کیم و کانیه، پیت و جولیا

[ad_1] نزدیک به یک سال پیش، در فوریه 2021، کیم کارداشیان، بانوی اول تلویزیون واقعیت، از همسرش و پدر چهار فرزن

توسط NEWSWORLDS در 19 دی 1400
[ad_1]

نزدیک به یک سال پیش، در فوریه 2021، کیم کارداشیان، بانوی اول تلویزیون واقعیت، از همسرش و پدر چهار فرزندش، سوپراستار هیپ هاپ، کانیه وست، درخواست طلاق داد. در طول هفت سال زندگی مشترک این زوج، کارداشیان، چهل و یک، و وست، چهل و چهار (و که اخیراً نام خود را به Ye تغییر داده است)، بسیار بیشتر از مجموع اجزای خود شده بودند و یک همکاری ایجاد کردند. نمایشی که آنها را به یکی از نمادین ترین زوج های مشهور ماگل در جهان تبدیل کرده بود. کارداشیان، دختر وکیل فقید رابرت کارداشیان، که از نزدیکان او جی سیمپسون بود، در سال های جوانی یک دختر محبوب لس آنجلسی بود (دوست و دستیار سابق پاریس هیلتون؛ ستاره سکس ری جی) و در سال 2007 او با خانواده اش در E به شهرت رسید! نمایش واقعی "همگام با کارداشیان" که تا سال گذشته پخش می شد. اما وجهه او با اتحادش در سال 2014 با غرب هنری و تجربی تر که کارداشیان را به دنیای مد لباس معرفی کرد، بیشتر تقویت شد. او سال گذشته گفت: "سبک سازی کیم برای من زبان عشق است." "اینطوری بسته بندی کردم." خود کارداشیان به سرعت موقعیت جدید خود را به یک نماد سبک غربی نسبت داد: "من واقعا فکر می کنم رابطه من با همسرم کانیه واقعا همه چیز را تغییر داد." او در سال 2015 به CNN گفت. منظورم روزی است که فکر می کردم او بهترین استایل را دارد. . به لباس‌ها نگاه می‌کنم و ناامید به نظر می‌رسم.»

وست همسرش را به آواتاری با ظرافت آوانگارد تبدیل کرد - هم یک گردباد مینیمالیستی و هم اغراق‌آمیز از منحنی‌هایی که در چرم‌های مجسمه‌سازی، تک رنگ و چرم‌های ساخته شده توسط خانه‌های طراحی آوانگارد مانند Balenciaga ساخته شده بودند - راه را برای کارداشیان، کارآفرین باهوش هموار کرد. سلیقه به خودی خود او خط آرایش و مراقبت از پوست KKW Beauty را راه اندازی کرد. و او یک شرکت لباس و استایل به نام Skims راه اندازی کرد که اخیراً مجموعه ای را با همکاری Fendi، طراح رده بالا ایتالیایی راه اندازی کرده است. در همین حال، وست در سال‌هایی که با کارداشیان همراه بود، به نواختن موسیقی ادامه داد و یک مسیحی تازه متولد شد و شور مذهبی خود را به یک سری نمایش‌های انجیلی تنها با دعوت‌نامه هدایت کرد. او امپراتوری مد خود، Yeezy را گسترش داد، سرمایه‌گذاری که به شدت در Keeping Up with Kardashians تبلیغ شد و طبق گزارش‌ها او را به یکی از ثروتمندترین مردان سیاه پوست آمریکا تبدیل کرد.

