ده سوال درباره صفحه اصلی پاسخ داده شده است.

مشکل اصلی این الگوریتم این است که تنها تعداد دفعات استفاده از یک صفحه را بدون در نظر گرفتن فاصله زمانی محاسبه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مشکل اصلی این الگوریتم این است که تنها تعداد دفعات استفاده از یک صفحه را بدون در نظر گرفتن فاصله زمانی محاسبه میکند. سپس سیستمعامل یک صفحه تصادفی را از آخرین گروه برای حذف شدن انتخاب میکند. مانند الگوریتم FIFO، صفحهای که در جلوی صف قرار داشته باشد حذف میشود. اما به جای آنکه صفحه مورد نظر بی درنگ حذف شود، سیستمعامل ابتدا به «بیت دستیابی» آن صفحه نگاه میکند، اگر بیت دستیابی صفر بود، صفحه حذف میشود. اگر یک نقص صفحه رخ دهد و قاب خالی هم در حافظه وجود نداشته باشد، آنگاه بیت دستیابی در صفحهای که عقربه به آن اشاره میکند بررسی میشود. زیرا سیستمعامل نیاز به بررسی شمارنده برای هر صفحه در حافظه نهان دارد. «عقربه» ساعت هم به آخرین صفحه بررسی شده اشاره میکند. برای تصویرسازی صفحه کلید به سطحی صاف و بدون بازتاب نیاز است. تعدادی روش پیادهسازی برای این الگوریتم وجود دارد که سعی میکنند هزینه پیادهسازی را کاهش دهند، بدون اینکه افت قابل توجهی در کارایی الگوریتم ایجاد شود.

های متعددی باشد، که هر یک قسمت واحد از حافظه را در زمانهای مختلف اشغال میکنند. در حالی که اکثر کلیدهای صفحه کلید حروف، اعداد یا نشانه را تولید میکنند کلیدهای دیگر یا فشار کلید بهطور همزمان میتواند اقدامات تولید یا اجرای دستورهای رایانه تولید کند. تصویرسازی صفحه کلیدها میتواند صفحه کلید تمام صفحه را از روی نمونه کوچکتر شبیهسازی کند. مثالی متحیرکننده از قدرت بازاریابی ویروسی». این الگوریتم دارای مشکل ناهنجاری بلیدی است و خیلی کم از آن استفاده میشود. صفحه کلید (Keyboard)عدد الفبایی استاندارد دارای کلیدهایی با مراکز سه چهارم اینچ هستند (۰٫۷۵۰ اینچ، ۱۹٫۰۵ میلیمتر). لاجیتک و مایکروسافت را میتوان به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان کیبورد استاندارد در جهان نام برد. زیرا لازم نیست صفحات به طور مدام در انتهای صف گذاشته شوند. وقفه ساعت بیت تغییر را صفر نمیکند زیرا این بیت نشاندهنده این مسئله است که آیا صفحه مورد نظر باید بر روی دیسک نوشته شود یا خیر. تله پرینترها در اوایل دههی۱۸۷۰ بهعنوان ابزاری برای تایپ و انتقال همزمان دادهها در بازار بورس مورد استفاده قرار میگرفت. ایده اصلی LRU آن است که صفحاتی که در چند لحظه گذشته به شدت مورد استفاده قرار گرفتهاند، در چند لحظه آینده هم به شدت مورد استفاده خواهند بود.

بنابراین در یک کامپایلر چند گذری، صفحاتی که در گذر اول به شدت مورد استفاده بودهاند، اما در دومین گذر مورد استفاده نیستند، در مقایسه با صفحاتی که در فاز دوم، هر چند به میزان اندک به آنها نیاز است، بیشتر مورد علاقه خواهند بود. در انتهای این لیست، صفحاتی با کمترین میزان استفاده قرار دارند و در ابتدای لیست هم صفحاتی با بیشترین میزان استفاده قرار دارند. در برخی از مدلهای کیبورد مخصوص تایپ، جایگاهی در قسمت پایین کیبورد تعبیه شدهاست تا کاربران در هنگام تایپ، دست خود را بر روی آن قرار داده و در دراز مدت خستگی کمتری را دربرداشته باشد. منطق این روش آن است که صفحهای که زودتر از همه به حافظه آورده شده، احتمالاً برنامه کار خود را با آن به اتمام رسانده و در آینده دیگر به نمایندگی اینتکس در تهران آن احتیاج نیست. در یک فاصله زمانی مشخص، وقفه ساعت فعال شده و بیت دستیابی همه صفحات را صفر میکند تا صفحاتی که اخیراً به آنها مراجعه نشده از دیگر صفحات قابل تمیز باشند.

C᠎ontent has been creat ed by G SA Content Generator DEMO !

یک ساعت هم در سیستم وجود دارد که هر چند لحظه یک بار فعال میشود و یک وقفه ایجاد میکند. این بیتها معمولاً توسط سختافزار تغییر میکنند، هر چند که میتوان آنها را به کمک نرمافزار هم تغییر داد. ۷ صفحه اصلی وجود دارد که لیست آن را به ترتیب وسعت در زیر مشاهده میکنید. این روستا در دهستان اسماعیلیه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بودهاست. یک روش پیادهسازی دیگر که احتیاج به پشتیبانی سختافزار دارد به صورت زیر است: سختافزار یک شمارنده ۶۴ بیتی دارد که با اجرای هر دستورالعمل یک واحد به این شمارنده افزوده میشود. این نوع کیبورد مانند حرف A میباشد و این امکان را برای کاربر فراهم میکند که هنگام کار هر دو دست را در حالت طبیعی قرار دهد و از فشار عضلانی بر روی مچها و کمر به شدت میکاهد. این قسمت بر روی پیشانی کشاب سوار میشود و به وسیله دو پیچ در شیارT شکل پیشانی کشاب، تحت زاویه دلخواه از هر طرف به اندازه ۶۰ درجه محکم میگردد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن