اگر جکوزی بادی خیلی وحشتناک است، چرا نباید آمار ارائه؟

در بعضی موارد در دردهای مفصلی و عضلانی هم نقش درمان کننده دارد، یعنی باعث می شود التهاب کاهش پیدا کند. فروش ج

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در بعضی موارد در دردهای مفصلی و عضلانی هم نقش درمان کننده دارد، یعنی باعث می شود التهاب کاهش پیدا کند. فروش جکوزی بادی اینتکس و بست وی با بهترین قیمت و کیفیت در نمایشگاه و فروشگاه ایران اینتکس مرکز پخش و فروش انواع جکوزی بادی و سونا های بادی در ایران ، برای دریافت قیمت و و اطلاعات بیشتر در خصوص جکوزی بادی با ما تماس بگیرید ، ایران اینتکس نمایندگی رسمی اینتکس در ایران با تنوع محصولات و فروش انواع جکوزی بادی پیش ساخته برای مصارف خانگی در منزل با لوازم و گرمکن های اصلی و ضمانت نامه کتبی و همچنین نصب و راه اندازی جکوزی بادی بدون هزینه و کاملا رایگان در خدمت مردم میباشد ، یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی جکوزی بادی می باشد که میتواند برای درمان بیماری استخوانی و درد مفاصل برای بیماران مناسب باشد. جکوزی بادی دارای مدل های مختلفی بوده که از نظر طراحی و ساختار بدنه ، ابعاد ، ظرفیت آب و ظرفیت تعداد نفرات مصرف کننده و همچنین از نظر قدرت دارای تنوع قابل قبولی می باشند. این محصول تولید شده از متریال با کیفیت PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده و برای ایجاد استحکام بیشتر دیواره ها جهت تکیه دادن از تکنولوژی فایبرتک در فضای داخلی استفاده شده است.  This article w as g enerat᠎ed  by G​SA Conte᠎nt Gene ra᠎tor DEMO!

از دیگر ویژگیهای جکوزی بادی خانگی میتوانیم به ساختار ساده آن اشاره کنیم که باعث شده هر فردی بتواند به راحتی با آن کار کند. نکته ی حائز اهمیت این جکوزی بادی که آن را نسبت به سایر مدل ها متفاوت کرده، استفاده از فوم در قسمت رویه ی آن است که به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ فرو رفتگی در لبه ی آن بنشینید و از جکوزی استفاده کنید. این محصول همانند مدل های گرد از لوازم و تجهیزات کاملی برخوردار بوده به همین دلیل گزینه ای بسیار مقرون به صرفه نسبت به خرید و احداث جکوزی بتنی خواهد بود. دارای موتور 4 کاره است و عمل گرم کردن آب تا 40 درجه سانتیگراد , باد کردن جکوزی , تصفیه آب , جت کردن و ماساژ آب را انجام میدهد . این جکوزی بادی اینتکس دارای یک دریچه تخلیه آب , چندین سوراخ در کف برای هوادهی جهت جت کردن پمپ و پرتاب آب با فشار به سمت بیرون , درپوش جکوزی بادی , رابط شلنگ , سبد درجه دار برای پخش کردن کلر در آب , است . Data was g ener​at ed by GSA C​on tent  Generat​or  Demoversion !

جکوزی بادی پرتابل بست وی با طراحی بدنه مربعی یکی دیگر از مدل های تولید شده از جکوزی بادی قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و آب درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل با بهره گیری از جدید ترین متدهای تکنولوژی روز دنیا در طراحی توانسته محصول نوینی را به دنیا عرضه کند. جکوزی بادی مدل 28454 یکی از کامل ترین و بهترین محصولات شرکت اینتکس میباشد که میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای مدل های سرامیکی باشد. این جکوزی بادی در مدل 4 نفره طراحی شده و دارای جت های ماساژ جهت رفع خستگی شما میباشد. در این نوع جکوزی پس از هر بار مصرف، آب جکوزی تخلیه میشود که بعضی از این نوع جکوزیها مجهز به المنت حرارتی جهت گرم کردن آب نیز هستند. جکوزی بادی ویلا و باغ بزرگسال می تواند با داشتن ابعاد راه اندازی شده (طول: 180 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) تا 4 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن درپوش یا کاور و همچنین وزن بسته بندی 38 کیلوگرمی آن اشاره کرد. از مهمترین شرکت های تولید کننده جکوزی بادی می توان به شرکت اینتکس و بست وی اشاره کرد. از تجهیزات مهم و کاربردی در جکوزی بادی پیش ساخته مربعی می توان به دستگاه گرم کن آب با قابلیت گرم کردن تا 40 درجه سانتی گراد، دستگاه حباب ساز آب، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد اشاره کرد. اصولا دستگاه هیتر و گرم کن جکوزی بادی امکان افزایش دمای آب را تا مقدار 40 درجه سانتی گراد دارند به همین دلیل جنس بدنه به کار رفته در جکوزی بادی بسیار مقاوم تر از سایر محصولات بادی می باشد. تمامی جکوزی پیش ساخته بادی دارای دستگاه هیتر یا گرم کننده بوده و از نازل قل زدن برای به حرکت در آوردن آب بهره مند می باشد. جکوزی ، اسپا یا وان آبگرم تمامی این محصولات جهت استفاده و ماساژ طراحی و ساخته شده است. جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ دادن عضلههای مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپهای قوی از طریق لولههای تعبیه شده در قسمتهای مختلف دیواره به داخل حوضچه رانده میشود. This ​post has ​be᠎en do᠎ne with GSA Con tent G᠎en erat or Demover᠎si on!

آخرین مطالب