با هم، Kimye برای شکست بیش از حد بزرگ به نظر می رسید، اتحاد آنها منعکس کننده توهمات ملت از آنچه رویای آمریکایی ممکن است در یک رفاه آشکار و به ظاهر بی حد و حصر به نظر برسد. در عین حال آنها آنقدر عالی بودند، درام زندگی آنها آنقدر اغراق آمیز بود که شکست به نوعی اجتناب ناپذیر شده بود. غرب شروع به روی آوردن به خلقت خود کرد. در سال 2019، او به لباس تنگی که کارداشیان قصد داشت در مت گالا بپوشد، اعتراض کرد و گفت که از اینکه مادر فرزندانش چنین لباس آشکاری را در انظار عمومی می پوشد، ناراحت است. (بنابراین، مانند شب قبل از رویداد، شما می خواهید وارد اینجا شوید و بگویید که کرست نپوشیده اید؟" کارداشیان در یک مصاحبه تلویزیونی با Keeping Up with the Kardashians پاسخ داد. "تو من را ساختی تا این مرد سکسی باش و اعتماد به نفس و تمام اینها. فقط به این دلیل که در سفر هستید و در حال تغییر و تحول هستید به این معنی نیست که من با شما یکجا هستم.») سپس، در سال 2020، وست در تب ناپایدار قرار گرفت. رویای نامزدی برای ریاست جمهوری، کار بر روی پلتفرمی که به عنوان معیاری برای ویروس کرونا، فراخوانی برای «توقف خشم خدا» را شامل می‌شود. کارداشیان که گفته می‌شود از او خواسته بود کاندید نشود، به نظر می‌رسید از این شکست خجالت زده باشد، که روزنامه‌ها از آن زمان به بعد آن را آخرین نیش نامیده‌اند. اما حتی اگر فروپاشی اتحادیه آنها مدت زیادی طول بکشد، باز هم بی ثبات کننده بود، زیرا اعتبار دو بزرگ ترین تولید کننده سلیقه ما را زیر سوال می برد. تمایل کارداشیان به ماندن در کنار کانیه برای چندین سال - مهر تایید خاموش او، تصویر او از هوما در وینر خود - به نقشه های عجیب و غریب تر وست مشروعیت بخشید. بدون او، او کمتر شبیه یک هنرمند پرفورمنس و بیشتر شبیه یک مرد غیرقابل پیش بینی به نظر می رسید، و بدون وست کارداشیان، به طرز خطرناکی سرد به نظر می رسید. اکنون که فانتزی که آنها با هم ایجاد کردند از بین رفته است، چه چیزی آمریکا را بیشتر می خواهد و به نظر می رسد؟ آیا آنها حتی می توانند تأثیر خود را نه بر یکدیگر، بلکه با شرکای رمانتیک جدید حفظ کنند؟

پاسخ اولیه بله است. کارداشیان اولین بود: در پایان اکتبر سال گذشته، نه پس از میزبانی شنبه شب زنده، او در حالی که با پیت دیویدسون، کمدین SNL، در حال ترن هوایی در مزرعه نوتردام، در اورنج کانتی، دست در دست داشت، دیده شد. در طی چند ماه بعد، به نظر می رسید که این دو عشق خود را فراتر از پارک موضوعی بردند: آنها در نمایش فیلم Spider-Man: No Way Home در استاتن آیلند، جایی که دیویدسون اهل آن است، دیده شدند. همچنین یک PDA در پالم اسپرینگز و یک مهمانی پیژامه در لس آنجلس با رپر و ستاره واقعیت فلوور فلو برگزار شد که در آن کارداشیان و دیویدسون جم های مشابه Skims به تن داشتند. این زوج هفته گذشته در تعطیلات در باهاما بودند.

دیویدسون، بیست و هشت ساله، یک شعبده باز خالکوبی است که به مرد یک خانم معروف شد. در سال‌های اخیر، او با فهرست بلندبالایی از زنان رده بالا، از خواننده آریانا گرانده - که ستایش او برای اندازه آلت تناسلی دیویدسون منجر به اختراع اصطلاح "BDE" برای توصیف آن شد - تا سوپرمدل کایا گربر و بازیگران زن مارگارت کولی ملاقات کرده است. و کیت. بکینسیل. دیویدسون از آن دسته افرادی بود که به آنها اجازه می‌دادید رولزرویس شما را قرض بگیرد تا بتواند در حالی که یک تی شرت با گرافیک دیک تریسی به تن داشت، او را برای یک سیگار به 7-Eleven ببرد. او از آن دسته افرادی بود که شما را به سالن ضیافت و رستوران ایتالیایی ترکیبی در استاتن آیلند می برد که عکس های یخ زده از حامی ارائه می دهد. او به نوعی مرا به یاد شوهر دوم کارداشیان، بازیکن سابق بسکتبال لیست B، کریس هامفریس انداخت، یک درامر به ظاهر راحت و بدون حالات آلفای شدید و ترسناک غرب. نه دیویدسون و نه کارداشیان به طور علنی در مورد رابطه خود صحبت نکرده اند، اما آنچه ما از آن دیدیم به نظر می رسد نشان می دهد که ناهمواری جوانی دیویدسون به سبک نیویورکی تصویر کنترل شده شریک جدیدش از کالیفرنیای بالایی را از بین می برد. او هنوز از سر تا پا در Balenciaga لباس می پوشید - در راه تمرین SNL در ماه اکتبر و روی فرش قرمز در مراسم جوایز انتخاب مردم در دسامبر گذشته - اما او به این مرد ساخته دست بشر برمی گشت و اینترنت هر ظاهری را تجزیه و تحلیل می کرد. این زوج با شدت دانشجوی نشانه شناسی براون در دهه 1990. در همین حال، غرب ناراضی به نظر می رسید. او فالو کردن کارداشیان را در اینستاگرام متوقف کرد، اما کمی بعد هنگام اجرای کنسرت در ماه دسامبر، از او نیز خواست که «فوراً به سمت من فرار کند».

با این حال، در اوایل این هفته، به نظر می رسید که غرب ناگهان به جلو حرکت می کند. شنبه گذشته، او در یکی از پاسگاه‌های میامی در رستوران ایتالیایی مورد علاقه افراد مشهور، Carbone، دیده شد تا با جولیا فاکس، بازیگر 33 ساله‌ای که بیشتر برای بازی در نقش یک بمب مهربان در فیلم جنایی 2019 جنایی Uncut Gems Fox شناخته می‌شود، شام بخورد. او که در ایتالیا به دنیا آمد و در نیویورک تحت شرایط آشفته بزرگ شد، چیزی شبیه یک شخصیت مذهبی در قلب مرکز شهر است. به نظر می‌رسید که سنگ‌های قیمتی نتراشیده‌اش، معشوقه جوان‌تر جواهرساز متزلزل و متاهل آدام سندلر، درگیر درگیری او با وست را پیش‌بینی می‌کرد. سه روز پس از اولین ملاقاتشان، فاکس و وست پس از تماشای «بازی برده» اثر جرمی او. فاکس یک جفت ساق بلند و شلوار ترنچ، کیف و پیراهن Balenciaga پوشیده بود. وست همچنین در سراسر Balenciaga لباس پوشیده بود، از جمله یک جفت چکمه Balenciaga x Crocs تا زانو. این زوج با هرج و مرج پاپاراتزی ها و بیش از اندکی حدس و گمان مواجه شدند که وست روباه منحنی را دقیقاً شبیه همسر سابقش کرده است. "حمله به شعبه کیم کارداشیان!" ایمیل روزانه; کانیه وست: اگر نتوانم کیم را برگردانم. . . TMZ اظهار داشت: من GF Julia Fox را نسخه جدید خود خواهم کرد.

نقشی که در اینجا توسط Balenciaga ایفا می‌شود، وست و کارداشیان با طراح آن دمنا گواسالیا در سال‌های اخیر روابط نزدیکی برقرار کرده‌اند، جذاب بوده است. ناظران قبلاً متوجه عجیب بودن این زوج جدا شده شده اند که به لباس پوشیدن با برند ادامه می دهند و گویی هنوز لباس ها را هماهنگ می کنند. پاتریک سندبرگ نویسنده می نویسد: «به نظرم کاملاً بی سابقه است که کیم و کانیه منحصراً بالنسیاگا بپوشند. توییت ها اوایل این هفته. حمایت مالی و آرایش طلاق سلبریتی‌ها مانند یک نوع تأیید جدید بدبینانه اما درخشان است.» طرح‌های گواسالیا بر ساختارشکنی و جابه‌جایی تکیه می‌کنند، در مورد تجمل‌گرایی از طریق شبح‌ها و مطالبی که کمی طرد شده، گاهی به شوخی، اغلب به‌طور تهاجمی ضد زیبایی که به لحظات فرهنگی قبلی اشاره دارند، از فرهنگ معتادان به مواد مخدر در برلین در اواخر دهه 1970 تا لباس‌های فتیش S&M تا ظاهر اداری از دهه هشتاد تا مد راور. همچنان به پوشیدن بالنسیاگا، با کت و شلوارهای براق بدنش از عصر فضایی مدرن، کت های کریستین اف-ویبس، ماسک هایی به سبک سندان و خیلی زشت چکمه‌های کروک، کارداشیان و وست نشان دهنده نوعی یکنواختی خارق‌العاده بود که اگر نه در یک رابطه عاشقانه، آنها را در یک پروژه زیبایی‌شناسی مشترک پیوند می‌داد. و حالا فاکس این برند را پوشیده بود.

بالنسیاگا در آهنگی که گفته می‌شد پنجشنبه شب منتشر می‌شود، نقش صریح‌تری بازی کرد مصاحبه مجله ای که در آن فاکس از شب خود در نیویورک با وست گفت. او گفت که این دو در شب سال نو در میامی با هم ملاقات کردند و "رابطه فوری" داشتند. دومین ملاقات آنها در نیویورک شامل یک عکس مد بود که وست هنگام صرف شام در Carbone آن را کارگردانی کرد ("کل رستوران آن را پسندیدند و ما را خوشحال کردند") و بعداً تعدادی لباس که مخصوصاً برای فاکس تهیه کرده بود. آن را سبک کنید سخنان فاکس با پخشی همراه بود که در آن او با وست در حال قایق رانی دیده شد، زیرا این زوج دوباره انبوهی از Balenciaga را حمل می کردند. صبح جمعه مشخص شد که وست که با گپ قرارداد دارد، Balenciaga را برای همکاری با این برند جذب خواهد کرد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن