با استفاده از این نکات ساده دروازه ها را برای بین بگ باز کنید

حالا هم کودکان و هم بزرگسالان میتوانند از این مبلهای نرم و راحت لذت ببرند و لحظاتی خوشی را برای خود بسازند. ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

حالا هم کودکان و هم بزرگسالان میتوانند از این مبلهای نرم و راحت لذت ببرند و لحظاتی خوشی را برای خود بسازند. بدنه این دست از بین بگها به طوری ساخته شدهاند که میتوان ساعتها بر روی آب از آنها لذت برد بدون آنکه قطره آبی در آنها نفوذ کند. در واقع هیچ راه آسانی برای ریختن لوبیا داخل صندلی بدون این که بیرون نریزد وجود ندارد. دلیل اصلی این خصوصیت مبل شنی بدون در نظر گرفتن بخش رویه آن مربوط به محتویات داخلی محصول و خصوصیت های این بخش می باشد. محصول فوق دارای طرح و رنگبندی زیبایی است و به همین منظور از این محصول میتوانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده کنید. در گذشته از بین بگها برای اتاق کودک و نوجوان استفاده میشد اما در حال حاضر سایزهای بزرگتر آن نیز طراحی و تولید میشود تا مناسب بزرگسالان باشد. یکی از مهمترین کاربردهای بین بگ راحتی استفاده از آن است که باعث ایجاد حس خوب در افراد میشود. اگر مدتهاست که در فکر تهیه یک بین بگ راحت و مقاوم هستید، در این صفحه انواع بین بگ در رنگ، طرح و جنس مختلف را مشاهده میکنید که حتما یکی از آنها همان چیزیست که به دنبالش بودید.

این مبل دارای دو لایه بوده که لایه اول محتوی مواد داخلی مبل (الیاف درجه یک مصنوعی) و لایه رویی که کاور اصلی آن است و در رنگهای مختلف عرضه میشود. تنوع رنگ و طرح این کالای راحتی در بازار ایران بالاست، طبق معمول انتخاب رنگ و طرح هپیچیر مثل سایر محصولات، یک امر کاملاً شخصی، خصوصی و سلیقهای است که در افراد مختلف با هم فرق میکند. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید. بین بگ یک نفره، بینگ دو نفره و بین بگ سه نفره تنوع دیگری از این محصولات است که میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از این ظرفیتها را سفارش و خریداری کنید. در هر صفحه از محصول جزئیات کاملی از آنها را بررسی کنید، محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت با بهترین قیمت بین بگ مورد علاقهتان را بصورت آنلاین سفارش دهید تا در سریعترین زمان ممکن در هر کجای کشور که هستید محصول خود را دریافت کنید. بدنه اصلی بین بگ اورجینال نرم و منعطف بوده تا شما بتوانید از این محصول طبی و راحت نهایت استفاده را ببرید. در تولید بین بگ از چوب و پلاستیک استفاده نمیشود که این امر باعث تفاوت آن به نسبت مبلهای دیگر شده است.

این شلوارها کاملا جذب پا ششده و فرم بدن را می گیرد.اما خیلی تنگ نیست. شما با نشستن بر روی آن می توانید کاملا احساس راحتی داشته و بدنه اصلی محصول متناسب با فرم بدن شما شکل بگیرد. بین بگها به راحتی شکل میگیرند بنابراین به هر حالت که در آن احساس راحتی بیشتری میکنید میتوانید به بین بگ خود شکل دهید. اگرچه بین بگ شنی هم پس از مدتی استفاده نیاز به شارژ پیدا خواهد کرد اما به طوری کلی هپی چیر مقاومت نسبتا بیشتری نسبت به مبل بادی دارد. از دیگر محاسن بین بگها طرحها و مدلهای گوناگون و طیف گسترده رنگی آنها و مقاومت نسبتا بالا در مقابل سایش و یا برخورد با اجسام نوکتیز است. گفتنی است که دوام و مقاومت هپی چیر که با مواد یونولیتی پر میشود نسبت به بین بگ بادی بسیار بیشتر است چرا که بین بگ یا مبلهای بادی در برابر اشیاء تیز مقاومت کمی دارند و به محض برخورد با این اجسام آسیب خواهند دید. خاصیت انعطاف پذیری تشک باعث میشود تا در صورت عدم نیاز بتوانید آن را بستهبندی کرده و جا به جا کنید.

مواد داخلی محصول از جنس یونولیت بوده که خاصیت انعطاف پذیری به این مبل شنی داده است کهدارای ویژگی نرمی بودن در کنار وزن بسیار کم می باشد . برای بخش داخلی محصول از محتویاتی تحت عنوان فیبر مصنوعی استفاده شده که مانند دانه های شن در کنار یکدیگر قرار داشته و سپس به آستر داخلی محصول منتقل می شوند. همچنین شعبده بازان نیز از این کیسهها برای تسلط بر مهارتهای خود استفاده میکردند البته هنوز هم هستند شعبده بازانی که همچنان از این بین بگها برای نمایش مهارتهای خود استفاده میکنند. معمولا بین بگها را از پارچههای ضد تعریق میسازند تا مصرف کننده بتواند ساعتهای طولانی بر روی آنها استراحت کند. ترکیب به کار رفته در این نوع محصولات معمولا از شن است که به صورت تک نفره یا دو نفره در بازار جهت خرید وجود دارد. جنس بینبگ: رویه بین بگها معمولا از پارچه پلیاستر، پارچه نخی، چرم مصنوعی و طبیعی دوخته می شود. برخی از بین بگها دارای بدنهای از جنس پارچه و روکش نانو هستند و برخی دیگر دارای روکشهای چرمی میباشند. جنس این مبل از پارچه ضخیم و با قابلیت شست و شو است. ​A rticle has  been c re ated ᠎wi​th the he​lp  of GSA Con​tent Gen er ator D​emoversi​on.

آخرین مطالب