برای خرید عینک شنا حتما این نکات را بدانید

همانطور که گفته شد برای خرید بهترین عینک شنا می بایست به سطح مهارت خود در شنا و همچنین همخوانی فریم (قالب) آن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

همانطور که گفته شد برای خرید بهترین عینک شنا می بایست به سطح مهارت خود در شنا و همچنین همخوانی فریم (قالب) آن بر روی صورت و چشم هایتان توجه کنید. سه برند Arena ،Speedo و Zoggs از رهبران اصلی در تولید عینک شنا اصل هستند که بصورت مداوم در حال تحقیق و توسعه روی کیفیت ساخت، لنز و فریم عینکهای شنا هستند و محصولات خود را برای تمامی شناگران، در هر رده سنی و هر رده شنای حرفهای تولید میکند. قیمت عینک شنا با توجه به لنز، شیشه، فریم و همچنین سبک عینک تعیین میشود. در این مقاله درباره عینک شنا، انواع آن، نحوه انتخاب و خرید عینک شنا مناسب، مطالبی را جمع آوری کرده ایم که حتما قبل از خرید باید مورد توجه قرار دهید. لنزهای جیوه ای شنا مناسب جهت استفاده در استخر و دریاست که باید قابلیت محافظت از چشم ها را در برابر اشعه ماواری بنفش داشته باشد و به اصطلاح یو وی ۱۰۰ باشد. در گذشته افرادی که دچار مشکل بینایی ضعیف بودند و به اصطلاح چشمان ضعیفی داشتند برای شنا کردند همواره به دنبال یافتن عینک های شنایی با لنز طبی بودند که با قیمت های گزافی عرضه می شد.  Th​is  data has ​be᠎en cre​at​ed  by GSA Conte᠎nt Generat​or DEMO .

یکی از معایب این شیشه ها مشکل در یافتن و خرید چسب است. آبی یا بنفش : اگر از شرایط نوری محیط خود آگاهی ندارید، پیشنهاد می گردد از لنزهای آبی یا بنفش استفاده نمایید، این لنزها نور خارجی را طوری فیلتر می کنند که فقط یک نور معمولی وارد چشم بشود. در حال حاضر عینکهای متنوعی برای شنا طراحی و تولید شده که قیمت عینک شنا با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آنان و همچنین استایل حرفهای و یا معمولیشان متفاوت است. اما معنای لغوی واژه حرفهای به معنای آنست که شخص از آن شغل یا حرفه درآمدی کسب نماید که در بسیاری از موارد درآمد کسب شده در غواصیهای تفریحی که بخشی از صنعت گردشگری را به خود اختصاص دادهاست، بسیار بیشتر از غواصیهای صنعتی بوده و خطرهای تهدیدکننده آن نیز به مراتب کمتر از غواصیهای صنعتی مینماید. شفاف : برای محیط های با نور کم و نسبتا تاریک مثل: استخر خانگی یا دیگر مکان های شنا، مناسب است.

در این مقاله بر آن شدیم تا پیرامون عینک شنا، انواع آن ، نحوه انتخاب و خرید عینک شنا مناسب را مورد بررسی قرار دهیم. عینکهای ضد مه برای این طراحی شدهاند که بخار و مه تشکیلشده در قسمت داخلی لنز را برطرف کنند. عینک های مسابقه ای با درزگیری مناسبی که در دور حدقه چشم ها دارند باعت مکش پوست در این قسمت شده و سبب ایجاد فشار بر چشم می شوند که شاید کمی موجب ناراحتی شناگران شود. این صفحه آخرینبار در ۴ سپتامبر ۲۰۲۲ ساعت ۱۱:۱۵ ویرایش شدهاست. بدین منظور چند قطره گلیسیرین در هر گوش بریزید. منظور از عینک شنا هم وسیله ای کاربردی است که مانع از آسیب رسیدن به چشم ها در اثر آلودگی موجود در آب استخر می شود. هم چنین اگر بتوانید از اسپری های ضدبخار عینک شنا استفاده کنید، دید شما در استخر بسیار بهتر خواهد شد. در نتیجه نباید از این نوع عینک ها در مدت زمان بسیار استفاده شود. این وسیله به شما کمک میکند به راحتی بتوانید در زیر آب به اطراف خود نگاه کنید و در نتیجه به موفقیت شما در مسابقات شنا بسیار کمک میکند. برای مشاهده قیمت عینک شنا و یا خرید عینک شنا، فروشگاه زیتازی گزینههای ایدهآلی از بهترین برندهای دنیا در اختیار مشتریان خود قرار میدهد که از لحاظ کیفیت و اورجینالیته تضمین شدهاند.

پژوهش اولیه بر روی شنا و مصرف کالری نشان دادهاست که شنا، بدون توجه به ضربه، حدود ۸۹٪ کالری سوزانده شده در طی دویدن و ۹۷٪ کالری سوزانده در طی دوچرخه سواری در یک دوره زمانی مشابه را میسوزاند. اولین نکته ای که در هنگام خرید عینک شنا باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک نوع از آنان است. در این صفحه میتوانید از میان انواع عینک شنا، مناسبترین مدل را با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. شنا، انرژی مثبت شما را افزایش میدهد و استرس را از جسمتان دور خواهد کرد. عینک شنا چشمان شما را از پرتوهای یو وی محافظت میکند و ضد غبار است و به شما دید فوق العاده ای که میدهد و کمک میکند در زیر آب تجربه ای عالی داشته باشید. استفاده از عینک های سوئدی شنا بسیار عالی و ارزان هستند. در ساخت عینک سوئدی شنا مانند سایر عینک ها لایه برای لاستیک ها و فوم بکار برده نشده است و در طراحی بکار رفته شده در ساخت این عینک ها حفرهای تعبیه شده برای پوشش چشم ها بسیار شباهت به چشم ها دارند و طرفداران بسیاری در میان شناگران حرفه ای دارد. Po st w as g enerated with the help of GSA Conte nt G᠎en erat or Dem oversion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن