هفت درس‌هایی درباره صفحه اصلی که باید قبل از رسیدن به 40 یاد بگیرید

زمانی که یک برنامه سعی میکند تا به صفحهای دسترسی پیدا کند که در حافظه اصلی موجود نیست پردازنده این ارجاع نامع

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

زمانی که یک برنامه سعی میکند تا به صفحهای دسترسی پیدا کند که در حافظه اصلی موجود نیست پردازنده این ارجاع نامعتبر به حافظه را یک عیب صفحه میشمارد و کنترل از دست برنامه خارج شده و به پردازنده داده میشود. برنامه با ادامه روند اجرایش ممکن است به صفحات بیشتری نیاز داشته باشد که در حافظه اصلی نباشند و با رخ دادن عیبهای صفحه، صفحات مورد نیاز از فایل اجرایی توسط سیستم عامل به حافظه اصلی بارگذاری میشوند. در این روش سعی میشود تا صفحات مورد نیاز قبل از درخواست پیشبینی شوند و به حافظه اصلی بارگذاشته شوند. برنامه طراحی میشود. برای افزایش سرعت پاسخ گویی سیستم، سیستم صفحهبندی پیشبینی میکند که کدام صفحات قرار است مورد استفاده قرار بگیرد و آنها را به حافظه اصلی بارگذاری میکند قبل از این که برنامهای به آنها رجوع کند و عیب صفحه رخ دهد. صفحه کلید قابل انعطاف (Flexible keyboard) ترکیبی از کیبورد استاندارد و کیبورد لپتاپ است که دارای تعداد زیادی کلید با فاصلههای کوتاه است. یک کانکتور رابط مینی-دیآیان (به انگلیسی: mini-DIN) ۶ پایه به رنگ بنفش است که برای اتصال برخی از صفحه کلیدها و موشوارهها به یک رایانهٔ سازگار با پیسی استفاده میشود. کنترل را به برنامهای که قبلاً از آن کنترل را گرفته بود برگرداند و دستوری را که باعث ایجاد عیب صفحه شده بود را مجدد اجرا کند.

این رده ۷ زیرردۀ زیر را دارد، این رده در کل ۷ زیررده iran intex دارد. بالاترین رتبهٔ ترافیک وبگاه در الکسا به ۱۲۷ رسید و تا ۱ اوت ۲۰۱۲ رتبهٔ آن ۴۴٬۶۳۵ بودهاست. خالی برای جای دادن صفحه در حافظه اصلی بدست آورد تا به عنوان محفظه برای داده عمل کند. این عمل برای کاهش رخ دادن عیب صفحه انجام میشود. از این دانش برای مطالعهٔ نحوهٔ رخداد زلزله، زمینشناسی مهندسی و مطالعهٔ مخازن نفت و گاز استفاده میشود. و یا با استفاده از وسایل بستن مانند :گیرهها، روبندهها قطعه کار را ثابت نگه میدارند. یک سری از سیستم عاملها به شکل دورهای دنبال صفحاتی هستند که اخیراً مورد ارجاع قرار نگرفتهاند و این صفحات را آزاد کرده و به لیست صفحات آزاد اضافه میکنند این عمل اصطلاحاً دزدی صفحه نام دارد. مفهوم زمینساخت همچنین برای گفتگو دربارهٔ حرکت آهستهٔ صفحهها بهکار میرود، که در آن مورد به آن بیشتر زمینساخت صفحهای یا رانش قارهای گفته میشود.

This ​data was wri tt᠎en by G SA C᠎on᠎te᠎nt Generator Demov er si​on᠎!

اگر جلوی خالی شدن این صف را بگیریم سربار محاسباتی سرویس یک عیب صفحه کم میشود. به عنوان راهی برای به دست آوردن پول، تیو تصمیم گرفت تا یک میلیون پیکسل را در یک وبگاه، به قیمت هر کدام یک دلار بفروشد. چون استاندارد کردن تعداد و شکل حروف و اعداد و علامات در ماشینهای تحریر فارسی ضروری بود در سال ۱۳۵۲ کمیسیونی از نمایندگان تولیدکنندگان و مصرفکنندگان و برخی اشخاص علاقهمند و خبره تشکیل شد و پس از بررسیهای جامعی که دربارهٔ این موضوع به عمل آورد تصمیم گرفت که اولاً حداقل تغییرات ممکن را در ترتیب حروف و اعداد و علامات به عمل آورد تا تایپیستهایی که به حروف سابق عادت کردهاند دچار سردرگمی نشوند و تعویض سنگین ماشین تحریرهای موجود به مردم و دولت وارد نشود و همچنین حروف، علامات و اعداد در ماشینهای تحریر فارسی از نظر تعداد، شکل و ترتیب استاندارد شوند تا کلیه ماشینهای تحریر که به صورت تجاری وارد کشور میشوند از جهات مذکور یکنواخت گردند و در نهایت استاندارد صفحه کلید ایزیری ۸۲۰ شکل گرفت. نرمافزارهای صفحه کلید یا صفحه کلید در نمایشگر اغلب گونهای از برنامههای رایانهای هستند که تصویری از صفحهکلید را بر روی صفحه نمایش میدهند. همچنین تیو به برنامههای صبحگاهی تلویزیونی اسکای نیوز سانرایز و بیبیسی برکفست دعوت شد تا دربارهٔ وبگاه صحبت کند.

تیو اعلام کرد که تا شب اول سال نو، تعداد بازدیدها از وبگاه به ۲۵٬۰۰۰ نفر در هر ساعت رسیده و رتبهٔ ۱۲۷ را در الکسا به دست آوردهاست. صفحه دریای باندا از نظر لرزهخیزی بسیار فعال است و جایگاه چندین آتشفشانهای و زمینلرزه بزرگ بوده است که بزرگترین آنها زمینلرزه دریای باندا در سال ۱۹۳۸ بود که دارای شدت ۸٫۴ درجه در مقیاس بزرگای گشتاوری بود. این ویژگی تضمین میکند که صفحاتی که به تازگی دستیابی شدهاند، هر چند که تعداد دفعات دستیابی به آنها اندک باشد، اولویت بیشتری نسبت به صفحاتی دارند که در گذشته دور به طور مکرر مورد دستیابی قرار گرفتهاند. در نتیجه، شمارنده دستیابی دو صفحه میتواند ۰۰۰۰۰۰۰۰ باشد، حتی اگر یکی از آنها ۹ واحد زمانی قبل و دیگری ۱۰۰۰ واحد زمانی قبل مورد دستیابی واقع شده باشند. به طور کلی، داشتن اطلاعات دستیابی به صفحات در طول ۱۶ واحد زمانی قبل مناسب و کافی بوده و به این ترتیب میتوان گفت کارایی الگوریتم سالخوردگی به الگوریتم بهینه نزدیک است. در این صورت باید قبل از آزاد کردنش داده آن را در ریسک بنویسیم. This  po​st was generat ed  with G᠎SA  Conte​nt G enerator DEMO .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن