نفس بی امان گیسلین ماکسول

[ad_1] بعدازظهر چهارشنبه، گیسلین ماکسول به توطئه با شریک فقیدش جفری اپستین برای استخدام، آماده سازی و سوء است

توسط NEWSWORLDS در 10 دی 1400
[ad_1]

بعدازظهر چهارشنبه، گیسلین ماکسول به توطئه با شریک فقیدش جفری اپستین برای استخدام، آماده سازی و سوء استفاده جنسی از دختران زیر سن قانونی بین سال های 1994 تا 2004 اعتراف کرد. محاکمه، به پنج مورد از شش اتهامی که او متهم شده بود محکوم شد و با 65 سال زندان روبرو شد. (قاضی آلیسون جی. ناتان، از دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک، هنوز تاریخی برای محکومیت خود تعیین نکرده است.) هنگامی که هیئت منصفه رای خود را اعلام کرد، ماکسول با یک ماسک سیاه و لباس های تیره، نشست. خیلی آرام . . مطابق با بار، جرعه ای آب نوشید و قبل از اینکه از دادگاه به بیرون هدایت شود، برای مدت کوتاهی صورتش را لمس کرد. او در هیچ نقطه ای هیچ احساسی را از خود بروز نداد.

برای کسانی از ما که ایالات متحده را در مقابل گیسلین ماکسول تماشا می کنیم، سانفروید متهم تعجب آور نبود. این محاکمه نوامبر گذشته در دادگاه فدرال منهتن آغاز شد، بیش از دو سال پس از آن که اپستین، سرمایه دار رسوا، در سلول زندانش به دار آویخته شد، در انتظار محاکمه خود به اتهام زورگیری ده ها زن جوان و نوجوان. در رابطه جنسی در طول محاکمه علیه ماکسول، که به طور گسترده به عنوان آخرین فرصت عدالت برای قربانیان اپستین در نظر گرفته می شد، چهار زن - که همگی زیر هجده سال سن داشتند در اولین ملاقات با این زوج - در مورد جنایات جنسی اپستین که توسط ماکسول تسهیل شده بود و سخنان آنها شهادت دادند. اغلب دردناک بودند (یکی از قربانیان گفت: «او بیش از تعداد معدودی از ما که فرصت شهادت در دادگاه را داشتیم، صدمات بیشتری به زنان وارد کرد.» ماکسول در طول این فرآیند مانند ابوالهول باقی ماند و هیچ ضعفی نشان نداد و مطمئناً پشیمان نشد. فقط می توان حدس زد که این موقعیت امتیاز زیادی را در مقابل هیئت داوران کسب نکرده است.

علامت قد خنک ماکسول در ابتدا به طور کامل آشکار شد، زمانی که زن سکولار، که توسط یک طراح نقاشی در دادگاه طراحی شده بود، شروع به ترسیم نقاشی از هنرمند به سمت عقب کرد - اقدامی که در تلاش برای تغییر نقش، تمسخر خاصی را به وجود آورد. وزن تولید در اطراف آن لحظه‌ای که در روزهای بعد تبدیل به یک میم اینترنتی شد، من را به یاد نگاه گستاخانه ماکسول می‌اندازد، زمانی که از او در یک برگر In-N-Out در منطقه لس آنجلس عکس گرفته شد - یا شاید فتوشاپ شد، بلافاصله پس از مرگ اپستین. این زنی بود که خیلی وقت پیش رفتار کرده بود و طوری رفتار می کرد که انگار چیزی برای خجالت نداشت. (وکیل اصلی او گفت که تیم او قبلاً روی درخواست تجدید نظر از حکم کار می کرد.) وقتی فرصتی برای توضیح طرف خود در دادگاه به ماکسول داده شد، از اظهار نظر خودداری کرد و گفت: "دولت بیش از یک شک منطقی پرونده خود را ثابت نکرده است." بنابراین من نمی دانم. نیازی به شهادت نیست.»

با این حال، پرونده دولت یک نفرین بود. همانطور که آلیسون مو، دستیار دادستان کل آمریکا در سخنان پایانی خود خاطرنشان کرد، ماکسول «همانطور که از دختران جوان استثمار می‌کند، بارها و بارها همان کتاب را اجرا می‌کند، و نوجوانانی را که اغلب از موقعیت‌های دشوار خانوادگی می‌آیند، با اطمینان دادن به آنها با حضور خود، آزار می‌دهد. از "زن زیبا، خندان، صادق و مناسب سن". (با قضاوت بر اساس داستان هایی که قربانیان در غرفه گفته اند، به نظر می رسد که ماکسول در صورت تمایل، اصرار متکبرانه خود را کاهش داده است.) او به دختران پول و هدایایی مانند لباس زیر زنانه ویکتوریا سیکرت را در ازای دادن آن به اپستین پیشنهاد داد. "این فقط یک پرده دود برای خشونت جنسی بود. قربانی که با نام مستعار "جین" شهادت داده بود به دادگاه گفت که از زمانی که ماکسول چهارده ساله بود، نه تنها او را با فضای جنسی که در عمارت پالم بیچ اپستین در فلوریدا به طور فزاینده ای احساس راحتی می کرد، احساس راحتی کرد، بلکه به طور فعال در آن شرکت می کرد. سو استفاده کردن. جین گفت: "او و بقیه شروع به درآوردن لباس های خود می کردند." و جفری قرار بود روی میز ماساژ بنشیند، و می‌دانید، قرار بود به این عیاشی تبدیل شود.

قربانی دوم که با نام مستعار کیت شهادت می‌داد، به دادگاه گفت که وقتی ماکسول هفده ساله بود، او را تحت پوشش یک لطف دوستانه به خدمت گرفت تا اپستین را ماساژ دهد، که منجر به آزار جنسی کیت در چند سال آینده شد. کیت به ماکسول گفت: «او از من پرسید که آیا در حال خوشگذرانی هستم و به من گفت که من دختر خوبی هستم و یکی از مورد علاقه‌های او هستم.) زن سومی که با نام کوچک خود، کارولین شهادت داد، از همان سن شروع به کار کرد. چهارده ساله و تا هجده سال، او هفته‌ای دو یا سه بار به عمارت پالم بیچ اپستین می‌آمد تا به او ماساژ جنسی بدهد، جلساتی که اغلب توسط ماکسول ترتیب داده می‌شد و بعد از ورود کارولین به استقبال او می‌رفت. یک روز ماکسول وارد شد. اتاق ماساژ، جایی که کارولین برهنه ایستاده بود: "او وارد شد و سینه، ران ها و باسنم را لمس کرد و گفت که .... . کارولین گفت: من برای آقای اپستین و دوستانش بدن خوبی داشتم. او همچنین گفت که وقتی به ماکسول اعتراف کرد که پدربزرگش در چهار سالگی شروع به تجاوز به او کرده است، به نظر نمی‌رسد که این افشاگری مانع ادامه آزار ماکسول و اپستین نشده است. زن چهارم، آنی فارمر، تنها قربانی که با نام کامل خود شهادت داد، روش‌های ماکسول را برای دستکاری شرح داد: یک زن سکولار برای فارمر، که در آن زمان شانزده ساله بود، چکمه‌های کابویی خرید و او را در یک گفتگوی دوستانه درگیر کرد. بعداً به او داد. یک ماساژ جنسی در مزرعه اپستین در نیومکزیکو.

ماکسول رسماً مسئول مدیریت املاک مختلف اپستین بود و بر وظایف مختلف از معمولی تا عجیب و غریب نظارت می کرد: کیمبرلی اسپینوزا، دستیار سابق ماکسول در دفتر اپستین که به عنوان شاهد دفاع شهادت داد، به یاد می آورد که پس از اینکه سرمایه دار جزیره کارائیب او را خرید. جیمز، او از مقدار شن و درختان نخل در محوطه راضی نبود و ماکسول را مجبور کرد که بیش از هر دو تحویل دهد. هم اسپینوزا و هم یکی دیگر از کارمندان سابق دفتر اپشتاین، میشل هیلی، که شاهد دفاع نیز بود، مهارت های مدیریتی ماکسول را ستودند. هیلی گفت ماکسول "فوق العاده" بود. "او به من چیزهای زیادی یاد داد. من به او احترام گذاشتم او سرسخت بود. اما او عالی بود." اسپینوزا می‌گوید: «در رابطه با مسائل اداری و توانایی رسیدگی به بسیاری از تماس‌ها، مسئولیت‌های زیادی، از او چیزهای زیادی یاد گرفته است. کلی کار بود. " (هر دو شاهد دخالت در هرگونه تخلف را رد کردند.)

همانطور که من این شواهد مربوط به صلاحیت ماکسول را در مورد توپ ردیابی می کردم، از این واقعیت متعجب شدم که همان بینشی که او در زندگی حرفه ای خود به کار می برد، در نقش شخصی ترش نیز به خوبی به او کمک می کرد: اطمینان از وجود جریان دائمی توسط اکثر افراد زیر سن قانونی. دختران برای ارضای اشتهای جنسی سیری ناپذیر و هیولایی اپستین. کیت در شهادت خود گفت: کار واقعی ماکسول "مراقبت از نیازهای جفری" بود. او گفت که او همیشه به ماساژ نیاز دارد و نگهداری از آن بسیار دشوار است. او بعداً اضافه کرد که ماکسول از او می‌پرسد که آیا کسی را می‌شناسد که بتواند بیاید و نقش جفری را بازی کند زیرا ... . این کار برای او بسیار بود. مو گفت: "شوخی این سوال نظم و انضباط پولادین بود. در راهنمای خانه ای که ماکسول بین کارکنان املاک اپستین توزیع کرد، او لیست دقیقی از سیزده روغن و لوسیون ماساژ پالم بیچ مختلف نوشت." در حالی که ماکسول در دفترچه تلفنی که با اپستین به اشتراک گذاشته بود، فهرستی از ده‌ها ماساژور موجود را نگه می‌داشت که برخی از آنها با برچسب‌هایی مانند «مادر»، «بابا» یا «والدین» همراه بودند که نشان می‌داد آنها کارگر بدن نیستند. شهادت در مورد کیفرخواست، خوان السی، که مسئول اداره خانه اپستین در پالم بیچ بود، توسط مورین کومی، دادستان کل ایالات متحده در مورد مدیریت خانه ماکسول سوال شد. نگرانی های مربوط به غذا و حریم خصوصی - "به یاد داشته باشید که چیزی نمی بینید، چیزی نمی شنوید، بگویید هیچ چیز، مدیریت گفت - ماکسول "قوانین بسیار، بسیار، بسیاری" داشت. السی گفت. کومی از السی پرسید که آیا در طول سال‌هایی که او در آن‌جا کار می‌کرد، زنانی را دیده بود که وارد خانه اپستین در پالم بیچ شده‌اند. او پاسخ داد: "خیلی، بسیار، بسیاری از زنان."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب