متفاوت در ایران موجود می باشند که می توانید آن ها را در نمایندگی های اصلی هایک ویژن در ایران پیدا کردهد و خرید نمایید.

منبع: شهر سخت افزار

 

آخرین مطالب